Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 18-04-2013, 23:36   #21   link
Waze
Banned

Een toch wel leuke reportage over Stayen 2.0, met de mooiste, hoogste en ook duurste tribune van het land

Hoewel er naar mijn gevoel niks kan tippen aan Staaien 1.0: niet het mooiste, hoogste of duurste, maar wel één van de gezelligste
Waze is offline   Reply With Quote
Old 18-04-2013, 23:50   #22   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

shit man, ik heb ook nog wel iets voor STVV (vooral brepoels) maar dude, nobody cares

den helft van uw posts gaat over da ploegske
Old 18-04-2013, 23:54   #23   link
Waze
Banned

Check de topic-titel eens?

Welke films zag je gisteren?
Shit man, dat gaat hier over films: wat een lame topic...

Niemand houdt pakweg een DM tegen om hier over RAFC iets te posten he. Dat zou zelfs zéér welkom zijn.
Maar BAC is natuurlijk interessanter, dat is de JPL/meme-thread.

Er zijn zelfs clubs uit de Spaanse Primera Division die op 'studiebezoek' komen naar Stayen, maar er iets over posten in de Belgacom League-thread op godbetert Shrimp: how, shit man!
Geen wonder dat het forum tegenwoordig zoveel bezoekers trekt met zo'n mentaliteit.

En om helemaal correct te zijn: 1/4de van mijn posts gaat over STVV, 1/4de over Migs en de rest random gezwets en Liveleak.

Last edited by Waze; 19-04-2013 at 00:06.
Old 19-04-2013, 00:09   #24   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

IK ZIE U GRAAG WAZE
Old 19-04-2013, 00:10   #25   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
radje pls

Wel een zalig plan van die tribune, ben benieuwd hoe het er uit ziet als het af is
DM is offline   Reply With Quote
Old 19-04-2013, 00:10   #26   link
Waze
Banned

Quote:
Originally Posted by Radje View Post
IK ZIE U GRAAG WAZE
Ik u ook Radje, maar om Blumcole te quoten: niet hier pls

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Wel een zalig plan van die tribune, ben benieuwd hoe het er uit ziet als het af is
In de Bundesliga zijn er ook zo een aantal clubs die hun tribunes met dezelfde filosofie hebben gebouwd (die club waar Hans Peter Lehnof bij betrokken is, naam ontglipt me) en in Nederland ook enkele maar in veel mindere mate. Je kan op sportief vlak terecht lacherig gaan doen over Duchatelet, maar op zakelijk vlak is hij altijd wel vrij ver gekomen met zijn 'out of the box' denken. Tegenwoordig is een stadion bouwen louter en alleen om het sportieve meestal een nuloperatie (tenzij je elk jaar vrij ver raakt in de CL.) Daarom dat ik de huidige toestand in Sint Truiden (durf STVV al bijna niet meer vernoemen ) nog niet per se uitzichtloos vind. In Luik zal em wel meer tegenkanting ondervinden, omdat je daar echt midden in een woonbuurt zit (onteigeningen etc.). Dus tenzij hij daar bij de volgende verkiezingen bij de MR opkomt, zie ik hem binnen de 5jr wel op pensioen gaan en een mooi stuk van zijn 'erfenis' in het sportieve luik in Sint Truiden steken, om zijn structurele investeringen nog beter te laten renderen.

Ik weet alleszins waar ik binnenkort ga fitnessen

Last edited by Waze; 19-04-2013 at 02:46.
Old 20-04-2013, 23:52   #27   link
Waze
Banned

Niet dat er geen ambitie is om die 'lelijke' Jonagoldtribune te vervangen, maar met de spoorweg die erachter ligt gaat dat nog niet voor meteen zijn.
Er zijn echter wel plannen... MOEST de NMBS willen meewerken, zou de mogelijkheid bestaan om de trein onder een eventuele nieuwe tribune te laten doorrijden. Al dan niet met een speciale halte voor de bezoekende supporters. Maar dat is alleszins nog niet voor binnen de 10 jaar (misschien als België nog eens een EK/WK binnenhaalt.)

Desire zou nog sneller dan 'menig forumlid' een orgasme krijgen.

Last edited by Waze; 21-04-2013 at 00:14.
Old 22-04-2013, 11:52   #28   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
https://www.facebook.com/pages/Beers...209296?fref=ts

Ik vind het wel tof dat ze het eerste deel van die spandoek afgeplakt hebben.
DM is offline   Reply With Quote
Old 23-04-2013, 13:04   #29   link
Waze
Banned

Beetje schandalig allemaal: eerst pure competitievervalsing, nu dit.

WS Woluwe als RWDM naar eerste klasse?

Dat bedrijf Gulf Dynamic Challenges uit Dubai (hebben zich eerder al 'teruggetrokken' bij Brussels) heeft blijkbaar bakken oliedollars om te investeren, alleen is het totaal onbekend op Google... De zoveelste zeepbel is in de maak. Capo di tutti capi D'Onofrio heeft blijkbaar z'n gewezen rechterhand op de zaak gezet en Bayat is er ook alweer bij betrokken.

Moest het Cercle niet zijn dat de eindronde wint (als zij zich redden: géén daler uit de JPL met een reddingsparachute van 1,5M EUR), hoop ik uit de grond van mijn hart dat Woluwe promoveert

Last edited by Waze; 23-04-2013 at 13:12.
Old 25-04-2013, 21:30   #30   link
Waze
Banned

Oef, Woluwe geen licentie dus toch nog Cercle, Westerlo en Lille B over de vloer binnenkort. Twee matchen waar ik wel naar uitkijk, Westerlo heeft een kutploeg en is volgend jaar failliet.

Weetje: STVV is de eerste club die achtereenvolgens PO I, PO II, PO III en de eindronde speelt. Speciaal voor Radje.

Last edited by Waze; 25-04-2013 at 21:50.
Old 25-04-2013, 22:25   #31   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Old 25-04-2013, 22:28   #32   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik zie u graag waze da weete
Old 25-04-2013, 22:35   #33   link
Waze
Banned

Ik weet het, het is een kakploeg, maar binnen 15 jaar kunt ge wel rechtstreeks vanuit Antwerpen Centraal de trein nemen om in Stayen af te stappen om een match van Royal Rupel Antwerp Berchem Beerschot Borgerhout AFC bij te wonen he.

Last edited by Waze; 25-04-2013 at 22:39.
Old 25-04-2013, 22:36   #34   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

wel schoon concept daar van Sint-Truiden
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 25-04-2013, 22:46   #35   link
Waze
Banned

Van Duchatelet zult ge bedoelen.

Op sportief vlak is die kerel een dikke nul, maar op zakelijk vlak moet ge hem toch de nodige credits geven. Van al die kantoorruimtes, wooncomplexen, winkels etc. vloeit er geen enkele eurocent rechtstreeks naar de club, maar als ze het wat slim aanpakken kunnen ze wel dik munt slaan uit de accomodatie die ze ter beschikking hebben (Grand Slam-achtig tennistoernooi, festivalcomplex etc.: op kunstgras kan op dat vlak ook alles qua houten vloeren etc.)

In Luik wil hij trouwens hetzelfde bereiken, maar ik vrees alleen dat hij zich wat heeft miskeken. Zonder dat hij bij de volgende verkiezingen in Luik bij de MR opkomt en er een mandaat bij elkaar sprokkelt, zal hij nooit in de positie komen om te bereiken wat hij wil.
Old 26-04-2013, 14:04   #36   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

Send a message via MSN to sn1p3r Send a message via Skype™ to sn1p3r
Bond: "Woluwe mag de eindronde spelen"

kek
Old 26-04-2013, 22:20   #37   link
Waze
Banned

Schandalig. Met zwart geld een goede ploeg bij elkaar kopen die ze na twee maanden al niet meer konden betalen. Dan een groot aantal matchen noodgedwongen moeten spelen met de 'beloften' zodat ook heel de degradatiestrijd voor heel wat ploegen werd "vervalst" en om af te sluiten nog snel een aantal maffiatypes binnenhalen om de boel "over te nemen". Yeah right, sterk bezig KBVB!

Enfin, hoop echt dat ze stijgen als die cirque blijft doorgaan, niet in het minst voor hun 15 'vaste' abonnees.
Old 26-04-2013, 22:42   #38   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

so mad

moest KBVB echt om het geld gaan, dan had STVV al lang in eerste gestaan.
Old 26-04-2013, 22:43   #39   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Radje View Post
so mad

moest KBVB echt om het geld gaan, dan had STVV al lang in eerste gestaan.
deze post is absoluut serieus bedoeld
Old 26-04-2013, 22:43   #40   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

rofl nee

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules