Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 03-10-2011, 13:57   #3841   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Ben eens aan het ziej voor 3d bril ook maar damn zo duur

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2011, 14:04   #3842   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Quote:
Originally Posted by PearlChoco View Post
Ik heb hem op Redcoon gekocht. Prima levering, geen probs gehad.
En kost daar maar 1239€ (!!)

Wou gewoon de allerbeste 2D beeldkwaliteit vh moment (3D interesseert me geen reet) maar blijkbaar hebben enkel hun 3D-modellen ook de beste 2D kwaliteit. Die 3D is leuk om eens te proberen (Killzone 3 gespeeld) maar ben je na een half uurtje toch wel beu. In 3D heb je trouwens het gevoel dat alles meer 'in de verte' gebeurd, en dus kleiner lijkt. Misschien is mijn 42" tv toch net iets te klein voor 3D, kweetet niet.
soms moet je wel opletten. Zelfs in dezelfde reeks VT30 heb je nog verschillende onderverdelingen. Kan goed zijn dat bvb u model een poort hier en daar minder heeft. Geen 4 of 5 hdmi aansluitingen maar bvb maar 3.

“WE HATE SPORTING"

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is offline   Reply With Quote
Old 03-10-2011, 14:06   #3843   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

*wat nog steeds ruimschoots genoeg is, zeker als je met een receiver werkt, dan is eentje al goed
acku is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 17:37   #3844   link
Niels
Chav

Niels's Avatar

Waarom loopt er én coax én scart/HDMI van een digicorder naar tv? Ik vind die coax-kabel lelijk
Niels is offline   Reply With Quote
Old 10-10-2011, 17:39   #3845   link
rooz
#samengenk

rooz's Avatar

bij mij ist alleen hdmi hoor
Old 10-10-2011, 17:40   #3846   link
DyNaRaX
Senior Member

DyNaRaX's Avatar

Quote:
Originally Posted by Niels View Post
Waarom loopt er én coax én scart/HDMI van een digicorder naar tv? Ik vind die coax-kabel lelijk
coax is om analoog te kunnen kijken op uw tv, bv als je reeds 2 dingen aan het opnemen zijt en ge wilt nog naar iets anders kijken
Old 10-10-2011, 17:42   #3847   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

en hebt ge doorgaans niet nodig, want dat zit op een andere source (iets lijk 'cable/antenne' ipv 'hdmi')
Old 13-10-2011, 17:48   #3848   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Onze Panasonic P50V10 plasma is blijkbaar de geest aan het geven, althans voeding of zo. Sinds enkele dagen maakt tv achteraan een enorm irritant piepend geluid (klinkt beetje als een harde schijf maar dan véél hoger qua toonaard). Op internet precies redelijk wat over te vinden. Uiteraard nét buiten garantie (tv gekocht in augustus 2009...).

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
Old 13-10-2011, 22:39   #3849   link
Alter Ego
Senior Member

ik merk soms ook een geluid op bij mijn G20, maar is afhankelijk van het input kanaal....
Alter Ego is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2011, 15:37   #3850   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Nieuwe 42st30 is ook net geleverd. Snel eens getest, schitterend beeld. Zwartwaarden nog maar eens verbeterd tov mijn 2009 model. Benieuwd naar 3d ook maar brilletjes zijn apart aan te kopen.

Old 14-10-2011, 15:44   #3851   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Op internet precies redelijk wat over te vinden. Uiteraard nét buiten garantie (tv gekocht in augustus 2009...).
Op internet vond ik dat Panasonic nogal vergevend is bij een gekend probleem net buiten de garantie periode.
Op mijn mail over mijn 5j oud pana krijg ik echter geen reactie

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Nieuwe 42st30 is ook net geleverd. Snel eens getest, schitterend beeld. Zwartwaarden nog maar eens verbeterd tov mijn 2009 model. Benieuwd naar 3d ook maar brilletjes zijn apart aan te kopen.
Ik denk de mijne te bestellen tegen Kerst (al wordt het eerder een G30). Voorlopig kan ik nog wel even leven met die streep in mijn beeld. Benieuwd hoe groot het verschil is met men huidig exemplaar
Old 14-10-2011, 17:11   #3852   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Op internet vond ik dat Panasonic nogal vergevend is bij een gekend probleem net buiten de garantie periode.
Op mijn mail over mijn 5j oud pana krijg ik echter geen reactie
Vergeet dat maar. Zéér vriendelijk aan de telefoon, maar toen ze merkten dat tv sinds augustus uit garantie is, is enige optie 300 euro kosten betalen om er naar te laten kijken. Heb vriendelijk bedankt en gezegd dat ik eens facturen zal opsturen van alle Panasonics die ik en (via mij voor familie) heb gekocht. Ze gingen kijken of ze commercieel iets konden doen.

Old 17-10-2011, 17:30   #3853   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Net even 3D brilletje geprobeerd op tv. Qua kleuren ed is het echt top, en 3D effect is ook mooi te zien ondanks toch redelijk beperkt formaat. Maar die active shutter dingen zijn toch even wennen, krijg aan linkeroog precies beetje last (zou je begin van hoofdpijn kunnen noemen). Was ook niet bepaald in ideale omstandigheden dat ik dit heb getest, dus misschien betert het wel.

Héél kort ook even Gears of War 3 in 3D gespeeld maar wat dit spel betreft lijkt dit niet echt ideaal. Teveel snelle beweging. Misschien is dit voor racegames en zo wel beter, zal het eens met PS3 moeten proberen.

Wel weinig 3D rips van films te vinden ook. Moeten gedownload worden in SBS formaat. Heb er een paar en zien er allemaal best ok uit, maar eigenlijk ook meteen duidelijk waarom 3D voor de huiskamer op dit moment toch wel héél beperkt is, zowel qua aanbod als qua interesse.

Old 17-10-2011, 19:18   #3854   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Dat heb je met technologieën die daar de manufacturers, en deels content providers, wordt geduwd, in plaats van door de consument getrokken. Het zoekt een markt en vindt er geen, en dat vooral omdat die twee partijen gewoon afzet zoeken voor middelmatige producten, omdat ze in het topsegment niet genoeg rendement vinden.
Old 28-10-2011, 18:09   #3855   link
Niels
Chav

Niels's Avatar

Keer zitten prutsen met Viera Connect. Youtube-app had mij wel kunnen interesseren, maar de uitwerking trekt op niet veel vind ik. Geen HD, en zware censuur. Van videoclips bv vind je er weinig terug die je op pc wel vindt, zelfs niet als je ze in een playlist stopt of zo. Gemiste kans; suckt dat bij andere merken ook zo?

Aja, en telenet hun nieuwe abonnementen sucken ook zwaar. Mijn "welkomstpakket" is afgelopen en k heb nu mss nog 5 HD-zenders over, ik wil mijn BBC HD terug
Old 28-10-2011, 18:10   #3856   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

als het gaat over 'smart TV', ja dat suckt op andere TV's ook. Nog steeds het nu niet gevonden als je ook een laptop hebt. Dingen zijn te traag en te moeilijk te besturen
Old 29-10-2011, 17:17   #3857   link
Alter Ego
Senior Member

@niels,

neem het HD xl pack, dan hebt ge een deel hd zenders terug. Is normaal gratis als ge eenshake hebt.
Alter Ego is offline   Reply With Quote
Old 29-10-2011, 17:49   #3858   link
Niels
Chav

Niels's Avatar

Zowel op telenet.be als in menu van digicorder niet te vinden Allez, wel pakketten voor film- of documentairezenders, maar niet voor HD.
Old 29-10-2011, 18:06   #3859   link
OmegaII
Typo Master

OmegaII's Avatar

Quote:

Re: XL HD Pakket
door koenraaddeconinck op 09 Sep 2011 10:55

Red_Devil78 schreef:
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f=25&t=13945
lees eens goed wat daar allemaal wordt geschreven! en voor de mierenneukers onder jullie die mijn niet geloven! 015 66 66 66
het hd pakket is trouwens NOOIT gratis geweest, je betaalde 5€ inplaats van 10€ ook met de oude shakes.

Deze mierenneuker heeft alvast een gratis XL HD pakket gekregen van de klantendienst. Vandaag reactie gekregen via mail met de melding dat het OP AANVRAAG nog steeds gratis wordt toegekend (mits natuurlijk shake met internet en HD TV) !!!
Groeten,
koenraaddeconinck
Chatter

http://www.tik.be/forum/viewtopic.ph...14109&p=177322
Old 02-11-2011, 11:09   #3860   link
DUR0N
Chasing Sunset

DUR0N's Avatar

Kan er iemand mij een ruige TV aanraden?

2000-2500 euro
46 inch (max ~100cm breed)
degelijke speakers ingebouwd
DUR0N is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules