Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 02-08-2014, 01:55   #281   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Geef mij eens een link naar waar ik écht de volledige EU3 kan spelen? Teveel sites geven de game zonder belangrijke expansions.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2014, 03:09   #282   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Je hebt vier uitbreidingen:

-Napoleon's Ambition
-In Nomine
-Heir to the Throne
-Divine Wind

Europa Universalis III: Complete heeft alleen de eerste twee uitbreidingen, en Europa Universalis III: Chronicles heeft alle vier de uitbreidingen.

Spritepacks bieden gewoon minieme grafische updates. En dan is er nog een dlc die u wat meer muziekskes geeft.

Dit is de complete verzameling op Steam:

http://store.steampowered.com/sub/29112/

Maar ge hebt dus feitelijk alleen Europa Universalis III: Complete, Heir to the Throne en Divine Wind echt nodig. Ofwel Europa Universalis III: Chronicles.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2014, 17:08   #283   link
Sexy Schaap
'sexy' 'schaap'

Sexy Schaap's Avatar

Van de week nog eens de 4 proberen spelen, jongens toch wat blijven ze daar mee uitsteken. 15 jaar truce, miljoen miljard agressive expansion, 90% van het spel zit ge gewoon op maximum snelheid te wachten tot ge nog eens kunt spelen. Ik snap het echt niet, een blobspel en met elke patch maken ze blobben saaier, trager en omslachtiger.

Ook nog eens de GoT mod voor CK2 gespeeld, die is wel cool geworden. Veel flavor en events, paar leuke mechanics ook wat betreft draken berijden en temmen. Toch plezant om als Daenerys of een Stark iedereen te gaan ownen.
Sexy Schaap is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2014, 13:06   #284   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Hearts of Iron IV trailer:

http://www.heartsofiron4.com

DM is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2014, 22:11   #285   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

http://forum.paradoxplaza.com/forum/...-Diary-1-Roads

Hopelijk kan dit SimCity doen vergeten.
Old 27-01-2015, 12:01   #286   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

CSM is offline   Reply With Quote
Old 06-08-2015, 09:02   #287   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Steam heeft een foutje gemaakt. Dit is de game die vanavond zal worden voorgesteld op Gamescom:

Old 01-12-2015, 17:38   #288   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

https://www.paradoxplaza.com/europa-...ck?___store=eu

fuuuuck
Old 18-05-2016, 13:14   #289   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Het is niet te lang meer voor Hearts of Iron IV.

Paradox lanceerde gisteren hun eerste mobile game; Hearts of Iron: War Stories.
Het is een choose your own adventure novel of zeg maar gamebook, free2play met latere chapters als IAP, echter hebben alle Hearts of Iron IV preorders recht op een gratis unlock.

Companion app zoals het moet

=>http://toucharcade.com/2016/05/17/he...ories-out-now/
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2016, 13:16   #290   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

mobile game, companion app, preorder

kunt anders ne keer de volledige schijtkant van de videospellekesindustrie toepassen op uw nieuwe release
Old 08-06-2016, 00:38   #291   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Stellaris interesseert me niet echt meer...

Denk dat ik me eens aan Hearts of Iron IV ga wagen.
Old 09-06-2016, 12:49   #292   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ook wel zin in Hearts of Iron IV. Maar heb, net als bij Stellaris, wat schrik voor de benodigde tijd om het spel gewoon al te leren spelen. Het is al geleden van de eerste, en ik herinner me dat ik er toen maar weinig van bakte.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 09-06-2016, 12:57   #293   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Gisteren even geprobeerd. Tutorial trekt zoals gewoonlijk op geen kloten, eens kijken voor wat videos online.
Old 11-06-2016, 09:30   #294   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Die tutorial:

"Dit is uw productiepaneel."
"Dit is uw tradepaneel."
"Trek nu een lijn van hier tot daar als frontlinie."
"Zo, je weet nu wel genoeg. Ga maar spelen."

Jah, komt goed. Bedankt.
Old 11-06-2016, 21:40   #295   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Die kerel legt het nog redelijk çava uit, voor complete noobs:

Old 11-06-2016, 23:04   #296   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Die tutorial:

"Dit is uw productiepaneel."
"Dit is uw tradepaneel."
"Trek nu een lijn van hier tot daar als frontlinie."
"Zo, je weet nu wel genoeg. Ga maar spelen."

Jah, komt goed. Bedankt.

Ergste tutorial die ik mij kan herinneren was de eerste weken Eve Online.
- Met die knop ga je uit een station
- High : offence
- Mids : defence
- Low : sustainability
- Van A naar B ga je door erop te tikken en er dan 2 minuten over moet doen om te geraken waar je eigenlijk wou zijn.
- Oh ja, death is permanent als je een kloon vergeet, er zijn agents, zoek die maar, er is trade op deze knop (icoon knop was niet te vinden) en er is nog vanalles. Daarvoor dient het Help channel (NIEMAND van CCP zat daarop)
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 27-05-2018, 22:20   #297   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Thread necro voor een CK2 vraagske:
Ik ben momenteel koning van Ierland, Wales, Schotland en Engeland. De 3 eerste titels hebben allemaal primogeniture opvolging, maar Engeland heb ik nog maar pas op elective gezet (stond oorspronkelijk nog op gavelkind). Ondertussen kan ik ook de keizerstitel van Britannia maken, maar ik heb schrik dat die stomme Engelse kroon dan voor problemen gaat zorgen.
Kan ik als keizer de crown laws van het koninkrijk Engeland nog aanpassen? Of heb ik als keizer een betere optie dan 3-4 generaties lang bezig te zijn met crown authority naar high te krijgen en primogeniture opvolging in te stellen?
Old 27-05-2018, 22:52   #298   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

zo lang je als keizer ook nog de titels hebt van koning (en die nie hebt toegewezen aan familie of dynasty vassals) na de aanmaak van uw empire kan je dat aanpassen als de tijd is afgelopen, is 10 jaar zeker? anders, denk ik, is de AI die je hebt aangewezen verantwoordelijk voor die beslissingen. ik zou gewoon de hoogst mogelijke titels, dus koning van abcd én emperor houden, misschien paar grote duchy's (afhankelijk van uw stewardship van uw huidige ruler) en de rest gewoon in de familie houden.

voor de rest heb je als emperor dit extra:

There are two additional mechanics available to emperors, which are unavailable for lower-ranked rulers; they are tied to the Legalism or Majesty technologies:

Imperial Administration: Grants automatic "Duchy Viceroyalties" law and revocation of duchy viceroyalty, free vassal retraction, revocation of duchy-level titles (without Charlemagne DLC), and a substantial bonus to vassal limit (+25 bonus; combined with -10 from "Duchy Viceroyalties" law, net increase is +15).
Viceroyalties (requires DLC Charlemagne): They are lifetime-only title grants that revert to the emperor upon the viceroy's death. The emperor may pass Kingdom Viceroyalty (-5 vassal limit), or both Duchy and Kingdom Viceroyalties (-10 vassal limit).
Those laws are visible on the demesne laws tab; if the Conclave DLC is active, the player can find both under the realm laws tab.
Old 27-05-2018, 22:58   #299   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Alright, nice! Kheb de 4 koningstitels zelf + 2 hertogdommen in Ierland, dus dat zit goed.
Old 27-05-2018, 23:02   #300   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ahja, als ge uw laws er door hebt kunnen krijgen na die periode is het beter om het grootste deel van uw kingdom titles af te staan aan familieleden. zolang ze maar niet ambitious zijn of een claim op uw empire hebben (enfin, dat werd mij door nen CK2 zot toch aangeraden)

dat maakt het veel gemakkelijker om te micromanagen én ge kunt uw koningen redelijk gelukkig houden door ze gewoon af en toe wa land te geven dat ge, hoogst waarschijnlijk, als empire toch sowieso gaat conqueren.

maar dus eerst de focus leggen op grondgebied engeland en alles er doorsleuren wat ge graag zou hebben, zodat ge toch secure zit voor wat generaties.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules