Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 18-06-2018, 23:02   #4261   link
A-star
Hardcore Father

A-star's Avatar

Mark of the ninja.
2d sluipspel.
Tof als tussendoor.
A-star is offline   Reply With Quote
Old 28-06-2018, 08:59   #4262   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

PS2 Shin Megami Tensei Digital Devil Saga 1 en 2
PS2 Persona 4
PS2 Valkyrie Profile 2

Allemaal sealed

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 28-06-2018, 13:43   #4263   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik lees hier veel EUIV hype en er zijn wel wat mooie aanbiedingen op steam nu. Ik zie alleen het bos door de bomen niet, welke moet ik kopen voor de leukste campaign? Ik vermoed dat de collection van 115 euro wel overkill is
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 29-06-2018, 08:06   #4264   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Everspace (Verslavend!)
Firewatch
Immortal Defence

Steam sales met nog eens mooie kortingen. 5€ voor Firewatch bijvoorbeeld. Ben er wel benieuwd naar, al veel goeds over gelezen.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 29-06-2018, 13:32   #4265   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Lust for Darkness
Observer
Singularity

Weer een aantal spellen met hopelijk een wat interessant verhaal, als ik de reviews lees.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 29-06-2018, 21:15   #4266   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Quote:
Originally Posted by Disabled View Post
Lust for Darkness
Observer
Singularity

Weer een aantal spellen met hopelijk een wat interessant verhaal, als ik de reviews lees.
Laat eens weten welk verhaal het best was
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2018, 20:25   #4267   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Ik lees hier veel EUIV hype en er zijn wel wat mooie aanbiedingen op steam nu. Ik zie alleen het bos door de bomen niet, welke moet ik kopen voor de leukste campaign? Ik vermoed dat de collection van 115 euro wel overkill is
Denk dat je best nog wat jaartjes wacht tot er een volledige collectie is voor een aanvaardbare prijs?
CSM is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2018, 20:27   #4268   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
de collectie van 115 heeft heel veel non gameplay dlcs, zoals unieke graphics voor bepaalde units. niet naar kijken, paradox maakt geweldige spellen maar hun marketing praktijken zijn soms echt verschrikkelijk

deze thread heb ik gevolgd toen ik ben beginnen spelen: https://www.reddit.com/r/eu4/comment...dlc_guide_for/

het zegt dus ook: Content packs DO NOT add gameplay. They are cool and neat but generally just add new unit models or other graphics updates. Treat them as a way of tipping Paradox for creating this beautiful game. But do not buy them expecting them to be "real" expansions.

Packs like the Collectors/Extreme/... Edition of EU4 generally don't contain the core DLCs. They often have a few of the older DLCs plus a ton of unit packs and other graphics updates. Always check what they'll actually give you and if that's worth it for you.

oppassen dus en alleen game dlc's kopen. die staan allemaal ook in korting momenteel, gewoon die je wilt apart kopen en wegblijven van de packs

Last edited by Ferrex; 30-06-2018 at 20:31.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2018, 20:32   #4269   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik heb ze ondertussen allemaal al maar ik zou in de huidige patch zeker gaan voor tier 1 en tier 2 en el dorado van de tier 3. zou echt niet meer zonder kunnen

misschien mandate of heaven droppen van tier 2, want ik zou sowieso starten als een europees land

Last edited by Ferrex; 30-06-2018 at 20:36.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2018, 13:05   #4270   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Denk dat je best nog wat jaartjes wacht tot er een volledige collectie is voor een aanvaardbare prijs?
Maar daar moet je niet direct op rekenen want ik zie dat CK2 dat na zes jaar ook nog altijd niet heeft.

Ik was hier ondertussen aan het kijken voor die Empire Founder Pack (Europa Universalis IV, Europa Universalis IV: Art of War, Europa Universalis IV: Common Sense, Europa Universalis IV: Rights of Man aan 33,71€) met Wealth Of Nations, The Cossacks en Res Publica er bij. Maar dat laatste is omdat ik graag eens met de Nederlanden speel. Dat is toch ook al €51,18 voor een spel dat vijf jaar oud is, onvolledig en zogezegd on sale.
Old 01-07-2018, 13:36   #4271   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Arx Fatalis
NEO Scavenger
The Room
Killers and Thieves
Kingdom: Classic
Town of Salem
Old 01-07-2018, 18:37   #4272   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kheb mijn eigen niet kunnen inhouden

kweet nie waarom

kheb de laatste sniper elite gekocht met alle dlc's, twas lijk nog geen 30 euro. geweldig spel en ge kunt blijkbaar hitler weer kaput maken
Old 01-07-2018, 18:42   #4273   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Maar daar moet je niet direct op rekenen want ik zie dat CK2 dat na zes jaar ook nog altijd niet heeft.

Ik was hier ondertussen aan het kijken voor die Empire Founder Pack (Europa Universalis IV, Europa Universalis IV: Art of War, Europa Universalis IV: Common Sense, Europa Universalis IV: Rights of Man aan 33,71€) met Wealth Of Nations, The Cossacks en Res Publica er bij. Maar dat laatste is omdat ik graag eens met de Nederlanden speel. Dat is toch ook al €51,18 voor een spel dat vijf jaar oud is, onvolledig en zogezegd on sale.
de redelijke prijs waarover jij praat zal er alleen komen bij een succesor. dus de moment dat er bijvoorbeeld een CK3 komt (wat niet voor het komend jaar is, want we hebben juist dat paradox event gehad en dus die nieuwe rome titel + nieuwe dlc's voor de drie andere titels), zal het waarschijnlijk een schappelijke CK2 bundel zijn. zolang het nog de meest recente van één bepaalde franchise is en ze er nog DLC's voor maken, krijg je die verschrikkelijk dure zever.

vorig jaar hadden ze juist voor één van de sales hun games trouwens express duurder gemaakt, zodat in "sale" je toch nog meer betaalde, lol. gelukkig had iedereen het door en kreeg elke dlc en basegame een negative review, waardoor hun ratings tankte gelijk nen motherfucker.
Old 01-07-2018, 18:48   #4274   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

also, keysites. meestal ben ik daar geen fan van (en alle paradox basegames heb ik gekocht op steam) maar bij dat dlc uitgemelk heb ik toch geen probleem om die dan op kinguin ofzo te gaan halen. zeker indie games koop ik nooit op keysites maar als paradox ons wilt neuken, dan neuken we toch gewoon mooi terug.
Old 04-07-2018, 13:28   #4275   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
also, keysites. meestal ben ik daar geen fan van (en alle paradox basegames heb ik gekocht op steam) maar bij dat dlc uitgemelk heb ik toch geen probleem om die dan op kinguin ofzo te gaan halen. zeker indie games koop ik nooit op keysites maar als paradox ons wilt neuken, dan neuken we toch gewoon mooi terug.

Radje denkt aan zijn medemens

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 04-07-2018, 21:27   #4276   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Laatste dag vd Steam sales, dus ik heb wat extra backlog gekocht om toe te komen tot kerstmis:
  • Prey
  • Assassin's Creed Syndicate
  • Tyranny
  • Shadow Tactics: Blades of the Shogun
  • Torment: Tides of Numenera
  • HITMAN™
  • Crusader Kings II: The Old Gods & Way of Life
Old 05-07-2018, 00:30   #4277   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ik heb ook nog wat gekocht, voor zo'n 25 euro.

Dying Light
The Secret of Monkey Island
realMyst: Masterpiece edition

Povere sales eigenlijk. Bijna 90% van m'n wishlist staat met 30% max korting. Daar begin ik niet aan als het toch maar is om óóit eens te spelen. Geen stock opgebouwd dus.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2018, 11:37   #4278   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
de redelijke prijs waarover jij praat zal er alleen komen bij een succesor. dus de moment dat er bijvoorbeeld een CK3 komt (wat niet voor het komend jaar is, want we hebben juist dat paradox event gehad en dus die nieuwe rome titel + nieuwe dlc's voor de drie andere titels), zal het waarschijnlijk een schappelijke CK2 bundel zijn. zolang het nog de meest recente van één bepaalde franchise is en ze er nog DLC's voor maken, krijg je die verschrikkelijk dure zever.

vorig jaar hadden ze juist voor één van de sales hun games trouwens express duurder gemaakt, zodat in "sale" je toch nog meer betaalde, lol. gelukkig had iedereen het door en kreeg elke dlc en basegame een negative review, waardoor hun ratings tankte gelijk nen motherfucker.
Kheb dan maar EU4 gewoon in zijn geheel met alle DLC en de laatste patch gewarezed.

Met uitzondering van Call Of Duty is dat de eerste keer in tien jaar ofzo.

Goed gedaan Paradox!
Old 09-07-2018, 15:58   #4279   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Kheb dan maar EU4 gewoon in zijn geheel met alle DLC en de laatste patch gewarezed.

Met uitzondering van Call Of Duty is dat de eerste keer in tien jaar ofzo.

Goed gedaan Paradox!
lijk himmler ooit beroemd tegen hitler zei:

"kgeef u godverdomme geen ongelijk"

ik ben wel nen sucker geweest en heb alles gekocht. toch alle dlc. fuck die visuele updates, dat is nog eens 150 euro weg. maar toch
Old 10-07-2018, 09:20   #4280   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Gewoon ook vervelend dat zelfs als je honderd euros uitgeeft er een paar maand later gewoon een nieuwe mini uitbreiding uitkomt die je dan weer mist of u dertig euros kost ofzo.

Kheb dat met Crusader Kings wel nog even volgehouden maar dat spel stond mij niet eens zo hard aan. Soit, ze hebben al geld genoeg gekregen van mij en als er eens een deftige deal komt zal ik het wel kopen.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules