Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 09-08-2017, 15:45   #1041   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2017, 06:16   #1042   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Shit man, oud nieuws wss, maar ik vond het indrukwekkend:
Satoshi Nakamoto, de onbekende uitvinder(s) van Bitcoin zou zelf 1 miljoen BTC's bezitten. Dat kan al tellen aan de huidige exchange rates (al denk ik niet dat er een exchange is waar hij dat kan incashen. )
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 06-09-2017, 08:31   #1043   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

Hoeveel bitcoin heeft Buize nu?

Ik herinner me shrimp snow waar we nog lacherig deden over de extreme volatiliteit (het was net gecrasht na de piek van eerste keer 1000), maar hij zei toen dat het zou blijven stijgen en een goed inkoopmoment was. Het stond toen aan 350 euro of zo
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 15-09-2017, 08:42   #1044   link
Moldonado
awesam

Moldonado's Avatar

aww sheet
Old 15-09-2017, 09:20   #1045   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Ben blij dat het nog eens gebeurt. Het zijn vooral al die lucratieve altcoins/ICO's die hier keihard van af zien. Het verandert weinig aan BTC/ETH op zich (een ban verkleint marktpotentieel natuurlijk, maar van Chinees beleid kan je nooit echt rede maken), dus voor mij was dit een koopsignaal.

BUY BUY BUY!

https://coinmarketcap.com/gainers-losers/ altijd leuk om te volgen
Old 16-09-2017, 22:02   #1046   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Acku, back in the game dan na uw early venture?

Quote:
Old 17-09-2017, 09:43   #1047   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Ja, kleine investeringen. Hier geldt dat je alles kan verliezen, maar ongewoon veel kan winnen. En een technologie waar de traditionele spelers kordaat tegen zijn, hebben vaak net enorm veel potentieel (zie Tesla, zie Netflix). Exponentiele rendementen komen van visie en technologieen die een markt maken waar men dacht dat er geen was.
Coinbase is daar wel goed voor, want ge moogt maar met 500 euro beginnen en dan bouwt dat traag op Helaas is Coinbase erg beperkt en zou ik graag risico-investeringen doen in Monero, Dash en Zcash. Coinmarketcap linkt naar https://changelly.com, is dat iets betrouwbaar? Mijn ervaringen zijn slecht zoals je weet.
Old 17-09-2017, 09:56   #1048   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Ik gebruik blockchain, coinbase en GDAX als exchange momenteel. Monero, Dash en Zcash ben ik niet echt mee bezig en kan ik ook niet kopen op die exchanges die ik gebruik. Momenteel enkel bitcoin en litecoin in m'n portfolio.
Old 17-09-2017, 10:02   #1049   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Ja, kleine investeringen. Hier geldt dat je alles kan verliezen, maar ongewoon veel kan winnen. En een technologie waar de traditionele spelers kordaat tegen zijn, hebben vaak net enorm veel potentieel (zie Tesla, zie Netflix). Exponentiele rendementen komen van visie en technologieen die een markt maken waar men dacht dat er geen was.
Coinbase is daar wel goed voor, want ge moogt maar met 500 euro beginnen en dan bouwt dat traag op Helaas is Coinbase erg beperkt en zou ik graag risico-investeringen doen in Monero, Dash en Zcash. Coinmarketcap linkt naar https://changelly.com, is dat iets betrouwbaar? Mijn ervaringen zijn slecht zoals je weet.
Eerst en vooral nooit rechtstreeks via coinbase kopen, fees will eat you alive op den duur. Stort uw geld daar en gebruik dan GDAX.com, hun trading platform. Zelfde login en backend, maar 0% maker fees (dus limit buy = gratis.).

Voor alts te traden tegen ETH of BTC) gebruik ik dan bittrex. Mooi volume en heel betrouwbaar. Blijf weg van poloniex tegenwoordig, fishy boel (heel lange withdrawals etc).

Als er nog dingen zijn waar ge info over wilt, shoot. En mooie tijd om terug te komen en long te gaan, mooie profits in het vooruitzicht nu

Quote:
Old 18-09-2017, 15:14   #1050   link
Mr. Santa

Mr. Santa's Avatar

Bitcoins uitgelegd voor leken:

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/de-idea...eld-d20170914/

Old 18-09-2017, 16:22   #1051   link
Matthias
*snore*

Quote:
Originally Posted by acku View Post
Hier geldt dat je alles kan verliezen, maar ongewoon veel kan winnen.
Kan je bij Napoleon Games of den PMU ook, natuurlijk.
Matthias is offline   Reply With Quote
Old 18-09-2017, 21:06   #1052   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Kan je bij Napoleon Games of den PMU ook, natuurlijk.
Ja die bedenking maakte ik me ook. Maar daar is dan weer de regel dat het huis op lange termijn wint. Hier kan je nog geloven dat je samen iets van waarde opbouwt, in plaats van zuiver geld herverdeelt.
Old 18-09-2017, 21:40   #1053   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mr. Santa View Post
ik moet daar vaker naar kijken precies
Old 26-09-2017, 13:58   #1054   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

https://blockgeeks.com/guides/ethereum-metropolis/

Nu begin ik me af te vragen welke toekomst Bitcoin op zich nog heeft als je ziet hoe geweldig het plan van Ethereum is. Ik ga wat meer op ETH inzetten en wat minder BTC.
Old 27-09-2017, 20:25   #1055   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

All in op ETH met trades op ICOs en alts. Bitcoin is nog altijd big daddy en heel de markt volgt bij stijging of daling, maar technisch onbegrijpelijk dat zo een project met zo een toxic community nog altijd zo dominant is. First mover advantage is sterk

Quote:
Old 12-10-2017, 12:03   #1056   link
Avalanche
Senior Member

Avalanche's Avatar

$5k reached

Ik zou het nooit geloofd hebben een jaar geleden, maar de FOMO heeft enkele maanden geleden de overhand gehaald.

Ben nog altijd aan het bijkopen, maar gemiddelde aankoopprijs ligt nu rond de $4000.
Avalanche is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2017, 14:57   #1057   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Ik heb gelukkig groot ingekocht toen hij naar 3000 gezakt was.
Old 12-10-2017, 20:42   #1058   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Snap niet goed dat BTC blijft trekken terwijl ETH wat stil hangt. ETH heeft veel meer gaande dan BTC met zijn nieuwe upgrade
Old 12-10-2017, 21:19   #1059   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Er komt een fork aan. Alle mensen willen free S2x coins (gaat zwaar falen imo) dus zetten veel mensen hun altcoints om in bitcoin. Als de fork doorgaat, gaat er na de eerste week van november wel weer een stijging zijn in ETH eens ze hun free s2x coins hebben. Als de fork afgelast wordt krijgen altcoins vroeger hun momentum wel terug.

De andere reden dat btc zo hard stijgt is de grote kapitaalinjectie van een paar miljard euro laatste dagen.

Last edited by Muis; 12-10-2017 at 21:43.
Muis is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2017, 15:16   #1060   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

en blijkbaar ook omdat er nu veel spelers zich tegen S2x uitspreken, wat BTC terug betrouwbaarder maakt

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules