Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 25-02-2019, 15:16   #5741   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Quote:
Originally Posted by Blade View Post
Die lijken vaak toch te denken dat ze alles mogen.
Mooie veralgemening daar blade
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2019, 15:18   #5742   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Tis maar gelijk dat alle motards ook denken dat ze alles mogen.
Talos is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2019, 15:23   #5743   link
tragezot
Ne coureur

Coureurs in groep is precies zoals een bende Hollanders die ge in een willekeurige Vlaamse stad 's avonds hoort brullen. Elk afzonderlijk en apart zijn dat waarschijnlijk toffe peten, maar steek die samen in een groep en ze worden arrogant, onuitstaanbaar en permitteren zich alles.
tragezot is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2019, 15:50   #5744   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Ik doe dat niet ze. Naar mekaar brullen ja, maar niet naar anderen.
Old 25-02-2019, 16:13   #5745   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Blah, er zijn overal idioten, ongeacht of het nu een fietser, motard of autobestuurder is. Best van altijd goed uit uw doppen te kijken
Blade is offline   Reply With Quote
Old 26-02-2019, 11:29   #5746   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by Talos View Post
Tis maar gelijk dat alle motards ook denken dat ze alles mogen.
Zoals 120 scheuren tussen de file's wanneer we amper bewegen?
Zoals volle lijnen voorbij steken om toch maar ergens tussen te zitten?
Als je moet ritsen, komen ze er ineens tussen en laten ze de toeren eens lopen om te laten voelen dat ze er zijn.

Belachelijk die moto rijders

"No generalisatie intended"
Guru is offline   Reply With Quote
Old 26-02-2019, 12:18   #5747   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

Quote:
Originally Posted by Blade View Post
Van 't weekend veel met de moto buiten geweest (ben niet echt een fietser). 't Is over het algemeen heel druk vind ik, veel drukker dan bvb in september.

Ik zal dan even ranten over fietsers (en godmiljaar deze zaterdag is het weer koers voor de deur). De rant gaat eigenlijk enkel over fietsers in groep. Die lijken vaak toch te denken dat ze alles mogen. En als het niet naar hun goesting is, maar roepen en tieren. Jezus
geen idee wat ge hebt mee gemaakt maar voor fietsers in groep vanaf 15 personen moeten ze zich in feite wel anders gedragen/begeven op de openbare weg dan individuele fietsers. veel andere weggebruikers die dit niet weten en daardoor denken da die groepen wielertoeristen zotten zijn.
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is online now   Reply With Quote
Old 06-03-2019, 10:59   #5748   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Voor mensen die mij niet op instagram volgen, kleine update over de RaTN:
De Afsluitdijk, wat een deel van het parcours was, wordt de komende 3 jaar afgesloten. De organisatie heeft daarom beslist om een extra detour rond het Ijselmeer te leggen, zonder een ander stuk weg te halen. De nieuwe route is nu 1900km.

Verder ist nu vollenbak trainen en kilometers malen in het weekend en 2x power training in de week op Zwift. 11 weken voor de start ben ik weer deftig beginnen rijden en tegen de start wil ik 3500 ą 3800km gedaan hebben.
Old 06-03-2019, 23:09   #5749   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

https://cyclingadventurestom.wordpre...d-een-berg-op/
Old 13-03-2019, 15:44   #5750   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Wegens alweer een blessure aan m'n schouder en omdat ik lopen saai vind maar wel graag te velde/in bossen vertoef zou ik mss een MTB kopen.

Momenteel heb ik er 3 op het oog :

Rose Count Solo 2
Cube Reaction Pro
Trek X-Caliber 9

Volgens mij zijn dat allemaal wat fietsen die doen wat ik wil, hier in de Vlaanders wat routes rijden en het liefst onverhard.
Iemand meer info over de verschillen tussen de modellen of welke de beste keus is?
Heb wel een trek dealer op 500m van m'n deur..
Old 13-03-2019, 17:52   #5751   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

www.canyon.com

Betere prijs/kwaliteit. Je moet enkel nog het voorwiel/stuur monteren na levering bij uw thuis.
Old 13-03-2019, 18:09   #5752   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Radon is ook een leuk alternatief.
https://www.radon-bikes.de

Om de Vlaamse velden te trotseren kies je een hardtail. Ik zou minimaal een xt achteraan en deore alles anders gaan
Old 14-03-2019, 09:26   #5753   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

allemaal leuk, maar het allerbelangrijkste is dat je een fiets kiest die het beste past bij jouw lichaam. www.fietsadvies.be no shit den beste van Belgiė.
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Old 24-03-2019, 18:57   #5754   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Bois Des Reves gaan rijden, klein crashke gehad. Voor de rest super technisch en goed te shredden.
Old Yesterday, 00:07   #5755   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

eindelijk lente en stralende zon, na een hele winter trage duurtrainingen te doen is het tof om te zien dat de snelheid met de temperatuur mee stijgt terwijl intensiteit hetzelfde blijft. licht op groen om meer af te zien.

@Guru: niks kapot?
Old Yesterday, 08:03   #5756   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Neen. Gelukkig want ik vreesde er wel voor. MTB had een grote tuimeling gemaakt en lag met de derailleur op een tak.
Maar geen schade, die derailleurs van SRAM zijn wel kolossen.

Het lag er ook perfect bij, veel grip maar geen modder. Eerste keer dat ik er was, maar wil al terug.
Old Yesterday, 09:08   #5757   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Hier gaat de training ook goed. De kilometers beginnen vlot onder de wielen te schuiven en mijn lijf past zich weer aan aan de vele uren op de velo. Het fitness grafiekske gaat ook langzaam de hoogte in.

T-36 days tot de start. gnnnnn
Old Yesterday, 15:48   #5758   link
gABBY
Senior Member

gABBY's Avatar

Zwoep,

Ik zie dat ge ook ne garmin gebruikt om te navigeren, klein vraagje.

Weet gij hoe je die map zoom kan uitschakelen als je bij een koerspunt komt? Ik zou gewoon willen dat ie ff naar mijn kaartscherm wipt, en eenmaal het koerspunt voorbij terug naar mijn datafields gaat ipv een super gedetailleerd stukje kaart te tonen.
gABBY is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 15:58   #5759   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Geen idee. Ik zit altijd op mapview en volg het lijntje. Mijn datafields erronder zijn speed en de klok.
Old Yesterday, 23:35   #5760   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

gABBY, bij mij is dat de situatie. ik probeer morgen eens de bijhorende instellingen ervan te vinden.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules