Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Reply

Thread Tools
Old 10-11-2012, 00:38   #141   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
waarom zijn er zoveel coureurs die niet buitenkomen in de free practice wanneer het wat nat ligt? ze gaan er van uit dat het de moeite niet is en zondag niet zal regenen?
't Weerbericht voor zondag is nog niet zo zeker denk ik. Rijden als het echt regent zoals tijdens FP1 is dan nog wel nuttig voor eventuele nat weer setup, denk ook dat zowat iedereen toen een tijd heeft gereden.

Als het noch droog noch echt nat is zoals tijdens FP2 (opdrogend circuit) dan zijn de condities te veranderlijk om echt aan afstelling te doen. De snelsten in zo'n omstandigheden zijn uiteindelijk meestal diegenen die met een droge setup het meeste risico nemen op een vochtig circuit, maar velen doen de moeite niet of nemen het risico niet als het "maar" een FP is.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2012, 01:03   #142   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

iemand een idee van een motogp poster, of foto in hoge resolutie?
ik zoek iets van 1x1 tot 2x2 meter voor op mijn kot

eigenlijk wil ik iets gelijk de achtergrond van de repsol honda box

Last edited by Teus; 11-11-2012 at 01:10.
Teus is offline   Reply With Quote
Old 11-11-2012, 01:37   #143   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

hmm, genoeg hires fotos om van het net te plukken. kan ik omzetten naar vector en dan opkuisen. dunne MDF panelen van 1x1 meter kopen en dan de vectors er op een bepaalde manier in frezen. dan met de hand inkleuren?
Old 11-11-2012, 01:55   #144   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

5minuten in de GIMP. yay, artifacts overal.
gereduceerd naar ergens 5 kleuren, dan manueel de kleuren nog wat vereenvoudigen.
dan nog zien hoe ik verschillende moto's er in steek, en welke. pedrosa, marquez, rossi, lorenzo lijkt me voor de hand liggend.
elk apart op een paneel ligt voor de hand. een circuit tekenen over alle vier de panelen en ze daarop ordenen lijkt moeilijk.

Old 12-11-2012, 20:39   #145   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Net de Moto2 en Moto3 races ook bekeken zodat ik het laatste weekend toch nog volledig heb meegepikt. Typische rommelige-maar-spannende Moto3 race en nog een laatste masterclass Moto2 van Márquez. Jammer dat hij door onstuimigheid bij incidenten betrokken blijft raken zoals dat in FP2 maar het had nu wel een mooie inhaalrace tot gevolg. Pol Espargaró heeft er alles aan gedaan om hem af te stoppen dit seizoen maar er was geen houden aan... Benieuwd hoe de aanpassing naar MotoGP voor Márquez zal verlopen, 'k denk dat hij het vroeg of laat toch eens wat kalmer aan moet doen. En Pol, die kan het volgend jaar nog eens proberen in de Moto2.

MotoGP was enerzijds een crashfest en er zijn er meer dan een paar die van geluk mogen spreken. Maar van de andere kant zeker genoten van Pedrosa die als een bezetene bleef doorperen ook láng nadat Lorenzo uitviel, en de onwaarschijnlijke tweede plaats voor Nakasuga-san was ook schitterend. Lorenzo ging voor het eerst dit jaar zelf in de fout tijdens de race, maar dat hij dat doet nadat het kampioenschap in de sacoche is typeert alsnog zijn nagenoeg perfecte seizoen.

Morgen zal er ongetwijfeld met grote interesse gevolgd worden hoe Rossi terug op een Yamaha kruipt. Yamaha is in elk geval vastbesloten om er direct het maximum uit te halen, er is sprake van dat ze in de loop van morgen op de vlucht slaan voor het weer en woensdag verder testen in Aragón i.p.v. Valencia.

Quote:
Originally Posted by Motomatters
With Valentino Rossi returning to the fold after two years in the wilderness at Ducati, Yamaha have decided to take steps to avert losing too much track time. Both Jorge Lorenzo and Valentino Rossi will take to the track at Valencia on Tuesday morning, before packing up at some point during the afternoon and heading north to Aragon, to join a group of World Superbike riders at a test there on Wednesday.

The decision to remain at Valencia on Tuesday is due to the massive media and fan interest in seeing Rossi return. With Italian and Spanish TV carrying live coverage, Dorna providing live streaming over the internet, and masses of photographers and journalists still assembled at Valencia, as well as a number of media commitments for Yamaha staff, the Japanese factory will have to stay on Tuesday morning. By moving to Aragon for Wednesday, the team hope to maximize dry track time for Lorenzo to work on the 2013 bike, and for Rossi to get a feel for the Yamaha M1 once again.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2012, 21:29   #146   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

ik ben curieus naar Rossi zijn reactie na de eerste ritten

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Hot Wheels

Thread Tools

Posting Rules