Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 01-12-2018, 18:46   #27181   link
beki
Senior Member

Iemand ervaring met milieu/omgevings- vergunning?
Wat houdt drijfkracht in?
In elektrische wereld is dat 400V, maar in de vlarem rubrieken draait het constant over "geïnstalleerd vermogen drijfkracht van ..."
Moet je dan alle 400V gebruikers optellen? Of moet je alle stroomverbruikers optellen? (dus ook 230V?)
beki is offline   Reply With Quote
Old 01-12-2018, 22:02   #27182   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
sowieso zien naar de prijs van de fotos, voor je koopt. maakt meer uit dan het toestel dan je koopt, want als het te duur is zal je het toch niet gebruiken.
3rd party zal goedkoper zijn, mogelijks heeft aliexpress het ook. kwaliteit en kleuren zullen wat minder zijn, natuurlijk, maar het is vooral opletten naar stabiliteit toe. kan zijn dat ze soms niet deftig ontwikkelen, of na enkele jaren compleet vervaagd zijn.
Heb al op Ali gekeken en ze verkopen enkel de originele (hoop ik toch want zelfde prijs als hier). Ik had meer gehoop dat ik ze ergens in bulk kon kopen, goedkoopste dat ik ze nu vond is €0,5 stuk dus valt wel nog mee
ndPix is online now   Reply With Quote
Old 02-12-2018, 14:52   #27183   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Ik kan enkel maar zeggen: doe het niet. Dat is leuk voor 10 foto's, dan komt dat in de kast terecht en switch je automatisch toch terug naar de smartphone. Het is écht een gimmick, meer niet.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2018, 19:22   #27184   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

ik heb eventjes zo een Fuji Instax (Wide) kunnen testen. was erg leuk, ook de foto's (wide is wel het minimum da ge moe hebben, die andere zijn veel te klein) zijn echt fun om te hebben of op te sturen als ge op reis zijt (origineel). geen idee hoe lang de foto's zo blijven voor ze vervagen wel.. alleszins, megawijs enal zij het niet voor twee tegen argumenten:
#1 dat ding is fucking huge
#2 foto met verkeerde instelling qua licht of niet nagedacht over positie of whatever, is verloren foto en dat begint aan te tikken, serieus van tijd

heb dan ook voor refund geopteerd, hoe leuk het ook was en hoe cool ik die foto's vond.
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2018, 21:06   #27185   link
ndPix
Senior Member

ndPix's Avatar

Quote:
Originally Posted by Disabled View Post
Ik kan enkel maar zeggen: doe het niet. Dat is leuk voor 10 foto's, dan komt dat in de kast terecht en switch je automatisch toch terug naar de smartphone. Het is écht een gimmick, meer niet.

Quote:
Originally Posted by Schism View Post
ik heb eventjes zo een Fuji Instax (Wide) kunnen testen. was erg leuk, ook de foto's (wide is wel het minimum da ge moe hebben, die andere zijn veel te klein) zijn echt fun om te hebben of op te sturen als ge op reis zijt (origineel). geen idee hoe lang de foto's zo blijven voor ze vervagen wel.. alleszins, megawijs enal zij het niet voor twee tegen argumenten:
#1 dat ding is fucking huge
#2 foto met verkeerde instelling qua licht of niet nagedacht over positie of whatever, is verloren foto en dat begint aan te tikken, serieus van tijd

heb dan ook voor refund geopteerd, hoe leuk het ook was en hoe cool ik die foto's vond.
Bedankt voor de info! Best een ander kado zoeken dus
ndPix is online now   Reply With Quote
Old 08-12-2018, 20:44   #27186   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

https://www.demorgen.be/binnenland/e...shit-b7d46f08/

Kan iemand dit stukje tekst posten dat handelt over een vredelievende en inclusieve sekte

Thx
Jaak is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules