Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 14-01-2019, 09:43   #21   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Damn geen steam.

Ik snap wel waarom, maar toch... Ik wil geen andere launcher toevoegen weeral pffff
Guru is offline   Reply With Quote
Old 17-01-2019, 20:19   #22   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Send a message via MSN to Mr.Ei Send a message via Skype™ to Mr.Ei
Old 21-01-2019, 11:28   #23   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Rondlopen in een lege stad, je stapt dan een instanced deel binnen en plots zie je 4 mensen die samen met u een raid doen meh, voelde niet zo hedendaags aan in de eerste division.
Ik vond dat net leuk, lekker apocalyptisch, dat gevoel van alleen op de wereld tussen de bad guys
Old 21-01-2019, 16:48   #24   link
Bourgi
Bear Claw Lover

Bourgi's Avatar

Quote:
Originally Posted by TheLegacy View Post
Ik vond dat net leuk, lekker apocalyptisch, dat gevoel van alleen op de wereld tussen de bad guys
Ja, ik heb ook enorm genoten van die sfeer. Na een dertigtal uur was het genoeg, maar het is zijn geld dubbel en dik waard geweest.

Deel2 laat ik niet liggen!
Bourgi is offline   Reply With Quote
Old 23-01-2019, 19:00   #25   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Heb een paar van die MarcoStyle video's gezien, die kerel is meestal wel eerlijk in zijn reviews.

Het ziet er wel ok uit, ik ga nog steeds afwachten. De mechanics met snipers/shotguns verhinderen mij al om van zoiets te genieten, met die stagger debuffs.
Dat gaat heel die PvP meta zo verneuken.
Old 26-01-2019, 16:38   #26   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Ik vond d1 heel plezant,sfeervol ook. Maar na een tijdje ook saai als je alleen speelt en bij momenten onmogelijk moeilijk. De keren dat ik 6000kogels in een shotgunmanneke met een bandana schoot om dan ge oneshot te worden waren er toch wel te veel aan.
Ik denk d2wel te kopen als hij de korting zit en ik rdr2 beu ben. Kijk er stiekem zelfs wel een beetje naar uit.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 26-01-2019, 18:28   #27   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ja-Rune View Post
De keren dat ik 6000kogels in een shotgunmanneke met een bandana schoot om dan ge oneshot te worden waren er toch wel te veel aan.
Dit.
Old 26-01-2019, 18:38   #28   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Dat is opgelost blijkbaar, ze hebben eindelijk Armor en Armor Plating toegevoegd en bosses zijn meer cover-based / push based.

Ook andere spelers hebben nu minder HP in PvP, het zou gaan tijd worden. In end game kan je gewoon blijven knallen op mensen die de juist set hebben.
Old 26-01-2019, 20:30   #29   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Er zijn nu eenmaal goed georganizeerde teams in pvp,tot in de puntjes op elkaar afgestemd,een D3 fnc ,Reclaimer,Final Measure en doe daar nog een Predator bij = Death Squad.
Dan heb je de hersenloze "Shooter" Players die denken dat ze met hun Nomad build onoverwinnelijk zijn.

En dan begint het geflame..via VOIP ,echt soms hilarisch grappig om daar eens naar te luisteren,spijtig dat ze dat afschaffen in TD2,als het je niet aanstaat,mute je gewoon die player.

Build diversity is zo zalig,net nog een Reclaimer/Pulse build samengesteld,uitstekend healen en ook nog is fors dps'en,door pulse die geen cooldown heeft,60 % Crit chance en 135% Crit Damage.
Old 26-01-2019, 20:36   #30   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Zelfs zonder de hele build team is het bijna onmogelijk om deftig te pvp'en, het gaat hem allemaal straight om bum rushen.

Ik ben blij dat ze dat eens aanpakken, als je open en bloot staat ga je neer. Zo zou het moeten zijn, mensen overleven te lang. Ik kan met een Strikers build en de juiste talents perfect toe to toe met 3 man, dat hoort gewoon niet. (buiten als een van die mensen een nomad is).
Ze gaan ook werken met skill tree's zoals Sniper/etc/... en armor, meer het gevoel van een BR. Als je door het armor zit ga je snel neer gaan.

Boss fights zouden ook anders werken, meer een soort MMO systeem waar je met momenten even moet pushen en vooral veel moet moven. Dus minder de bullet spunge van D1.

Ik hoop dat ze meer variatie in de skills kunnen brengen, misschien echt soort class systeem en toch nog de uniqueness kunnen houden van de Set builds.
Old 02-02-2019, 10:08   #31   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

100€ voor het volledig spel. lol echt. wat een schande. Dikke pass

Last edited by Moer; 02-02-2019 at 10:12.
Moer is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2019, 10:47   #32   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Nice try Ubisoft.
Old 03-02-2019, 12:42   #33   link
black
Senior Member

black's Avatar

Define volledig game pls? Als 100€ betekent dat ik geen dlc's meer moet kopen en gratis zijn, en geen cash shop zever dan is het een nobrainer als het game goed is.
Old 03-02-2019, 12:59   #34   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Define volledig game pls? Als 100€ betekent dat ik geen dlc's meer moet kopen en gratis zijn, en geen cash shop zever dan is het een nobrainer als het game goed is.
Quote:
Mensen moeten massaal herkauwerde IPS stoppen met voeding geven, dit werkt dat soort gedrag in de hand. Gamen is een industrie geworden dat draait om het vlugge geld in plaats van ervaringen te schenken, lootboxen, dlc's, onafgewerkte ongeinspireerde games moeten geschrapt worden nog voor ze uitkomen.
Is het onze (de spelers) standaard die achteruitgaat en zijn we zo hongerig geworden dat we kopen door de honger naar 'iets'? Ligt de fout bij ons?

Laat die overpriced Ubisoft en EA drek toch varen en speel eens wat echte games?
Kom terug naar het licht Black.
Old 03-02-2019, 15:55   #35   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

100€ is voor de gold edition duh.
Het geeft enkel 7 dagen eerdere toegang tot year 1 dlc want die is voor iedereen gratis en wat cosmetics wss,mss nog wat extra eventjes zoals de supply drops in TD1.

Ik ga de Darkzone editie kopen ,nog een bon van 15€ en 5€ dus heb ik de game,figurine ,map ,soundtrack ,artbook ,2 vanity setjes,3 dagen eerdere toegang en blueprint voor end-game exotic wapen ook voor 100€ dus cava he.

De 'normale' Washington D.C. Edition kost rond de 60 €,komt ook met pre - order bonus zoals vanity set,beta acces en bij GM krijg je ook Tommy the Teddy bear zowel fysiek als in-game item.

Trouwens zijn er ook nog 12 'shields' in TD1 waarvan de laatste binnen een paar dagen unlocked en als je die vrijspeelt krijg je ook nog wat weapon en backpack skins,cosmetic gear en emotes in TD2,leuk om te doen en vrij snel haalbaar

Last edited by Mr.Ei; 03-02-2019 at 16:17.
Mr.Ei is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2019, 09:40   #36   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Is gewoon te duur.

60 Euro voor een normale editie is gewoon kak, en ik heb dan nog die shields gedaan in DIV1.
Weer teleurstellend, mja c'est Ubisofté. Massive gaat lachen.
Old 04-02-2019, 10:01   #37   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mr.Ei View Post
100€ is voor de gold edition duh.
Het geeft enkel 7 dagen eerdere toegang tot year 1 dlc want die is voor iedereen gratis en wat cosmetics wss,mss nog wat extra eventjes zoals de supply drops in TD1.

ok ik ben mee. "year 1 pass" zit in alle versies en komt in wezen neer op de release van het spel spreiden over het hele jaar. Dus met 60€ zijt ge dan in principe gesteld. Ik dacht dat dat iets was gelijk de season pass in TD1. Dat spel werd pas goed vanaf de survival dlc. En die was bij te betalen.
Kga op zijn minst nog een tijdje wachten vooraleer dit kopen.
Moer is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2019, 13:31   #38   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Is gewoon te duur.

60 Euro voor een normale editie is gewoon kak, en ik heb dan nog die shields gedaan in DIV1.
Weer teleurstellend, mja c'est Ubisofté. Massive gaat lachen.
Welke AAA game kost nu geen 60€ op release tegenwoordig? En hoe snel staan Ubisoft games niet afgeprijst?

Voor 'tzelfde geld heb je dus die Washington D.C. edition,kweet niet op pc ook maar naast een premium sleeve case zit hier ook die map en lithografisch artbook bij plus de dlc extra's.
Old 04-02-2019, 14:03   #39   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Old 04-02-2019, 15:18   #40   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Klanten 60€ laten betalen voor een game waarvan ze blij mogen zijn dat ze het volledig krijgen op een jaar tijd. Well played Ubisoft.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules