![]() |
![]() |
#926 link |
Serieus
|
Deze nam ik om 9 uur ’s ochtends, komende van een fuif, verkleed als de bouwvakker uit The Village People, terwijl er in het landweggetje waar ik door moest strompelen een mountainbikerit passeerde. Men kan soms een geluk hebben met lichtinval.
![]()
![]() |
#929 link | |
key forum member
|
Quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Golden_spiral
![]() |
![]() |
#931 link |
Chairman of the bored
|
Nog wat fijne fotokes gemaakt op reis. Ik had enkel mijn D3300 met 35mm lens mee (en mijn iPhone). Wel enorm bevrijdend, zo'n vast brandpuntafstand. Niet teveel gezever, gewoon anders proberen te fotograferen. Ook fijn van gewoon quasi constant op iso 100 te kunnen fotograferen. Zalige lens.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#933 link |
O_o
|
Onlangs ben ik op vakantie geweest in Patagonië en de reis begon bij Buenos Aires. Daar heb ik volgende drie foto's genomen.
Foto 1: momentopname van de Dwaze Moeders die iedere donderdagnamiddag betogen aan het Plaza de Mayo voor het presidentieel paleis nav de slachtoffers van de militaire junta tussen 1976 en 1982 ![]() Foto 2: sfeeropname van de Recoleta-wijk op een zonnige dag ![]() Foto 3: nagedachtenis van de slachtoffers van de militaire junta op een gedenkplek vlak aan zee ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#937 link | |
Senior Member
|
Quote:
De 3de zou ik ook in een andere positie trekken, er rechtsvoor van heel dicht bij en laag ofwel ver maar heel ingezoomd zodat je er precies in gezogen wordt. Die palen en ding in 't water zijn storende elementen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 link | |
O_o
|
Quote:
De derde foto heb ik bewust met de andere elementen samen getrokken omdat ik het zelf als compositie interessant vind. Ik vind het wel interessant dan wat anderen er van vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|