Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 29-11-2018, 09:47   #4421   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Deel 1 vond ik enorm leuk. Leuke artstyle en leuk (maar niet wauw) verhaal.
Speelde zéér als een zelda/metroid maar niet al te origineel.
Deel 2 ben ik halverwege ergens afgehaakt voor een reden die ik niet meer weet. Staat nog op een lijst van te af-te-werken-games.
Deel 3 zal wel eens gespeeld worden als ik deel 2 uit heb en 3 kan vinden onder sales.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 30-11-2018, 17:15   #4422   link
jakkerd
Dzzinggg!

jakkerd's Avatar

Ik heb ze allebei 2 keer uitgespeeld. Zelda/metroid geïnspireerde wereld met devil may cry achtige combat (zij het wat minder uitgebreid).
Imo 2 aanraders als die combinatie u aanspreekt.
Old 06-12-2018, 12:29   #4423   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Bethesda en Fallout 76, the gift that keeps on giving : https://www.rockpapershotgun.com/201...sses/#comments
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2018, 13:07   #4424   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Bethesda en Fallout 76, the gift that keeps on giving : https://www.rockpapershotgun.com/201...sses/#comments
lol

De sfeer moet daar momenteel top zijn bij Bethesda
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2018, 13:40   #4425   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2018, 17:15   #4426   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
yeah tenzij ze zwaar tegemoet komen naar't publiek da deze dumpsterfire van een spel heeft gekocht en ze zich verontschuldigen op een deftige manier voor al de malafide en valse reclamepraktijken, ga ik vanaf nu hun toekomstige games gewoon torrenten en kga er mij geen hol schuldig over voelen

zie het als een counterweight op het feit dat ze al gemakkelijk 10 jaar teren en gigantisch zijn geworden op online slavenarbeid (aka, modders die hun buggy ass games fixen voor geen enkele compensatie). moogt er zeker van zijn dat zonder die mensen hun cumulatieve sales van al hun inhouse producten op dien engine veel lager hadden gelegen. het is letterlijk een community van mensen die ze volledig gratis misbruiken om gigantisch te besparen op verschillende onderdelen van een titel omdat ze weten dat die mensen 't toch gaan doen. omdat die modders geven om de gaming experience en bethesda alleen graag geld telt.

als publisher hebben ze schone titels uitgebracht maar als developer fucking hell, ze kunnen den hoogste boom in

Last edited by Ferrex; 06-12-2018 at 17:19.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2018, 18:29   #4427   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
yeah tenzij ze zwaar tegemoet komen naar't publiek da deze dumpsterfire van een spel heeft gekocht en ze zich verontschuldigen op een deftige manier voor al de malafide en valse reclamepraktijken, ga ik vanaf nu hun toekomstige games gewoon torrenten en kga er mij geen hol schuldig over voelen

zie het als een counterweight op het feit dat ze al gemakkelijk 10 jaar teren en gigantisch zijn geworden op online slavenarbeid (aka, modders die hun buggy ass games fixen voor geen enkele compensatie). moogt er zeker van zijn dat zonder die mensen hun cumulatieve sales van al hun inhouse producten op dien engine veel lager hadden gelegen. het is letterlijk een community van mensen die ze volledig gratis misbruiken om gigantisch te besparen op verschillende onderdelen van een titel omdat ze weten dat die mensen 't toch gaan doen. omdat die modders geven om de gaming experience en bethesda alleen graag geld telt.

als publisher hebben ze schone titels uitgebracht maar als developer fucking hell, ze kunnen den hoogste boom in
Onlangs was ik naar The Co-Optional Podcast Ep. 235 aan het luisteren, en uiteraard ging het over Fallout 76. Ik zat hier bijna volledig met open mond hoe gevestigde waarde van die show, Jesse Cox, een klankbuis in het voordeel van Bethesda geworden is, evenals Pokket, minder bekend bij me weliswaar. Dat doet je meteen weer denken aan waar TB voor stond.

Enfin, ik stelde mezelf dan de vraag, hebben zulke mensen beroepsmisvorming? Ze krijgen meestal hun games, of hebben de middelen om er per maand meerdere bij release te kopen. Of zijn wij dan te negatief? Ik denk dan maar aan personen die niet bij middelen zijn om op regelmatige basis games te kopen, en na wat sparen dan toch Fallout 76 gekocht hebben bij release omdat ze simpelweg fan zijn. Als je dan het spel bekijkt, in welke staat het is, en hoe het er grafisch gedateerd uitziet, dan hebben zulke mensen toch recht van klagen lijkt me? Volgens JC dus niet, en "misschien is het spel gewoon niets voor jou, ga gewoon iets anders spelen, er zijn games genoeg."
Hellhound is offline   Reply With Quote
Old 06-12-2018, 19:26   #4428   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Cox is ook al met de voet vooruit gegaan op iedereen die ook maar een beetje kritiek had op Diablo mobile, no surprise there dus.

Luister naar the gaint bombast in de plaats. Die zeggen letterlijk dat ze geen review van Fallout gaan publiceren omdat niemand van dat team het spel nog wil spelen.
Old 06-12-2018, 19:34   #4429   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

jesse cox is nen luidruchtige dikzak die denkt dat em grappig is maar daarin elke keer gratuit faalt en qua kennis van games hetzelfde inzicht heeft als een dode rat in kwantummechanica. co-optional podcast werd altijd gedragen door de interactie tussen tb en de gast, dodger soms en cox zo goed als nooit. al zijn succes de laatste paar jaren komt dan ook door tb die hem heeft opgepikt, want daarvoor was hij een falende voice actor, met als verschrikkelijk gevolg dus ook af en toe zijn cringy stemmekes of luid geroep.

spijtig genoeg heeft hij een hoop cult-like followers en zelfs zijn eigen cox-con dus elke (constructieve) kritiek op die mens wordt op de interwebs en twitters direct afgeschreven als een soort cyber bullying, hate speech of hoe ge het ook wilt noemen door heel zijn gevolg. want "muh community".
Old 06-12-2018, 19:39   #4430   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

mens is trouwens natuurlijk wel slim genoeg geweest om een heel netwerk op te bouwen, onder/dankzij tb, met een hele hoop youtubers/twitchers die wél de moeite zijn. dus moet niet verwachten dat dien mens ooit nog gaat verdwijnen.
Old 06-12-2018, 20:33   #4431   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Mja, spijtige zaak wel want het sleurt de podcast volledig naar beneden en daar keek ik toch elke week naar uit. Genna doet haar best, maar ze heeft nog niet de controle die TB had op zulke situaties.

De enige keren dat ik JC nog kon tolereren was de samenwerking met TB en hun Terraria serie, of met Dodger en Life is Strange. Ik heb een paar keer geprobeerd een Let's Play-serie te volgen maar na een 10-15 minuten moet ik gewoon stoppen met volgen.

In verband met Diablo, Cox heeft een aantal weken volledig dezelfde mening gegeven waar hij in het Fallout 76-segment op mensen zit af te geven over hun reactie op Diablo. Bah.
Old 06-12-2018, 23:35   #4432   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

kzit vaker aan tb te denken dan aan mijn dode grootvader kmenet
Old 07-12-2018, 01:03   #4433   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hellhound View Post
In verband met Diablo, Cox heeft een aantal weken volledig dezelfde mening gegeven waar hij in het Fallout 76-segment op mensen zit af te geven over hun reactie op Diablo. Bah.
jesse cox is het prototype van de "games journalist/pundit" die ergens is gekomen, niet door zijn kunnen, maar eerder omdat hij op iemand anders zijn populariteit bekend is geworden. moet begrijpen dat in de co-op podcast tb altijd een uitgesproken mening had en altijd wel ergens drama maakte omdat hij zowel van de linkse als rechtse kant in het gamen zich geen hol aantrok. cox zat in de beste dagen van de podcast daar eerder om vooral ja te knikken en af en toe keer een zot gezicht te trekken of hard te roepen, meer was het niet. en ondertussen kon hij zelf beginnen netwerken, wat resulteerde in gaming house sharing met oa dodger van de podcast. (dan spreken we wel over jaren terug) in ieder geval, ik maak hier geen mop, dit is wat mensen zeggen dat ze het "grappigste" vinden van die kerel als ze hem verdedigen als persoon. oh ye faithful, prepare to cringe

letterlijk gewoon roepen naar't scherm dus.

op't vlak van relevant blijven na tb zijn dood: 't is feitelijk de classic commerciële manipulatie trick: "ok, ik sta bekend als de 'positieve kerel die zottekes doet', hoe gaan we dat nu het best uitbuiten om geld te verdienen". dus wat doet hij nu in tenfold tegenover toen co-op tb nog had? elk commercieel groot spel, zeker als het van een gigantische publisher/developer komt, daar is hij fan van. maakt niet uit hoe crimineel ze in hun praktijken zijn, dat negeert hij gewoon. en als je tegen zijn argument ingaat, dan ben je gewoon een "negatieve loser" die de gaming community naar beneden wilt trekken. en zoals al gezegd, dat je dan maar een ander spel moet zoeken.

moest onze john jesse cox nu nog kunnen horen, hij zou zo hard in zijn graf ronddraaien dat hij elektriciteit kon leveren voor antwerpen en al zijn districten.
Old 07-12-2018, 02:06   #4434   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Quote:
jesse cox is het prototype van de "games journalist/pundit" die ergens is gekomen, niet door zijn kunnen, maar eerder omdat hij op iemand anders zijn populariteit bekend is geworden. moet begrijpen dat in de co-op podcast tb altijd een uitgesproken mening had en altijd wel ergens drama maakte omdat hij zowel van de linkse als rechtse kant in het gamen zich geen hol aantrok. cox zat in de beste dagen van de podcast daar eerder om vooral ja te knikken en af en toe keer een zot gezicht te trekken of hard te roepen, meer was het niet.
Dodger en TB hadden redelijk wat connecties toen het nog de TGS podcast onder Polaris was, waar JC gretig gebruik van gemaakt heeft.

Het ironische aan de situatie is dat de aflevering met Jim Sterling er een veel langer Fallout 76 segment was, met een pak meer verbale brutaliteit naar Bethesda toe, en toen kwam er van zijn kant niks. Maar toen Pokket de bal aan het rollen bracht door te zeggen dat de gamers aan het overdrijven zijn in hun Fallout 76-afkeer, wie kwam er ineens mee op de kar gesprongen? Juist ja.

Ik vermoed dat hij zo al heel zijn carrière van de ene kar op de andere springt wanneer hij ergens een bondgenoot ziet. Spijtig dat hij de podcast volledig naar beneden haalt met zijn anti-consumenten gelul.
Old 07-12-2018, 02:26   #4435   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

elke keer ik in een youtube of whatever titel pokket lees negeer ik die shit instant. tis letterlijk gewoon een cosplayer die via via er tussen is geraakt, alsof we haar serieus moeten nemen? cox zoekt gewoon bondgenoten om zijn hypocriete zever te blijven verkondigingen en "models" gelijk pokket gaan daar gemakkelijk op in voor goedkope advertenties.

ik heb vooral te doen met dodger eigenlijk, die door haar familiale situatie met strippin' van yogscast (recent een kind gehad) er maar weinig invloed op kan uitoefenen, ook al is zij mede de stichter van 't project. zij zou samen met genna eigenlijk de show moeten runnen gelijk nen boss maar nu hebben we nen beta male die random wijven uitnodigt om zijn mening te versterken. EN OH WEE ALS GE KRITIEK GEEFT, WA DENKTE WEL ALT RIGHT LOSER.
Old 07-12-2018, 11:58   #4436   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Quote:
ik heb vooral te doen met dodger eigenlijk, die door haar familiale situatie met strippin' van yogscast (recent een kind gehad) er maar weinig invloed op kan uitoefenen, ook al is zij mede de stichter van 't project. zij zou samen met genna eigenlijk de show moeten runnen gelijk nen boss
Volledig mee eens. Smijt daar Julia Hardy als regelmatige gast in en je hebt een zalige show
Old 07-12-2018, 15:23   #4437   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Obsidian heeft hun nieuwe project aangekondigd: The Outer Worlds
Het wordt een first person sci-fi RPG, maar voor de rest is er nog niet veel bekend. Ik ben in ieder geval benieuwd!

Last edited by Archangelus; 07-12-2018 at 16:29. Reason: zware dt fout :'(
Archangelus is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 15:46   #4438   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
That looks all kind of fun.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 17:13   #4439   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Yep yep, de trailer heeft alvast mijn interesse. Een dikke vinger naar Bethesda, dat ook wel.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 17:28   #4440   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Weird wel. Obsidian maar toch multiplatform?

blumcole is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules