![]() |
![]() |
#43 link |
Senior Member
|
Ervaring is eigenlijk nog belangrijkste. Dit jaar fotografeer ik in opdracht voor de vijfde keer op rij de lokale communies, zowel eerste als plechtige. Ondertussen begin ik de kneepjes voor zo'n shoots al wat te kennen. Dat men elk jaar opnieuw vraagt om dit te doen, toont toch ook aan dat men niet ontevreden is.
En kan je verzekeren, kleine mannen fotograferen in een donkere kerk met quasi nul plaats om te manouvreren en waar de omhooggevallen bisschop je op voorhand waarschuwt dat hij je als fotograaf niet wil opmerken, er zijn eenvoudiger dingen ![]() (begrijp trouwens écht mensen niet die een GSM gebruiken om foto's te maken van gebeurtenissen die toch enige emotionele waarde hebben. Zo al mensen gezien op incentive reis van 't werk die safari in Namibië fotografeerden met hun telefoon. Kweenieze...)
Gaming Rig: Fractal R5, Intel Core i5-6600K| Asus Hero VIII Z170 | 16gb DDR4 ram | EVGA GTX1080 FTW | Samsung 256gb 850 SSD + Crucial 500gb MX100 SSD| Dell u2713H Consoles: PS4, PS Vita (nick: LapinoBEL) When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 link |
Senior Member
|
Wij zitten met het probleem dat we teveel tijd hebben. Geen receptie, enkel avondfeest en we trouwen niet voor de kerk. Denk dat we gewoon een stadsspel gaan organiseren ofzo
![]()
![]() |
#45 link | |
<insert lachband>
|
Quote:
al die trouwzever, ik zou gewoon in Vegas trouwen denk ik... (shit, ik zit daar volgend jaar) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 link |
]as]ecole wannabe
|
Binnen x jaar ergens op een Zuid-Afrikaans strand haar nog eens een beeze geven en dan mag iedereen boefen en zuipen op mijn kosten. En nen maat van Betsi trekt nog goei surf-foto's, dus mijn muil trekken zal ook wel lukken zeker.
Best al mijn strand reserveren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 link | |
Work In Progress
|
Quote:
echte venten trouwen niet* en dragen al zéker geen ringen *behalve als het is om een illegaal poepke geregulariseerd te krijgen, dan mag het wel
![]() |
![]() |
#49 link | |
Senior Member
|
Quote:
1500 € > 140 € 1x aandoen en dan in kast > regelmatig aandoen op wat deftiger aangelegenheden
![]() |
![]() |
#50 link |
Voorzitter CSOLT
|
Ik draag er nu al twee. Als Elvis dat mag, mag ik dat ook.
![]() |
#52 link | |
Serious Member
|
Quote:
![]() Zelfs wat je schrijft klopt niet. Denk niet dat er hier volk een kostuum koopt dat ze maar 1 keer aan zullen doen. Ik draag wekelijks een pak, dus zal mijn trouwpak daar ook voor moeten kunnen dienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
#56 link |
Junior Member
|
Sorry om de topic te bumpen
![]() Was aan't zien waar ik stond op google en vond deze thread toevallig. Ik wist niet dat gamers zoveel kenden van huwelijksfotografen. Ik heb een jaar lang stage gevolgd bij de groten der aarde. Heb mijn eigen site en bedrijf sinds februari 2011. Ben nog een beetje groen achter de oren, maar de stage heeft mij een enorme boost gegeven. Neem gerust een kijkje op mijn site: www.hung.be Feedback is altijd welkom. Gr, Hung |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 link |
Junior Member
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |