Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 18-08-2017, 19:28   #621   link
Horla
Senior Member

Ga maar eens naar een jeugdtoernooi. 90% van de ouders is daar niet normaal. In de atletiek waar ik ook wel eens kom is dat 10%.

En dat manneke weet met moeite welk ijsje hij 's middags wilt eten. Zijn hartje zal niet breken als hij niet kan/mag voetballen.
Horla is offline   Reply With Quote
Old 18-08-2017, 22:41   #622   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Horla View Post
Ga maar eens naar een jeugdtoernooi. 90% van de ouders is daar niet normaal. In de atletiek waar ik ook wel eens kom is dat 10%.
Ale kom, we gaan niet overdrijven he. Ik heb ook alle jeugdreeksen doorlopen en ge ziet veel margi ouders maar evenveel normale. Die laatste groep is gewoon minder vocaal. Als gij uw kleinen goed opvoedt, gaat hij daar nooit iets negatiefs van ondervinden.
Old 18-08-2017, 23:08   #623   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

als ge dat elke week of elk tornooi meemaakt is da hoogst waarschijnlijk omdat uw eigen ploeg marginale ouders heeft en dan moet ge mss naar een andere ploeg zien als het te erg wordt. maar no way dat het grootste deel van de ouders zo maar slecht gedrag van overbetaalde janetten op tv gaat toelaten bij zijne kleine die bij fc pijpelheide speelt

kan mij nog goe herinneren da ik bij de miniemen altijd haatte om tegen twee bepaalde ploegen te spelen (ik denk merksem en tubianta borgerhout voor de mensen van regio antwerpen ) omda een paar van de ouders mad agressief waren tegen ons, onze ouders Ún den arbiter. al de andere ploegen waren nooit een probleem en de meeste jaren waren zelfs zonder grote problemen, vooral ambras bij lokale derby's en tegen turk sport maar da zal het zowa zijn

en als ge daar al nie tegen kunt als ouder kunt ge hem of haar best laten volkdansen ofzo

Last edited by Ferrex; 18-08-2017 at 23:18.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 18-08-2017, 23:21   #624   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kweet trouwens da het de spaanse comp thread is maar shout out naar turk sport

elke keer we ze in onze reeks hadden was da mad plezier, zeker naarmate we allemaal begonnen te puberen rofl

da was toch elke keer paar rode kaarten

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules