Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 30-09-2011, 13:30   #21   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by DUR0N View Post
Wait what? You're doing it wrong!

Coyote is alleen op de grotere secundaire wegen nog handig, al de rest is 'flitsers in een straal van x km'
Maar als iemand op een precies punt zou aanduiden dat er daar een flitser staat dan krijg je toch een melding op die Coyote niet?
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2011, 14:29   #22   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Maar als iemand op een precies punt zou aanduiden dat er daar een flitser staat dan krijg je toch een melding op die Coyote niet?
Alle coyotes in een straal van x kilometer krijgen een waarschuwing.
DUR0N is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2011, 17:45   #23   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Heh zeker van? Wat is dan het nu van het melden van een flitser op uw rijstrook of op de tegengestelde rijstrook? Het aantal verkenners wordt soms weergegeven als 'x aantal binnen een straal van y km'. Maar dat is ook enkel op wegen zonder nummer.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2011, 18:31   #24   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Heh zeker van? Wat is dan het nu van het melden van een flitser op uw rijstrook of op de tegengestelde rijstrook? Het aantal verkenners wordt soms weergegeven als 'x aantal binnen een straal van y km'. Maar dat is ook enkel op wegen zonder nummer.
Wegen zonder nummer is in de praktijk (bij mij) alles wat geen autostrade is (en den A12). Zelfs met de verkeerstlichten over de bruggen van de ring rond antwerpen durft hij vaak in de mist te gaan.
Een gouden tip is sowieso niet blind vertrouwen op die dingen. Common sense + verschillende bronnen.
DUR0N is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2011, 18:35   #25   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik moet zeggen dat ik er voorlopig écht niet over mag klagen (ongeveer 400km gereden). Elke provinciebaan is trouwens een weg met nummer.

Uiteraard is het niet feilloos, en ik zal geen 250 spetten omdat mijn coyote zegt dat het safe is. Maar het blijft een zeer handige tool. Ga na 3 maand eens zien of ik het ga houden.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 23-08-2012, 10:10   #26   link
DontLikeJelly
Senior Member

DontLikeJelly's Avatar

Heb me ook de iPhone app aangeschaft, ga na een maandje wel zien of ik een abbo koop. Ik haal gemiddeld maar 1 boete per jaar maar moet voor men werk het komende half jaar veel rijden.

Eerste indrukken:
- Het kent ook secundaire wegen maar miste gisteren zowaar de E19.
- Verwittigt soms ook voor rode lichten cameras die niet op men route liggen
- De hollandse stem is behoolijk irritant.
- Ik laad zowiezo men iPhone altijd op als ik rijdt dus kan ik even goed die app aanzetten

Heeft er iemand een idee hoeveel data het verbruikt? Ga zo'n 2 uur per dag in de auto zitten.
DontLikeJelly is offline   Reply With Quote
Old 23-08-2012, 10:29   #27   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Dataverbruik valt prima mee, ik schat bij mij zo'n 30 MB / maand, ook een tweetal uur per dag in de wagen. De E19 A'pen - Brussel wordt idd niet herkend, in de andere rijrichting wel, zeer vreemd.
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-2012, 16:23   #28   link
Blade
Petrolkop

Blade's Avatar

Het er ook eentje. Abo is wel vervallen, moet het eens vernieuwen. Content van!
Blade is online now   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules