Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 11-10-2017, 13:41   #1121   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by Mr. Santa View Post
En op een scherm dat half zo groot is.
maar geen reclame

wordt daar echt altijd moordlustig van

eindelijk u ogen min of meer aangepast aan die vorte 3D crap (ahja zaal met grootste scherm en surround moet dat er bij), zetten ze dat af.
Rechtstaan moet ge toch, want blijkbaar kan het plebs geen 2u zonder eten, en ontstaat er dan een raid op het popcornkraam.

Van miserie gaat ge dan ook u benen strekken, maar als je dan een flesje water wilt moet je zo lang aanschuiven dat je het begin van de film mist.

weer een half uur aanpassen aan de 3D, u Ultra Super hD Laser MX 4K geluid terug verpest door het gekraak van chips en popcorn

NOOIT MEER KINEPOLIS VOOR MIJ

serieus, ik kijk liever op een 10" tablet, dan zo een kinepolis megascherm
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2017, 17:37   #1122   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Ik ga enkel nog naar de cinema in IMAX, anders is het ten opzichte van thuis geen meerwaarde.
En zelfs dat is vrijwel beperkt tot Star Wars en Bond - die laatste vanwege traditie om met broer te gaan kijken.
PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Samsung Galaxy S8+ & Oculus Gear VR

Last edited by Cybdm; 11-10-2017 at 17:40.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2017, 20:34   #1123   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

PC gaming: Asus ROG PG348Q - 34" UltraWide G-SYNC UWQHD (3440x1440), Intel i7-6700K @4.7Ghz, NVIDIA GTX1080, G.Skill 16GB DDR4-3200, Intel 750 PCIe 400GB SSD, Corsair K70 RAPIDFIRE Mechanical Gaming Keyboard — Cherry MX
Home Theater: Samsung LED 55" 8 Series 1000hz (UE55F8000SL), B&W 604, 603 & LCR6 surround set + B&W ASW-610 Subw, Onkyo TX-DS787 THX
Virtual Reality: HTC VIVE & Oculus Rift + Oculus Touch | Console: XBOX ONE | Mobile: Samsung Galaxy S8+ & Oculus Gear VR
Old 11-10-2017, 21:37   #1124   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

illuminati confirmed
Old 11-10-2017, 22:29   #1125   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

In vergelijking met de vorige vond ik dit een zeer onsubtiele trailer. Weinig originaliteit en weinig gebruik van de muziek. (Iets waar The Force Awakens trailers super in waren)

Die poster is hopelijk niet echt, wat een kitch niet normaal.

Denk wel dat het een goeie film gaat worden, de laatste twee waren zeker geen teleurstellingen en deze regisseur is on point. (én was tegen de trailer)
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 12-10-2017, 08:38   #1126   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
Hoe bedoel je? Dat is de officiële poster, met iemand die creatief er boven tekende.
Toeval of niet, dat is nog maar de vraag. Denk dat je wel bij veel posters figuren kan ontleden op die manier.
Old 14-10-2017, 21:53   #1127   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
In vergelijking met de vorige vond ik dit een zeer onsubtiele trailer. Weinig originaliteit en weinig gebruik van de muziek. (Iets waar The Force Awakens trailers super in waren)

Denk wel dat het een goeie film gaat worden, de laatste twee waren zeker geen teleurstellingen en deze regisseur is on point. (én was tegen de trailer)
ik was heel teleurgesteld in de trailer
maar goed, het is een trailer
Old 16-10-2017, 21:55   #1128   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
illuminati confirmed
https://imgur.com/a/6iM7u#Dbk7EqZ

deep
Volgens mij gewoon de 2017-2018 movie poster trend.
Old 16-10-2017, 22:15   #1129   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

racistische titel
Jaak is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 07:15   #1130   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

en het ziet er waanzinnig slecht uit. ik snap de tijdlijn niet volledig. black panther is in avengers tijdperk (laat ons zeggen het heden) geïntroduceerd en dit is plots zo futurisch zonder dat die kerel ouder is geworden... hmmmm
Old Yesterday, 10:11   #1131   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
maar geen reclame

wordt daar echt altijd moordlustig van

eindelijk u ogen min of meer aangepast aan die vorte 3D crap (ahja zaal met grootste scherm en surround moet dat er bij), zetten ze dat af.
Rechtstaan moet ge toch, want blijkbaar kan het plebs geen 2u zonder eten, en ontstaat er dan een raid op het popcornkraam.

Van miserie gaat ge dan ook u benen strekken, maar als je dan een flesje water wilt moet je zo lang aanschuiven dat je het begin van de film mist.

weer een half uur aanpassen aan de 3D, u Ultra Super hD Laser MX 4K geluid terug verpest door het gekraak van chips en popcorn

NOOIT MEER KINEPOLIS VOOR MIJ

serieus, ik kijk liever op een 10" tablet, dan zo een kinepolis megascherm
Djeezes, zijde gij nen hypersensitieve ofzo? Kheb mij nog nooit gestoord aan iemand dat ergens in een gigantische zaal met loeiluide surround sound op popcorn zit te knabbelen. En ik ga in Brussel. All kinds of wollah c'est bon fieu. Zoute popcorn is gelijk de hoofdreden dat ik naar de cinema ga.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 13:32   #1132   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

zoute popcorn?

what the fuck
Old Yesterday, 13:45   #1133   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Ge hebt niet geleefd tot ge zoute popcorn hebt gevreten.

Old Yesterday, 14:22   #1134   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Heb ooit ne keer moeten overgeven op den trein omdat ik teveel zoute popcorn had geboeft in de cinema.

Nooit meer.
Old Yesterday, 14:27   #1135   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

djeezes pussy. do you even verteer?

Old Yesterday, 17:31   #1136   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Sure, zoute popcorn na die pint te veel in een of ander pseudo sixties bar
Maar voor de betere film ?

Old Yesterday, 18:07   #1137   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Zoute drop is top tier, blumcole
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old Yesterday, 18:41   #1138   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Djeezes, zijde gij nen hypersensitieve ofzo? Kheb mij nog nooit gestoord aan iemand dat ergens in een gigantische zaal met loeiluide surround sound op popcorn zit te knabbelen. En ik ga in Brussel. All kinds of wollah c'est bon fieu. Zoute popcorn is gelijk de hoofdreden dat ik naar de cinema ga.
kijk as ik naar een of andere Marvel of James Bond flutfilm zit te zien stoort het mij echt niet wat voor brol mensen mee in die zaal pakken.
Dat ze daar dan tijdens de film af en toe is een beetje geluid mee maken tot daar aan toe.
Tis vooral die pauze waar ik echt ga van ragen. zelfs tijdens Jurassic World was ik daar mad van. En daar zaten amper spannende stukken in.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old Today, 09:48   #1139   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Ga gewoon eens niet meer naar kinepolis...

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is online now   Reply With Quote
Old Today, 10:33   #1140   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

crunch crunch crunch

Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules