Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 16-09-2015, 14:01   #1   link
Roswell
Senior Member

Roswell's Avatar

Living/keuken verbouwing > plaatsing audio/video componenten?

Zicht van living met in achtergrond keuken

Boven aanzicht van stuk van huis

Keuken

Zoals thread-titel aangeeft: ik ben op zoek naar beste plaats om audio/video materiaal (receiver, digicorder,...) te zetten.

Idee zou dus zijn om in de rechtse hoge kast in de keuken, onderaan de kast ongeveer 30cm diepte en halve meter hoogte op te offeren en daar holte vrij te houden, zodat receiver/digicorder/... in living in de muur kan gezet worden.
Dan heb ik zo'n 60 cm diepte gezien vanuit de living.

Het alternatief is om aan de buitenmuur (2e tekening, tussen zetel en eet-tafel) een kast te zetten en daarin alle componenten te zetten.
Maar in dat geval moet ik dus HDMI naar zolder trekken en vanuit zolder dan terug naar beneden op plaats van tv. En moet ik zoals Erik701 in de HD Ready thread aangaf, naar rechts wijzen om digicorder enzo te bedienen.

Daarnaast moet ik ook platenspeler ergens kunnen zetten, maar die kan dan eventueel wl in de kast aan de buitenmuur. Een RCA kabel zal vermoed ik minder probleem zijn om die afstand te overbruggen?

Ideen?
Old 16-09-2015, 14:56   #2   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Als het huis nog moet gezet worden, waarom geen heel dikke wachtbuis voorzien in de grond tussen uw plaats van de componenten en de tv en daar alles door te steken? Ge kunt zelfs nog een tussenstop maken ergens in uw kast.
kar is offline   Reply With Quote
Old 16-09-2015, 15:31   #3   link
Roswell
Senior Member

Roswell's Avatar

Huis staat er al Living blijft voor 95% behouden (de muur waaraan tv komt zal breder worden), keuken wordt nieuw gezet (staat momenteel in andere kamer).

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules