Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 25-09-2011, 13:44   #1   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Coyote

Ben aan het overwegen zo een te kopen, maar ik lees uiteenlopende zaken. De paar kennissen die het hebben zijn wel héél tevreden. Iemand hier die het heeft of er ervaring mee heeft? En welke versie is de beste, of komt er binnenkort een nieuwe?

Nieker is offline   Reply With Quote
Old 25-09-2011, 14:00   #2   link
DyNaRaX
Senior Member

DyNaRaX's Avatar

check eens de coyote thread op Autoforum.be
Old 25-09-2011, 14:29   #3   link
BlaCkBirD
Senior Member

BlaCkBirD's Avatar

coyote app voor android gebruiken
Old 25-09-2011, 14:33   #4   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

coyote is super stuff. niet helemaal waterdicht natuurlijk, maar wel zeer betrouwbaar.
Old 25-09-2011, 17:35   #5   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

coyote app op de iphone, dat wat het moet doen.
DUR0N is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2011, 13:29   #6   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Maar dat is toch onpraktisch om te gebruiken op uw iphone? Ik heb dat ook nog willen gebruiken maar moet je telefoon dan niet constant aanstaan, en dan dat programma opstarten.

En die telefoon moet toch ook in je zicht staan om de waarschuwingen te kunnen zien?
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2011, 20:35   #7   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Heb de coyote app op iPhone eens gedownload (zit gratis maand abo bij), maar ben niet meteen onder de indruk.

Om te beginnen heb ik geen flauw idee wat alles wil zeggen, ter is quasi geen uitleg bij? (en de help knop ergens gaat naar een page 404).

Voor de rest:
- Krijg constant meldingen van rode licht cameras, en die kan ik precies niet afzetten in de opties.
- Hij kan precies niet altijd detecteren op welke baan ik rij, soms staat er bvb E314, E40, R0, E19, etc.. maar niet altijd, ook al is er gps ontvangst. Toont hij dit niet als er niets te melden is op de baan?
- Op de meldingen die er komen, staat een MUTE icoon. Dit doet niks?
- Hij geeft meldingen op lokale wegen langs de autosnelweg, terwijl hij weet dat ik bvb op de E40 rij. Waarom zou ik een melding willen weten van een rode licht camera op kruispunt langs de E40, als ik er op rij?

Kortom voorlopig niet onder de indruk, maar alles hangt natuurlijk af van de hoeveelheid en correctheid van de meldingen van mobiele flitsers, en gebruik het nog niet lang genoeg om daar over te oordelen.
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2011, 20:40   #8   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

handigste zou zijn als coyote info mee in tomtom geintegreerd zou kunnen worden
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2011, 20:53   #9   link
zinno
Senior Member

https://buy.garmin.com/shop/shop.do?cID=134&pID=70853

Quote:
Verbeterde informatie van flitscontroles

Bij deze nieuwe nüvi ontvangt u een proefabonnement van 90 dagen op de verbeterde informatie over mobiele flitscontroles via Coyote. Zo kunt u, als u een mobiele flitscontrole onderweg tegenkomt, dit direct via de nüvi melden. De nülink!™ geeft deze informatie direct door aan de andere geabonneerde gebruikers, zodat zij op die locatie ook een melding van een mobiele flitser ontvangen. Na 90 dagen bedragen de kosten van deze dienst 12 euro per maand. Voor wie de standaard online diensten nog niet uitgebreid genoeg zijn, biedt de nüLink! winkel de mogelijkheid om extra premium services aan te schaffen, zoals buienradar, weer-waarschuwingen en de internationale telefoongids.
zinno is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2011, 21:01   #10   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

well played garmin, ding is wel dat tomtom deze mogelijkheden al heeft in tomtom live maar het gewoon niet goed gebruikt. Ik heb alleszins nooit een mobiele flitse gezien op mijn tomtom.
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2011, 21:07   #11   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Maar dat is toch onpraktisch om te gebruiken op uw iphone? Ik heb dat ook nog willen gebruiken maar moet je telefoon dan niet constant aanstaan, en dan dat programma opstarten.

En die telefoon moet toch ook in je zicht staan om de waarschuwingen te kunnen zien?
Ik overweeg de aankoop voor iPhone ook. Mijn iPhone zit in de auto sowieso in een Brodit houder aan mijn dashboard bevestigd, waardoor hij ook aangesloten is op de Audi Music Interface, en dus ook opgeladen wordt. Maar die werkt dus niet naar behoren ?
Hoe zit met met achtergrondinformatie, kan die Coyote bijvoorbeeld gebruikt worden in combinatie met TomTom op iphone ? En werkt dat ook deftig in het buitenland ?
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 28-09-2011, 21:12   #12   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Plus dat die Iphone constant om het Internet moet zitten wat niet altijd mogelijk is. Allez, bij mij tenminste valt dat soms uit.

Eens iets anders, zo'n Coyote, kan je dat een beetje mooi integreren in het dashboard of hoe werkt dat? Want dat moet toch ook gemakkelijk toegankelijk zijn tijdens het rijden?
Old 29-09-2011, 23:20   #13   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik heb hem dan toch maar gekocht Op het eerste zicht wel een cool ding, alleen dat 'inbouwen' is iets moeilijker. Je moet hem eigenlijk constant laten opladen want de batterij gaat maar een paar uur mee. Bijgevolg heb ik hem nu in mijn asbakje gelegd... net naast de oplader en makkelijk af te lezen. Jammer genoeg niet echt esthetisch.

Op de eerste dag ook meteen een mobiele flitser gezien op de R4, dat ding had direct mijn vertrouwen!
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2011, 00:30   #14   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Jammer genoeg niet echt esthetisch.
En dat is ineens mijn grootste probleem met coyote. Doet me wat denken aan de tijd dat er zo'n klein bakje in de auto hing voor de telefoon met bluetooth. Zag er mottig uit.
Old 30-09-2011, 06:30   #15   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

De enige reden waarom ik zo'n Coyote zou aankopen is omdat ik wil vermijden geflitst te worden op onnozele boerenwegeltjes en kleine gewestwegen waar ze er een sport van maken om vlak voor plakkaat van 70km/u of 90km/u te staan flitsen. Op autostrades en grotere wegen hou ik me altijd aan snelheid maar op die kleine baantjes zit je soms makkelijk over die 50km/u als je er niet op let. Maar werkt zo'n Coyote daar ook voldoende?

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2011, 11:52   #16   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
De enige reden waarom ik zo'n Coyote zou aankopen is omdat ik wil vermijden geflitst te worden op onnozele boerenwegeltjes en kleine gewestwegen waar ze er een sport van maken om vlak voor plakkaat van 70km/u of 90km/u te staan flitsen. Op autostrades en grotere wegen hou ik me altijd aan snelheid maar op die kleine baantjes zit je soms makkelijk over die 50km/u als je er niet op let. Maar werkt zo'n Coyote daar ook voldoende?
Wait what? You're doing it wrong!

Coyote is alleen op de grotere secundaire wegen nog handig, al de rest is 'flitsers in een straal van x km'
Old 30-09-2011, 11:58   #17   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Voila, dus duidelijk dat zo'n coyote voor mij dan weinig zin heeft. Ik probeer me écht aan snelheid te houden, maar word regelmatig geflitst aan bijv 61km/u waar je dan over een klein stukje maar 50km/u mag en verder 70km/u. Zeer ambetant.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 30-09-2011, 13:22   #18   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Quote:
Voila, dus duidelijk dat zo'n coyote voor mij dan weinig zin heeft. Ik probeer me écht aan snelheid te houden, maar word regelmatig geflitst aan bijv 61km/u waar je dan over een klein stukje maar 50km/u mag en verder 70km/u. Zeer ambetant.
Maar wie rijdt er nu 120 op de autostrade?
Old 30-09-2011, 13:28   #19   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Ik. Echt ben daar vrij strikt in. Ook niet vergeten dat ik een dikker wordende grijzaard ben die met een Mercedes rijd, dus misschien is dat de reden. Maar ik hou me gewoon overal aan snelheid, of ze nu in mijn gat aan het duwen zijn of niet. Ik rijd dan ook wel enkel op rijstrook die daarvoor bedoeld is. Ga niet heel de tijd links hangen aan 120/u.

Old 30-09-2011, 14:12   #20   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Quote:
Ik. Echt ben daar vrij strikt in. Ook niet vergeten dat ik een dikker wordende grijzaard ben die met een Mercedes rijd, dus misschien is dat de reden. Maar ik hou me gewoon overal aan snelheid, of ze nu in mijn gat aan het duwen zijn of niet. Ik rijd dan ook wel enkel op rijstrook die daarvoor bedoeld is. Ga niet heel de tijd links hangen aan 120/u.
Ik zie de link niet tussen uw 'vrij strikt 120' en dan maar casual op de secundaire wegen waar ge de weg met alles en iedereen moet delen.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules