Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 07-02-2019, 19:04   #61   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

peisde gulder nu echt da ubi nog in staat is om een deftig spel te maken?
Old 07-02-2019, 19:26   #62   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Send a message via MSN to Mr.Ei Send a message via Skype™ to Mr.Ei
Wat een beta tot hier toe,echt de max,Washington is echt fantastisch.Enkele minor bugs tegengekomen en op 9u tijd 1 Delta error.
Hdr is heel knap op ps4.
Enkele minpuntjes tot hier toe is het irritant geschreeuw van de npc's en grenade spam,moeilijk te ontwijken omdat je geen indicator meer ziet.

Wapens voelen veel beter aan dan td1 maar sommige skills dan weer minder.

Visueel echt wel een pareltje.
Old 07-02-2019, 22:15   #63   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Straks eens testen, ik ben benieuwd.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2019, 22:25   #64   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

rip

Het start niet eens op :D
Old 07-02-2019, 22:42   #65   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kwas nog ff aant peizen, mss toch testen?

toen zag ik dat ik uplay niet meer had staan

few, dank u rad uit het verleden. sebiet verder doen met de b-side claire in RE2

y'all motherfuckers are crazy
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2019, 22:56   #66   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

MSI afterburner moet dus afstaan, dan werkt het.

Eerste paar missies achter de rug, visueel sterk wel. Was de vorige ook op Ultra.
Guns voelen wel een stuk beter, die drone is wel iets tof. Zomer map is ook wel eens tof, tot zover ziet de map er wel goed uit.

Tot op dit moment is niet mega veel verschil met de 1, buiten dat uw controle iets beter is. Nu ik ben aan het spelen met een MX Master, niet echt je standaard game muis.
Old 08-02-2019, 13:23   #67   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

2de sessie:

Spel is wel iets te easy, solo blaas je erdoor. Als je coop doet is het nog sneller.

Visuals blijven goed, Washington zien in die setting is wel cool. Het werkt wel

Gunplay is veel beter dan 1, en ik vind die armor setting eigenlijk wel cool, werkt een beetje zoals een BR. Veel beter als daarvoor, van de moment je armor weg is, zak je snel door. Geeft het spel meer dimensie waarbij je het terrein beter gaat gebruiken. In den 1 kon je rustig in het vuur staan van meerdere mensen en je kon erdoor lopen gelijk niets.

Stagger van shotguns is wel belachelijk OP en moet aangepast worden, anders wordt PvP de Shotgun meta joke.

Het tikt nog niet zoals het zou moeten om eerlijk te zijn, er zal nog wat moeten veranderen vooraleer dat spel op de lijst komt.

Last edited by Guru; 08-02-2019 at 13:27.
Old 08-02-2019, 18:36   #68   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Net de end-game missie gedaan,Jefferson Trade Center op normal.Die Black Tusk factie is echt wel zot.Voelt veel moeilijker als td1.
Old 09-02-2019, 20:50   #69   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Ik ken the division niet. Ik zocht gewoon een co-op spel om met ne maat te spelen.

Ik snapte er geen hol van toen ik dat spel net opstarte. Maar als ge dan na een half uurke de controls wat door hebt, is het nog wel leutig om van cover naar cover te sluipen om tactisch ventjes uit te schakelen. Ze gaan alleen nogal gemakkelijk neer.

Ge moet alleen zover lopen om ook maar iets tegen te komen. En als ge dan iets tegenkomt is het gewoon eigenlijk een herhaling van er voor. Gij aan het begin van een straat, de vijand aan de andere kant, en er tussen wat autowrakken en betonnen blokken. Als mmo zijnde toch ook maar weinig andere spelers tegen gekomen, al zeker niet in combat. Het voelt allemaal zo leeg aan.

Kweetni of ik het ooit zou kopen.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2019, 22:11   #70   link
black
Senior Member

black's Avatar

Is niet echt een MMO, dat gezegd zijnde, ik zit er ook in! Wordt een zeer korte zaterdagnacht!
Old 09-02-2019, 22:38   #71   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

40GB gedownload, heb er al spijt van. Wat een debiel spel is dit. Van cover naar cover lopen en bullet sponges afschieten, is dit 2002 ofzo
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 09-02-2019, 23:11   #72   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

ja
Old 09-02-2019, 23:35   #73   link
black
Senior Member

black's Avatar

2002? 1996 JOENGE!
Old 10-02-2019, 00:40   #74   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Quote:
Originally Posted by ExReey View Post
40GB gedownload, heb er al spijt van. Wat een debiel spel is dit. Van cover naar cover lopen en bullet sponges afschieten, is dit 2002 ofzo
Welkom in het RPG shooter genre.
Als alles zou platliggen met 1 headshot, zou het nog al easy zijn.
Old 10-02-2019, 01:34   #75   link
black
Senior Member

black's Avatar

Net een uurtje gespeeld. Ik vind het alvast pakken beter dan anthem, als we dan toch 2 bullet sponge shooters mogen vergelijken.

Dat gezegd zijnde, ik las een comment over "meer division 1.5 dan division2", daar moet ik mij bij aansluiten. Nu, ik heb division gespeeld, tot early endgame, waar ik jammer genoeg zeer vlug ben op afgeknapt. Heb het nog gespeeld tot ik een paar item sets had, maar nooit mijn draai in gevonden om het langer dan een paar weken achter elkaar te spelen.
Ik merk dat dit game mij niet veel meer redenen gaat geven om endgame langer te spelen dan de eerste.

Mij lijkt dit genuine een gemodde versie van de eerste, waar ze uitpakken met nieuwe shaders, sterkere graphics, en de gameplay wat hebben getweaked. Een 1.b of een 1.5 versie van hun eerste game, zeker genoeg gezien om te weten dat dit geen must is om bij launch te kopen aan volle pot. Ik koop het wel eens via G2A.com wanneer de prijs rond de €15-€20 ligt, tegen dan zijn er al een pak nieuwe patches die nog meer aan het game toevoegen.

De graphics (hier is den black weer met z'n graphics gezeik hoera!) zijn knap. Zeer knap. Ze zijn zelf even knap als de eerder vertoonde gameplay filmpjes (wat vaak niet zo waarheidsgetrouw is zoals bv anthem, …) en ze slagen er zo in een zeer mooie wereld te creŽren waar ik mij absoluut aan kan vergapen. Maakt rondlopen in de stad op zoek naar nieuwe missies gewoon pakken aangenamer, interessanter, meer sfeervol. Het mooiste is een A4 papier aan een muur genageld waar een getypte tekst op stond, die perfect leesbaar was zoals een blad die hier aan de muur zou hangen, dat is bij mijn weten een first ingame. Ze hadden op voorhand beloofd dat het game de beste pc's zou kunnen laten zweten/breken. Ik speel nu wel maar op 1080p, maar met alles absoluut op max blijft m'n 1080ti toch alles perfect vlot draaien, op dat vlak had ik misschien nog net iets meer overdonderd willen worden. Maar de manier waarop ze hun water ingame renderen, reflections e.d. ze weten het echt sfeervol neer te zetten.

Gameplay/gunplay? Voor mij zeer division 1, veel mensen hier prijzen de gunplay aan, zelf voel ik weinig verschil. Het geluid is wel pakken beter, zowel voice acting als gunsounds (AK47 kippenvel geluid).

Mijn conclusie is; Division 2 is meer van hetzelfde, maar meer. De moeite en het geld waard voor mensen die met plezier veel uren in division hebben gestoken. Mensen die division gespeeld hebben maar afknapten op endgame zullen hier ook op afknappen, mensen die niet graag division speelden gaan dit ook niet graag doen.
Old 10-02-2019, 02:41   #76   link
Mr.Ei
Senior Member

Mr.Ei's Avatar

Wat verwacht je dan van een sequel als erbij het origineel al veel zaken goed zijn? Buiten de factie's weten we story gewijs nog niets.

Kweet niet ze,volledig nieuwe stad,upgraden verloopt totaal anders,raids,nieuwe skills,clans,weathersystem,gearsysteem dat volledig anders werkt,andere pvp mechanics,nieuwe vijanden,etc,etc.

Dan zijn alle reeksen zoals Uncharted,Gears of War,DMC,Resident Evil maar halve opvolgertjes?
Ah ja.
Moesten ze nu in NY gebleven zijn in dezelfde tijdzone kun je dat Division 1.5 noemen ja.
Je kunt toch moeilijk verwachten dat ze van een cover based shooter ineens overspringen naar een fps ofzo?

Swat,al meerdere keren die end-game invasion gespeeld en al een hele reeks gearpieces en wapens kunnen verzamelen.Uiteindelijk veel skill cooldown reduction kunnen stacken tot 65% en een mod gevonden voor men fixer drone waarmee duration eventjes omhoog ging van 216s naar 1002s.

Edit: Ondertussen skill cooldown reduction gestackt tot 76% met een 3de "China Industry " brand piece.14 Seconden cooldown op seeker mine en 43 seconden op Fixer drone.

Ook gelezen dat ze de negatieve stats op wapenmods gaan bijsturen.

Last edited by Mr.Ei; 10-02-2019 at 16:49.
Mr.Ei is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2019, 18:22   #77   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Mja ik kan het alvast niet meer spelen, private beta crasht hier elke 5 minuten.

Spijtig, ik zal dan maar streams moeten bekijken.
Old 10-02-2019, 19:15   #78   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mr.Ei View Post
Wat verwacht je dan van een sequel als erbij het origineel al veel zaken goed zijn?

y'all motherfuckers are crazy
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2019, 19:24   #79   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Welkom in het RPG shooter genre.
Als alles zou platliggen met 1 headshot, zou het nog al easy zijn.
RPG? lol

Sorry maar als ik een nieuw body armor vind dat 272 dmg resist geeft ipv 260 dan is voor mij het spel over. Dan weet ik al hoe de volgende 80 uur gaan verlopen.

In Secret of the Silver blades vond ik dat nog wel tof, maar we zijn nu ondertussen toch 29 jaar verder.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2019, 21:52   #80   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Khem dat moeten googlen begot

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules