Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 06-12-2018, 00:22   #7221   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Begonnen aan AC Origins, maar geen goed idee om dat kort na RDR2 en GoW te spelen.

De prachtige open world en het constante paardrijden van rdr2 wat zeer natuurlijk aanvoelt, de schitterende en vloeiende combat van GoW en de prachtige graphics van beiden laten AC Origins opeens heel gedateerd uitzien ook al is dat spel maar een jaar oud.

De combat verloopt zeer stroevig, dat paard of kameel zweeft gewoon over de map (kan blijkbaar ook van een hoge berg springen zonder schade en gewoon doorlopen) en de graphics zien er echt oud uit. Gelukkig is de stealth wel goed gedaan en net als de setting ook zeer interessant. Over het verhaal kan ik nog niet veel zeggen, behalve dat het in de proloog absoluut slecht was. Spel start gewoon zonder deftige intro, waardoor ik mij constant afvroeg of ik niet per ongeluk iets geskipped had qua cutscenes.

Voila, hier zijn 5 namen en die moet ge doden. Enen hebben we net gedood voor u, trekt nu uw plan. Dat is de intro. Wie zijt gij? Geen idee. Wat hebben ze u misdaan? Geen idee, al gok ik iets ergs anders zou ik ze niet vermoorden. Wie zijn die mensen die u de sidequests geven en wat is hun verhouding tot u? Blijkbaar oude kennissen/vrienden, maar verder totaal geen idee.

Heb nu chapter 1 afgesloten, daar is het gelukkig al wat verbeterd en hebt ge toch al een idee wat er zich afspeelt. Zal in chapter 2 beslissen of ik het direct zal uitspelen of toch beter een paar maanden wat opzij leg tot rdr2 en GoW niet meer zo vers in mijn geheugen zitten.
Old 07-12-2018, 17:18   #7222   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Skip Origins en ga direct naar Odessey zou ik zeggen. Geen idee hoe het grafisch is op console, maar op pc is dat fingerlicking good met momenten. En voor de rest op alle vlakken een verbetering tov origins. Al vond ik die best ok toen ik speelde, maar zou nu niet meer terug willen.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 19:14   #7223   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Eternal CG nog steeds en Prey: Mooncrash.

Super DLC. Interessante take op roguelikes, een genre dat ik eigenlijk zo veel mogelijk mijd. Geeft iets extra aan Prey zodat de schrik er wat terug in zit.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2018, 21:48   #7224   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

FAR : Lone Sails

Prachtig indiegame waar je een schip doorheen obstakels moet brengen.
I love it.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2018, 02:46   #7225   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
“Follow Freeman!”

Jaja maar loopt dan niet constant in mijne godverdomse weg

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2018, 17:01   #7226   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Goeie twee uur ver in Kiwami 2 en ik ben al in een gay fotoshoot terechtgekomen.

Oh Yakuza humor ik heb u gemist
Old 11-12-2018, 19:11   #7227   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Beetje Warframe op de Switch laatste twee weken... Nog tof.
Old 11-12-2018, 19:58   #7228   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
Beetje Warframe op de Switch laatste twee weken... Nog tof.
Toevallig al in de open world van Venus geraakt? Ik zou misschien wel terug willen beginnen maar heb wat schrik dat het Eidolon 2.0 is.
Hellhound is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2018, 23:42   #7229   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik heb hier juist bijna mijn scherm door mijn raam gesmeten

ben bezig aan een very hard ghost/non lethal run in dishonored 2. wat dus feitelijk wil zeggen: enemies spotten u direct (wat niet mag) en zelfs accidental deaths van guards die gij onbewust hebt gemaakt tellen waardoor ge fucked zijt. de achievements krijg je pas als je het spel uitspeelt (never spotted/never killed) dus het is constant quick saven en quick loaden

probleem is, ik had juist die maze level gecomplete met sokolov op mijn rug, denkend dat ik alles perfect had gedaan, merk ik dat ik bij het uitstappen van de level ergens 1 iemand heb gekilled. mijn gok is dat met de scripted event als ge sokolov red en de guards uit de lift komen, één van de vorige guards die van boven op de lift lag te slapen is geglitched en daardoor stierf. en ik had geen save files van daarvoor

2 uur volledig weg en ik mag volledig opnieuw beginnen. bloeddruk is zo hoog da op elk moment mijn ogen uit mijn oogkas gaan springen serieus fuck dees MAKFJAIGOEJ MISFJMoidv
Old 13-12-2018, 17:17   #7230   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Toplevel!
Ik meen me te herinneren dat je tijdens het spelen wel kan zien of je al mensen dood gedaan hebt via de stats van je playthrough. Mogelijks ook of iemand u gezien heeft.
Dat scherm regelmatig checken (zeker voor het saven) kan u een hoop frustratie besparen
Old 13-12-2018, 18:48   #7231   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ja ik check stats constant ze

maar in een dood moment waar ik letterlijk niemand tegen kwam of iets moest doen (behalve sokolov carryen) toch maar snel eens stat gechecked

killed: 1

ok m8
Old 13-12-2018, 21:32   #7232   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hellhound View Post
Toevallig al in de open world van Venus geraakt? Ik zou misschien wel terug willen beginnen maar heb wat schrik dat het Eidolon 2.0 is.
Switch loopt nog beetje achter, Fortuna update is nog maar juist uit op andere consoles.. Nee dus.
Old Today, 13:12   #7233   link
WiM
Senior Member

WiM's Avatar

Sinds de launch bezig met Forza Horizon 4. Fijn spel om een uurtje hier en daar te gamen. Veel content met het seizoen dat wekelijks verandert, season championships en de Forzathons (coop challenges om het uur). En de eerste expansion is vorige week gereleased.
WiM is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules