Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 22-09-2017, 21:30   #5401   link
Matthias
*snore*

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Jezus. Gebruik uw wachtwoord met 1+ ofzo achter. Ge zijt toch gene mong hé.
Punt is dat ik tegen de volgende keer dat ik het nodig heb vergeten ben of het nu een + was of een ! of een $ of god weet wat. En of ik nu de eerste of de laatste letter in kapitalen heb gezet.

HET IS GEWOON DEBIEL.

En dan reset je je wachtwoord. Wil je een dag later een (GRATIS) app installeren en is het van "ah, jamaja, wachtwoord aangepast, geef dan nu nog maar eens uw CC-gegevens voor je iets kan doen".

DIE HEB IK NIET BIJ DE HAND ALS IK EEN DROL AAN HET DRAAIEN BEN, PEET.

Sorry, maar in zo'n zaken is Apple oer- en oerslecht.
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 22-09-2017, 21:42   #5402   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

live look at blumcole

Jaak is offline   Reply With Quote
Old 23-09-2017, 02:03   #5403   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
thank god dat apple maar ene keer per jaar nen iphone released.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 23-09-2017, 07:22   #5404   link
rooz
volhardend verontwaardigd

rooz's Avatar

Just Apple things
Old 23-09-2017, 07:40   #5405   link
Lycas
Senior Member

Google doet dat niet neen. Dat is waar.
Lycas is offline   Reply With Quote
Old 23-09-2017, 07:41   #5406   link
Jens
Member

http://www.foxbusiness.com/features/...low-start.html
Jens is offline   Reply With Quote
Old 23-09-2017, 08:52   #5407   link
Lycas
Senior Member

Zoals verwacht hé, iedereen gaat voor die 10 gaan ongeacht de kostprijs. Al hadden ze die nu tegen 1500 euro geprijsd.
Old 23-09-2017, 09:21   #5408   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

niet te geloven dat mensen niet de #courage hebben om eerst een 8 of 8 Plus te kopen en na 6 weken de X. wa een plebs #apple #iphone #technologie
Old 23-09-2017, 09:57   #5409   link
Matthias
*snore*

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
thank god dat apple maar ene keer per jaar nen iphone released.
Ik ben geen blinde hater, hé, cole, maar een mens mag toch ook wijzen op de zwakke plekken in het ecosysteem van Apple? Net zoals Google een prachtig online ecosysteem heeft, maar geen deftige telefoon van de grond krijgt, heeft Apple zeer propere telefoons, maar geen deftig ecosysteem.

Zowel op mijn telefoon als op mijn Mac gebruik ik dus gewoon GDrive, GPhotos, GMusic en consoorten. No hard feelings. Maar die per keer dat ik wel verplicht moet omgaan met het ecosysteem van Apple (iOS update of app installeren) krijg ik echt het vliegend schijt.
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 23-09-2017, 10:01   #5410   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Quote:
Originally Posted by Japisee View Post
niet te geloven dat mensen niet de #courage hebben om eerst een 8 of 8 Plus te kopen en na 6 weken de X. wa een plebs #apple #iphone #technologie
blijkbaar zijn iPhone eigenaars toch niet allemaal de fanboys zoals jullie beweren hé?
]as]e is offline   Reply With Quote
Old 23-09-2017, 10:05   #5411   link
rooz

rooz's Avatar

Moesten mensen mij vaak afbeelden als fanboy, ik zou me toch ook eens beginnen afvragen of het niet een heel klein beetje aan mijn eigen woorden en daden zou kunnen liggen.
Old 23-09-2017, 10:17   #5412   link
Lycas
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Ik ben geen blinde hater, hé, cole, maar een mens mag toch ook wijzen op de zwakke plekken in het ecosysteem van Apple? Net zoals Google een prachtig online ecosysteem heeft, maar geen deftige telefoon van de grond krijgt, heeft Apple zeer propere telefoons, maar geen deftig ecosysteem.

Zowel op mijn telefoon als op mijn Mac gebruik ik dus gewoon GDrive, GPhotos, GMusic en consoorten. No hard feelings. Maar die per keer dat ik wel verplicht moet omgaan met het ecosysteem van Apple (iOS update of app installeren) krijg ik echt het vliegend schijt.
Wachtwoord veiligheid zit in elk ecosysteem gebakken ze.
Over welke app installeren heb jij het? Installeer je dan geen apps op je Google telefoon?
Apple heeft al jaren de bloatware apps eruit gehaald en bij Google ook, alhoewel er toch nog vendors zijn die een boot aan apps meeritsen.
Apple pusht updates naar heel veel devices, bij sommige Android telefoons kan je van geluk spreken als je de laatste features mag gebruiken. Moest ik ooit Android gaan zou het enkel op een telefoon van Google zelf zijn. Maar momenteel is er geen deftige, verre van eigenlijk.
Old 23-09-2017, 10:18   #5413   link
Lycas
Senior Member

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Moesten mensen mij vaak afbeelden als fanboy, ik zou me toch ook eens beginnen afvragen of het niet een heel klein beetje aan mijn eigen woorden en daden zou kunnen liggen.
Zijt ge nu serieus of? Of weer aan het trollen?
Volgens mij ben je die discussie aan het verzinnen?

Last edited by Lycas; 23-09-2017 at 10:29.
Old 23-09-2017, 10:32   #5414   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Ja, de definitie van een zin is dat je er 1 woord in kan vervangen en hij exact dezelfde context behoudt.

Of geef je me nu stiekem toch gelijk en kunnen we die zin op jou ook toepassen met het r-woord in plaats van fanboy? In dat geval mag je me gerust als fanboy bestempelen (doch met een iPhone van 4 generaties oud)

Last edited by ]as]e; 23-09-2017 at 10:40.
]as]e is offline   Reply With Quote
Old 23-09-2017, 10:53   #5415   link
rooz

rooz's Avatar

Je mag me gerust als r-woord bestempelen (doch met een neger als collega)
Old 23-09-2017, 10:56   #5416   link
Lycas
Senior Member

Super interssant , aub vertel er ons meer over hier.
Old 23-09-2017, 15:06   #5417   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Matthias View Post

Ik had het niet op u. Uw klachten deel ik soms ook wel. Ik had het eerder over het getroll hier.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2017, 15:06   #5418   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by super-styler View Post
64GB € 1.159
256GB €1.329

hahahahahahahahaa

hahahaha
Behold, Apple's begaafdheid in go-to-market strategie. Ze pakken uit met de iPhone 8 in hoofde van continuïteit naar een grote groep van iPhone 6 family gebruikers waar het incrementele aspect van de iPhone 8 kleiner is, met dan even later de release van een duurder product die, gepaard met een kunstmatig beperkte beschikbaarheid die exclusiviteit opwekt, zich differentieert naar een publiek waar het 'iets' meer mag zijn, dat gevoel aanspreken dat men zich meer kan permitteren.

Dat is naar mijn mening een poging van Apple om weer die exclusiviteit op te zoeken waarmee de iPhone initieel groot is geworden, daar waar het vandaag een alledaags product is geworden die jan en alleman heeft. In het kort, de onbetwisbare high-end iPhone 8 verhuist hier naar een de poor man's choice positionering voor de whales. Waar dus het lanceren van twee lijnen zo dicht op elkaar in eerste instantie absurd lijkt, is het eigenlijk vrij geniaal, vanaf het perspectief van Apple tenminste.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: iPhone X
Cybdm is online now   Reply With Quote
Old 04-10-2017, 12:32   #5419   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

ja de CEO die nog liever doodvalt dan met minder dan het laatste en duurste model gezien te worden maar voor het minste bij de IT staat om te vragen hoe X of Y werkt. Een status symbool. Waardoor ook mijn afkeer van Apple. Ik wil niet geassocieerd worden met zulks.

Zo geniaal zou ik die strategie niet noemen, mikken op dat type mensen bestaat al veel langer. Lijkt me eerder een test te zijn om te zien hoever ze dat kunnen uitmelken. Te zien hoeveel crap de klant wel niet gaat slikken.
Old 04-10-2017, 18:04   #5420   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by LukeSoloSalade View Post
Zo geniaal zou ik die strategie niet noemen, mikken op dat type mensen bestaat al veel langer.
Mijn punt draait helemaal niet rond dat het mikken op dat type mensen op zich geniaal is, die opmerking sloeg op het lanceren van twee lijnen zo dicht op elkaar en dat velen het lepelen als suicidaal voor de iPhone 8 lijn, terwijl mijn uiteenzetting wijst op het gegeven dat naar mijn inschatten er door Apple dieper is over nagedacht dan het lijkt.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: iPhone X
Cybdm is online now   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules