Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 30-06-2020, 22:31   #5621   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
't Is maar een vergelijking he bruv. Ik herinner mij ook genoeg oudere posts van u over het onderwerp, dat op "both sides" neerkwam.

En je kan bij heel dat gedoe gerust vanalles onnozel en dom zoeken bij de "SJW kant", waar ge gerust kritiek op kunt hebben, maar de "Gamergaters" waren gewoon een door en door evil lot, die later een deel van de kern van Trump zijn aanhang zijn gaan uitmaken.
het kwam er niet gewoon op neer, bij mij was gamergate altijd letterlijk both sides. daar ga ik echt ni voos over doen, dat is iets wat ik toen en nu nog altijd geloof. nooit in een miljoen jaar gaat dat bij mij nen gotcha zijn

de ene kant van heel die saga vergelijken met de letterlijke nazi's in charlotte, waar er onder deftige mensen in weze geen twee gelijkwaardige kanten waren, da's te triestig voor woorden.

gamergate had twee kampen waar nen redelijk mens het argument kon maken voor beide ook al was "nen deftige" inclined om meer te gaan naar de linkse kant, charlottesville was nazi's tegen de wereld.

y'all motherfuckers are crazy

Last edited by Ferrex; 30-06-2020 at 22:34.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2020, 12:44   #5622   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Gamergate vol met smerige alt-righters, absoluut en 't is sinds El Donaldo aan de macht is wel duidelijk hoeveel radicaal rechtse types zich wel niet onder het gamerspubliek bevinden, trieste vaststelling.

Maar vind bepaalde reacties uit progressieve hoek toch ook nogal problematisch worden, opeens mag je in gans die #metoo gedoe of andere beschuldigingen via mob trial niet meer vermelden dat er toch nog steeds zoiets bestaat als een vermoeden van onschuld terwijl het intussen wel duidelijk is dat terwijl in den beginne quasi al die beschuldigingen 100 % terecht waren ge nu toch vaker terecht komt in grijze zones: een ongemakkelijke date of een break-up wordt plots ook al verkocht als harassment en eenieder wie zich daar vragen bijstelt wordt door een bepaalde kliek die zichzelf op Twitter of andere fora benoemd heeft tot judge, jury en executioner beschimpt als een diepgewortelde vrouwenhater. Begrijp me niet verkeerd, ik vermoed dat 90 % van die beschuldigingen nog altijd volledig terecht zijn maar ik vind niet dat ge die 10 % anderen dan zomaar moet beschouwen als collateral damage. Gaat toch heel vaak om mensen hun in de loop der jaren zorgvuldig opgebouwde carrière, als ge dan cancelled en banned van alles zijt op basis van vage beschuldigingen dan kan ik mij wel voorstellen dat bepaalde mensen zich wel eens zullen beginnen afvragen waarom ze hier überhaupt nog rondlopen. Maarja, zolang de heks maar brandt zeker?

Is basissociologie bij dit soort mob justice hé: int begin is dat allemaal goed bedoeld maar nu dat ontploft is en blijkt dat ge een pak aandacht kunt genereren en deel kunt uitmaken van een joelende menigte die de macht in handen genomen heeft worden types met dubieuzere motieven aangetrokken. Niet toevallig gebruiken ze vaak dezelfde grimmige taktieken als Trumps troll army.

Vind dan ook dat dit soort shit
Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Ge klinkt een beetje als Trump die de neo-nazi aanslag in Charlottesville reduceerde tot "both sides to blame".
ten eerste een een flauw drogargument is maar daarenboven niet veel meer doet dan de boel nog meer polariseren wat uiteindelijk alleen maar in de kaart speelt van extreem-rechts want ah ja, iedereen die iets met een kritische blik wil bekijken moet wel "nen Trump" zijn dus op die manier wordt het wel heel makkelijk om de progressieve hoek neer te zetten als intolerante extremisten. Dit is het soort comments die ik de laatste tijd veel te vaak lees en de boel wel zeer simplistisch reduceert tot 2 kampen en als ge niet with us zijt dan moet ge wel in het andere kamp zitten.
Theremin is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2020, 15:29   #5623   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Dit vind ik persoonlijk een eloquente en accurate analyse:

ExReey is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2020, 17:43   #5624   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

reckful, streamer, is naar't schijnt dood.

hm

rumor is zelfmoord wat gezien zijn verleden niet ondenkbaar is maar nog niets werd op dat vlak bevestigd. spijtig, doeme toch.

Old 02-07-2020, 17:47   #5625   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

laatste tweets, van 3 uur geleden:

Old 02-07-2020, 17:53   #5626   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Jezus maat :’’(

Ik heb die een periode bijna dagelijks gevolgd. Helemaal verrassend is het idd niet maar sinds hij aan zijn eigen game bezig was dacht ik dat het beter ging met hem.

Fucking triest
Old 02-07-2020, 19:27   #5627   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Ik word gewoon ziek van iedereen die nu plots die peet mist, terwijl ze heel zijn leven em zitten uit schijten en lachen met zijn manisch gedrag en rariteiten op twitter/twitch. Kword echt misselijk van heel die online wereld maat, bah.

Wa een jaar zeg. RIP
Old 02-07-2020, 19:41   #5628   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

reckful wtffff

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2020, 19:56   #5629   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Allez serieus, na heel die shit met dr.K dacht ik toch dat beter ging

Quote:
Old 02-07-2020, 20:08   #5630   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Vanaf 2:00

Wil niet weten hoeveel keer ik dat indertijd bekeken heb

Fuuuuuuuuck dude. Close to home

Quote:
Old 02-07-2020, 22:01   #5631   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Fuck Reckful, nee man
Guru is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2020, 20:03   #5632   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

fucking hell maat
Old 03-07-2020, 20:18   #5633   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

da was ne zware ze maat
Old 03-07-2020, 20:23   #5634   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

letterlijk wie
Old 03-07-2020, 20:24   #5635   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

kut man, reckful
Old 03-07-2020, 21:34   #5636   link
PearlChoco
Senior Member

PearlChoco's Avatar

nooit van gehoord
Old 03-07-2020, 23:30   #5637   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ik ook nie. Als ge geen streamers volgt of Wow speelt zal je hem niet kennen he.

nogal wiedes
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 03-07-2020, 23:39   #5638   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

tis inderdaad echt gewoon een twitch ding ze. als je er vaak op zit (zeker als je er al van't begin opzit met justin.tv) dan ken je hem 99% kans maar er is totaal geen ander medium waar die man beroemd zou moeten zijn, lijk nen ninja ofzo.

't is in dit geval vooral triestig de manier waarop. van een gebouw gesprongen door de combinatie van constant pestgedrag op twitter/twitch en manische depressie-episodes. verschrikkelijk lethale combinatie met wat pech. als ge zelf met mentale problemen hebt gesukkeld of zit te sukkelen komt zo'n nieuws altijd hard binnen, omdat het gebeurd is met een "bekende kop".

Old 04-07-2020, 00:08   #5639   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
tis inderdaad echt gewoon een twitch ding ze. als je er vaak op zit (zeker als je er al van't begin opzit met justin.tv) dan ken je hem 99% kans maar er is totaal geen ander medium waar die man beroemd zou moeten zijn, lijk nen ninja ofzo.

't is in dit geval vooral triestig de manier waarop. van een gebouw gesprongen door de combinatie van constant pestgedrag op twitter/twitch en manische depressie-episodes. verschrikkelijk lethale combinatie met wat pech. als ge zelf met mentale problemen hebt gesukkeld of zit te sukkelen komt zo'n nieuws altijd hard binnen, omdat het gebeurd is met een "bekende kop".
ik speel al langer WoW in mijn leven dan dat ik het niet speel. Reckful was basicly WoW god tijdens de peak jaren. Op een of andere manier voelt het alsof er een stuk van mijn leven gestorven is nu. Zo goed als zelfde leeftijd ook

Tis basicly van Bowie geleden dat een "bekende" die sterft er zo inhakt. fucking sucks man

Quote:
Old 04-07-2020, 10:22   #5640   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Reckful heeft ook de weg gebouwd voor andere WoW streamers. Zo spijtig.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules