Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 08-05-2019, 21:03   #5841   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Guru is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2019, 07:38   #5842   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Hopelijk droog volgende zaterdag, ik zou graag de La Chouffe Classic rijden om nog eens een langere rit met wat klimwerk in de benen te hebben.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is online now   Reply With Quote
Old 13-05-2019, 16:08   #5843   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Wissantaise gereden, allé, tot de helft want dan mijn ketting en derailleur afgebroken
Old 17-05-2019, 20:52   #5844   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Verslagske van mijn race in olland https://cyclingadventurestom.wordpre...herlands-2019/
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2019, 22:27   #5845   link
SaveTheWhale!
Senior Member

SaveTheWhale!'s Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
crazy nice read!
Old 19-05-2019, 10:36   #5846   link
-Tarantula-
Senior Member

Quote:
Respect

Waren de cheaters die aan het draften waren voor jou geëindigd btw?
-Tarantula- is offline   Reply With Quote
Old 19-05-2019, 10:47   #5847   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Geen idee, ik heb geen nummers kunnen zien. Maar ik denk het niet. Nu, tis niet dat ze zo een groot voordeel hebben gehaald uit dat stukje samen rijden, de race was 1900km lang. Maar tis gewoon redelijk respectloos tov de anderen. Ge weet dat het unsupported is en dat het niet mag, de wedstrijd begint en hup ge cheat.
Old 28-05-2019, 19:48   #5848   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Iemand hier al eens achillespeesontsteking (tendinitis achillis) opgelopen van te fietsen?

Ik sukkel er al bijna anderhalf jaar mee. Van november tot maart kine gevolgd en toen was het iets minder. Ik doe sindsdien elke ochtend en 's avonds stretch oefeningen op de trap, en op't werk aan't koffiemachine (maar da's niet zo goed als op een trap). 's avonds dan nog eens laten rusten op een zak ijs. Ik draag ondertussen ook steunzolen.

Volgens de dokters, kine en podoloog kan het eigenlijk niet van te fietsen zijn. Maar na een rondje MTB'en dit weekend heb ik zoveel last, dat het eigenlijk niets anders kan zijn. En dan lees je dit. Zadel zou te hoog staan, schoenplaatjes verkeerd? Maar ik heb mij helemaal laten uitmeten...

Allez ja, eind juni naar de fysiologisch geneesheer in't ziekenhuis. Het doet pijn om in tussentijd weer maar eens te stoppen met fietsen.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 28-05-2019, 20:36   #5849   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Joo, ik heb zelf twee achillesscheuren opgelopen aan mijn rechter acchilles en ik wens het niemand toe. Het duurt enorm lang eer je terug fit bent en de pijn blijft je achtervolgen.

Ikzelf heb voornamelijk gelopen dus qua fietsen kan ik weinig advies geven buiten dat je geduld moet hebben.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 28-05-2019, 21:37   #5850   link
-Tarantula-
Senior Member

Iemand nog 3 ballons rijden? We hebben een huisje van 8 waar er 4 hebben afgezegd.. is voor vrijdagavond en zaterdagavond. Indien interesse, pm
-Tarantula- is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2019, 12:00   #5851   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Strava en Relive zijn ruzie aant maken.

https://www.relive.cc/strava

Quote:
We’ve worked hard with Relive to try to fix this, but they have ultimately chosen not to make the changes needed to honor their agreement.
vs

Quote:
Given our long-term partnership, we immediately rolled back the changes like they requested.

We then tried to call, email, and talk this out with Strava. No response, except for new ultimatums and threats about our existing features they’ve applauded for years.
Old 13-07-2019, 12:15   #5852   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Toch even een rant over de staat van de Belgische bossen, de hoeveelheid van privé gebied dat er kan bestaan in een random gebied ergens in de Ambléve vallei of andere gebieden.
Is toch zo nutteloos, die mensen doen letterlijk niets met hun "stuk bos", buiten hunne rommel er gaan dumpen en roestige prikkeldraad dat overal doorgroeit niet aanpakken.

Blijkbaar is dat allemaal maar normaal, het wordt eens tijd om die bossen eens te gaan onteigenen zodat iedereen van de omgeving kan genieten, zodat er ook meer plaats is voor meerdere sporten in het bos te doen. Want blijkbaar hebben mensen ook moeite met het bos met elkaar te delen op publieke stukken en ingekleurde routes.
Via via heb ik ook al gehoord dat heel veel tour tochten en Enduro evenementen met de handen in het haar zitten omdat die privé eigenaars meer en meer geld blijven vragen voor recreatief gebruik van hun privé stukje bos.

Vergelijk dat met landen zoals Frankrijk, Duitsland, Canada; waar men mensen officiële MTB/Enduro/AM trails laat bouwen of zelfs een "bikepark". Dit lokt gewoon toerisme en brengt weer geld in de lade.

/Rant off
Guru is offline   Reply With Quote
Old 22-07-2019, 14:51   #5853   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Iemand hier die een Canyon fiets heeft?

Aan te raden? Pro en contra?

https://www.canyon.com/nl-be/road-bi...-7.0/2086.html

Is opmerkelijk dat ge die nergens kunt kopen in een winkel , alles direct aan de fabriek. Prijs ziet er meer dan haalbaar uit.

Algemene reviews op meneer google zijn redelijke positief, dus deze komt in mijn shortlist als nieuwe fiets.
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 22-07-2019, 15:23   #5854   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Wauw, mad respect.
Old 22-07-2019, 15:54   #5855   link
tragezot
Ne coureur

Quote:
Originally Posted by gABBY View Post
Iemand hier die een Canyon fiets heeft?

Aan te raden? Pro en contra?

https://www.canyon.com/nl-be/road-bi...-7.0/2086.html

Is opmerkelijk dat ge die nergens kunt kopen in een winkel , alles direct aan de fabriek. Prijs ziet er meer dan haalbaar uit.

Algemene reviews op meneer google zijn redelijke positief, dus deze komt in mijn shortlist als nieuwe fiets.
Zeer goeie velo ongeacht die zotte prijs.

Contra zou ik zeggen dat dit model ondertussen al tamelijk oud is. De geruchten doen de ronde dat er een nieuwe Aeroad komt in 2020 min of meer als paradepaardje voor het nieuwe Katusha/Corendon team. Al zal dat waarschijnlijk ervoor zorgen dat de huidige Aeroad nog lager zal geprijsd worden om stock kwijt te raken. Ik zou dus nog ff wachten tot de najaarssale.
tragezot is offline   Reply With Quote
Old 22-07-2019, 16:03   #5856   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Tiens is dat niet verdacht goedkoop, of zijn carbon fietsen gezakt in prijs?
Old 22-07-2019, 16:21   #5857   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Quote:
Originally Posted by tragezot View Post
Zeer goeie velo ongeacht die zotte prijs.

Contra zou ik zeggen dat dit model ondertussen al tamelijk oud is. De geruchten doen de ronde dat er een nieuwe Aeroad komt in 2020 min of meer als paradepaardje voor het nieuwe Katusha/Corendon team. Al zal dat waarschijnlijk ervoor zorgen dat de huidige Aeroad nog lager zal geprijsd worden om stock kwijt te raken. Ik zou dus nog ff wachten tot de najaarssale.
Wejah,

Das voornamelijk de reden dat ik op die fiets viel. Wat een prijs, die wielen zien er ook niet mis uit en met hetgeen ik a la limite bespaar zou ik em nog kunnen laten spuiten in de kleuren dat ik zelf wil.

Zal mijn ogen ff openhouden tot het einde van het jaar en mss toch opteren om voor de 8.0 te gaan met schijfremmen.

Het zal er toch van moeten komen vroeg of laat.
gABBY is offline   Reply With Quote
Old 22-07-2019, 16:51   #5858   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Er zijn kortingen bij Canyon, ge kunt nu zeker goede deals doen, ofwel kan je nog even wachten tot de nieuwe serie er komt.

Ik heb de Ultimate CF SL 8.0 sinds maart , 2200 euro met Ultegra, Canyon is het beste qua prijs kwaliteit.
Old 22-07-2019, 16:54   #5859   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

Wachten tot najaar is niet wat je wil horen, je hebt nu al beslist dat je een nieuwe fiets wil. Koop zo snel mogelijk zodat je de rest van het fietsseizoen nog kan genieten!
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 22-07-2019, 17:13   #5860   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Ge gaat sowieso niet te veel betalen bij Canyon.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules