Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 19-11-2013, 16:40   #441   link
BuiZe
Executive

BuiZe's Avatar

Shit bitcoin is gecrashed al mijn geld weg. Wat ben ik toch een idioot geweest het voorbije jaar, CSM had mij nochtans gewaarschuwd. Elk kind kon dit zien aankomen, een bitcoin heeft helemaal geen intrinsieke waarde, dit kon onmogelijk blijven duren.
BuiZe is offline   Reply With Quote
Old 19-11-2013, 17:29   #442   link
Moldonado
awesam

Moldonado's Avatar

sterkte
Old 19-11-2013, 17:47   #443   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

pringles
Old 19-11-2013, 18:01   #444   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

CSM is offline   Reply With Quote
Old 20-11-2013, 08:55   #445   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Al mijn geld weg.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2013, 09:46   #446   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

http://www.wired.com/wiredenterprise...inmd-bitcoins/
Quote:
Most people suffering from irregular bowel movements visit their doctor and get some expert advice. But if that requires too much time or money, there are other options. Like, say, paying some random stranger a fraction of a Bitcoin to tell you what’s wrong.

Thanks to a new website called CoinMD, you can upload a photo of your latest bowel movement to the internet — together with a detailed description of your ongoing troubles — and obtain advice from an anonymous group of people who swear they’re doctors. If you like what you hear, you pay them in bitcoin, the world’s most popular digital currency. Or not. You can just take the advice for free. That’s what this guy did after uploading a picture of his stool to the new service.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 21-11-2013, 16:46   #447   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Bitcoin, Bitcoin never changes.
Old 26-11-2013, 22:55   #448   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Wat ge allemaal met uw coins kunt kopen:

http://www.cryptosextoys.com/
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2013, 22:57   #449   link
kar
Public servant

kar's Avatar

http://www.cryptosextoys.com/the-acc...-strapon-dildo

wtf? ... WTF?
kar is offline   Reply With Quote
Old 26-11-2013, 23:56   #450   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Sexshop die op een alternatieve, anonieme betalingswijze draait. Schokkend

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 05:49   #451   link
BuiZe
Executive

BuiZe's Avatar

Ah, Garnaal is back in business?
Old 27-11-2013, 20:45   #452   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

Duust dollars
CyberMonkey is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 20:58   #453   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Beste investering ooit.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 21:10   #454   link
BuiZe
Executive

BuiZe's Avatar

nee zwoep, je bent mis:
Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Bitcoin was gewoon een proof of concept van zijn uitvinder Satoshi, die al lang het zinkend schip heeft verlaten.
Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Maar het is aan het ineenstorten, en de bodem zit em ergens onder de $5 ofzo, dus waarom zoudt ge nu in godsnaam kopen?

Verbrand uw geld dan ineens he, dan krijgt ge er nog warmte uit.
't is winter, verbrand uw geld zwoep.
Old 27-11-2013, 21:12   #455   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Buize, ik was compleet mis. Investeer vlug al uw geld, ge gaat een miljoen miljard verdienen.

Bavo is trouwens een dommerik om zijn Bitcoins te hebben verkocht, denk aan al die virtuele winst dat hij nog had kunnen maken.
Old 27-11-2013, 21:56   #456   link
HerCule
Senior Member

Send a message via MSN to HerCule
Litecoin 2.5$->30$+, Bitcoin 200$->1000$, NMC 0.5$->7.2$, NVC 5$->20$ allemaal de laatste maand.

Overal 400%+ winst te rapen, met bijna elke populaire coin. Lekker traden op BTC-E. Hier toch al mooie cash gemaakt, sommige dagen zelfs 200%. Nu alleen nog hopen dat de FTC eindelijk begint aan te slaan, dan maak ik een fortuin.

Wel één keer laten pakken door zo een stomme pump van Fontas gisteren, ma soit les geleerd.

300$ begonnen, nu 8000$ op drie maand. Wel eerst 100$ verloren voor ik het iet of wat doorhad. Kan in ieder geval nie klagen. Oh mannen, uitcashen bij Mt Gox is vaak een probleem , ook bij BTC-E. Bitstamp zou dat probleem niet hebben. Of heeft iemand een beter alternatief?

Wel elke avond terug naar fiat voor het slapengaan, ge weet nooit wat er gebeurt als ge niet snel genoeg zijt natuurlijk. Short term ftw hier. En het ziet er voorlopig nog altijd goed uit

CSM kan me ene pijpen met zijn gezeik. Wie niet waagt niet wint natuurlijk. Ma die 300$ is het beste wat ik tot nu toe al gedaan heb Vorige keer 10000EUR uitgezet voor twee jaar. Bank gaf me 60EUR intrest. Da was pas triestig
HerCule is offline   Reply With Quote
Old 27-11-2013, 22:02   #457   link
BuiZe
Executive

BuiZe's Avatar

Buy & hold van januari tot december is totnogtoe de beste strategie gebleken.
Old 27-11-2013, 22:14   #458   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by HerCule View Post
Litecoin 2.5$->30$+, Bitcoin 200$->1000$, NMC 0.5$->7.2$, NVC 5$->20$ allemaal de laatste maand.

Overal 400%+ winst te rapen, met bijna elke populaire coin. Lekker traden op BTC-E. Hier toch al mooie cash gemaakt, sommige dagen zelfs 200%. Nu alleen nog hopen dat de FTC eindelijk begint aan te slaan, dan maak ik een fortuin.

Wel één keer laten pakken door zo een stomme pump van Fontas gisteren, ma soit les geleerd.

300$ begonnen, nu 8000$ op drie maand. Wel eerst 100$ verloren voor ik het iet of wat doorhad. Kan in ieder geval nie klagen. Oh mannen, uitcashen bij Mt Gox is vaak een probleem , ook bij BTC-E. Bitstamp zou dat probleem niet hebben. Of heeft iemand een beter alternatief?

Wel elke avond terug naar fiat voor het slapengaan, ge weet nooit wat er gebeurt als ge niet snel genoeg zijt natuurlijk. Short term ftw hier. En het ziet er voorlopig nog altijd goed uit

CSM kan me ene pijpen met zijn gezeik. Wie niet waagt niet wint natuurlijk. Ma die 300$ is het beste wat ik tot nu toe al gedaan heb Vorige keer 10000EUR uitgezet voor twee jaar. Bank gaf me 60EUR intrest. Da was pas triestig
Ja, want dat bewijst allemaal dat Bitcoin waarde heeft als betaalmiddel en géén speculatieve bubbel is.
Old 27-11-2013, 22:20   #459   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by HerCule View Post
Quote:
Exactly what is the Fontas Effect? It’s actually his very loyal followers doing the work for him, whether they know it or not. He announces a coin he’s invested will be pumped sometime in the future and then, rides the wave up of people accumulating those coins to join the pump, and then dumps the whole lot sometime around the appointed time. It’s genius, really. In no actual governed market could you get away with this but in the Crypto world it’s old hat and, to be honest, sort of fun to watch. Had you gotten in when he announced and then out before the 9PM time you could have made 30%.
Hahaha, Jezus.
Old 28-11-2013, 07:57   #460   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Virtueel geld allemaal tof en wel, maar stel dat je bvb jaren geleden voor €100 bitcoins had gekocht, en dat nu miljoenen waard zou zijn, wie gaat je dat uitbetalen? Ik lees vaak dat het soms lastig is om iets uitbetaald te krijgen, dus wie kan en wil zo'n bedrag uitbetalen?
Lacroix is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules