Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 12-01-2019, 17:27   #2701   link
Flyby
Senior Member

Flyby's Avatar

Send a message via ICQ to Flyby Send a message via MSN to Flyby
Stronghold HD op easy. Military campaign 15 & 18, economic nr 4 zijn lastige gevallen
Old 12-01-2019, 19:10   #2702   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
OP EASY

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 12-01-2019, 23:14   #2703   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

The Evil Within 2

Geweldige game, veel meer van genoten dan de eerste. Spijtig dat ze Anson Mount en Jennifer Carpenter niet hebben kunnen strikken voor de voice-acting. Hun vervangers laten een beetje te wensen over. Maar bon, dat kan de pret niet bederven. De design van de monsters is wederom even dement en luguber, en dat is voor mij persoonlijk waar ik dit soort games voor speel, eerlijk gezegd. Hoe batcrap crazy gaan ze het deze keer weer maken? Ze stellen niet teleur.
Old 12-01-2019, 23:33   #2704   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Infamous: Second Son. Op Expert. Niet slecht. Wel redelijk wat copy-paste sidequests en ‘t is eigenlijk vree gemakkelijk, zelfs op expert.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 13-01-2019, 08:33   #2705   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hellhound View Post
The Evil Within 2

Geweldige game, veel meer van genoten dan de eerste. Spijtig dat ze Anson Mount en Jennifer Carpenter niet hebben kunnen strikken voor de voice-acting. Hun vervangers laten een beetje te wensen over. Maar bon, dat kan de pret niet bederven. De design van de monsters is wederom even dement en luguber, en dat is voor mij persoonlijk waar ik dit soort games voor speel, eerlijk gezegd. Hoe batcrap crazy gaan ze het deze keer weer maken? Ze stellen niet teleur.
Voor mij toch ook één vd toppers van 2017. Dialogen en voice-acting waren idd niet super, maar erg goed monster -en level design. 'k zou NG+ eigenlijk weleens willen doen.

Commerciëel blijkbaar geen succes geweest, dus 't is maar de vraag of we een derde krijgen.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 13-01-2019, 10:33   #2706   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Voor mij toch ook één vd toppers van 2017. Dialogen en voice-acting waren idd niet super, maar erg goed monster -en level design. 'k zou NG+ eigenlijk weleens willen doen.

Commerciëel blijkbaar geen succes geweest, dus 't is maar de vraag of we een derde krijgen.
De kans is klein vrees ik. Toch niet direct, misschien dat ze die reeks ooit nog eens een kans geven maar ik zie het niet snel gebeuren.
Old 13-01-2019, 13:36   #2707   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

The Invisible Hours

Verplichte kost voor al wie vroeger Laura Bow goed vond!!

Is niet echt een spel, maar meer een cross-over tussen spel en film: een stuk of 8 personages zitten in een landhuis op een eiland, en er valt een moord. Alles speelt zich realtime af. Jij bent de 'camera' en kan kiezen waar je naar kijkt en wie je volgt; zo kan je bv heel het verhaal de detective volgen en zo het einde van het verhaal beleven. Maar dan snap je een heleboel dingen (waaronder het einde) niet goed. Je kan dan rewinden en andere personages en events live bijwonen, en zo stukje per stukje de puzzel ineen passen. Uiteindelijk kan je zelfs een extra chapter unlocken waarin alles duidelijk wordt. Superleuk voor een sfeervol mystery avondje!

ExReey is offline   Reply With Quote
Old 13-01-2019, 18:01   #2708   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Cool en de PlayStation versie staat aan -70% momenteel.
Old 13-01-2019, 22:02   #2709   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

AC Odyssey. Beter dan Origins, maar ook wel mankementen. Meest frustrerende heb ik al geschreven.

Titanfall 2. Korte (vanmiddag pas aan begonnen), maar schitterende singleplayer campaign. Ge creeërt echt een band met dienen robot op korte tijd. Aanrader om eens op te pikken in een sale.
Old 14-01-2019, 00:12   #2710   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fallschirmjaeger View Post
Titanfall 2. Korte (vanmiddag pas aan begonnen), maar schitterende singleplayer campaign. Ge creeërt echt een band met dienen robot op korte tijd. Aanrader om eens op te pikken in een sale.
Titanfall 2 is zalig. En inderdaad veel te kort wel, ik zat erdoor op een vijftal uur, wel in één ruk uitgespeeld omdat het o zo goed is. Ook jammer dat het toch de erkenning niet kreeg die het verdiende, multiplayer vond ik toen het uitkwam wel een tegenvaller, dus dat amper een uurtje gespeeld.
Ontopic, need for speed payback. So far so good, kwou vanavond 1 raceke doen, werden er uiteindelijk 7. Op zich waren de reviews niet goed, maar op de één of andere manier vind ik het een leuk verhaal, en had ik eigenlijk geen zin om daarnet te stoppen, maar morgen een paar belangrijke meetings dus ik moet wel...
Old 14-01-2019, 09:52   #2711   link
Moer
Senior Member

Moer's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
Titanfall 2 is zalig. En inderdaad veel te kort wel, ik zat erdoor op een vijftal uur, wel in één ruk uitgespeeld omdat het o zo goed is. Ook jammer dat het toch de erkenning niet kreeg die het verdiende, multiplayer vond ik toen het uitkwam wel een tegenvaller, dus dat amper een uurtje gespeeld.
Ontopic, need for speed payback. So far so good, kwou vanavond 1 raceke doen, werden er uiteindelijk 7. Op zich waren de reviews niet goed, maar op de één of andere manier vind ik het een leuk verhaal, en had ik eigenlijk geen zin om daarnet te stoppen, maar morgen een paar belangrijke meetings dus ik moet wel...
Idd, game is fel underrated. Had alles te maken met de timing van release. Net tijdens
BF1 dacht ik. Kvond multiplayer wel nog goed eigenlijk. Toffe gamemodes, heel arcadey. Voelt eigenlijk nog het meest UT aan van alle shooters laatste 10 jaar.
Moer is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2019, 09:42   #2712   link
jack828
Senior Member

jack828's Avatar

Soldier of fortune: twas precies niet zo goed als ik me herinnerde uit mijn jeugd maar kheb er mij toch mee geamuseerd
jack828 is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2019, 10:20   #2713   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Het was de gore dat plezant was. Op zich was het niet echt een fantastische game.
Old 15-01-2019, 12:10   #2714   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Unravel uitgespeeld gisteren, heel mooie platformer. Binnenkort eens de tweede proberen, eerst nog wat cheevos hunten
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 15-01-2019, 20:34   #2715   link
black
Senior Member

black's Avatar

Quote:
Originally Posted by jack828 View Post
Soldier of fortune: twas precies niet zo goed als ik me herinnerde uit mijn jeugd maar kheb er mij toch mee geamuseerd
SOF2 heerstte. Nog in een clan gezeten daarvoor met een aantal shrimpers (met oa zwoep en/of sloefke), waar zijn die gasten eigenlijk allemaal?
Die dismemberment was schitterend in sof2, armen en benen afknallen, kerel die bloed aan het pissen was, was erover, maar gameplay -zeker in multiplayer- zat heel goed.
Old 15-01-2019, 21:08   #2716   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

haaa sof2, zoveel tijd verloren in dienen demo van shop under siege
Old 16-01-2019, 11:47   #2717   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Shadow of the Tomb Raider

Zeer mooi afsluitstuk van de trilogy. Prachtspel!
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 21:55   #2718   link
jack828
Senior Member

jack828's Avatar

Stronghold HD, blijft toch mijn favoriet van al de stronghold games die ik al gespeeld heb
jack828 is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules