Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 09-09-2007, 19:16   #81   link
Littlesnuffel
Junior Member

Niet alleen een beetje. Federer is goed, maar het is idd serieus afgezaagd dat hij bijna altijd wint.
Littlesnuffel is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2007, 19:26   #82   link
Johnson
VT4-gespuis

Johnson's Avatar

Afgezaagd, afgezaagd... Mocht hij nu slaapverwekkend tennis spelen, ok, maar Federer is de helft van de tijd buitenaards goed. Hoe kan je dat nu afgezaagd noemen?
Johnson is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2007, 09:25   #83   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Johnson View Post
Afgezaagd, afgezaagd... Mocht hij nu slaapverwekkend tennis spelen, ok, maar Federer is de helft van de tijd buitenaards goed. Hoe kan je dat nu afgezaagd noemen?
Je hebt nu net wel het foute moment gekozen om dat te zeggen. Wat een saaie finale van Federer zeg. Constant slicen en zo enorm verdedigend spelen. Tactisch mss niet zo slecht, maar als je Federer bent, heb je dat niet nodig. Zo de match verkloten. En dan constant zo nonchalant spelen met een air van 'hah, van mij win je toch nooit'. (Was in de halve finale ook al te zien bij momenten) Nonchalantie droop ervan af en was vooral zeer duidelijk merkbaar in zijn benenspel. Nee dank u, als het is om zo te spelen, mag hij er meteen mee ophouden. Gelukkig dat Djokovic nog voor animatie en aanvallend tennis zorgde. Ik had hem graag de 2 eerste sets zien winnen -verdiende dat imo ook- gewoon om Federer te zien aanvallen en zijn beste tennis te zien bovenhalen. Gelukkig beterde het een beetje in de 3e set en maakte hij al wat meer gebruik van zijn forehand.

En nee, ik zie je het al denken, ik ben niet anti-Federer. Als tennisser kan je ook niet anders. Zijn forehand is zonder twijfel de beste in het circuit. Hij is de meest all-round speler en wss ook de beste speler aller tijden. Maar hij behoort niet in mijn favorietenlijstje (Grosjean -mijn alltime favourite en grote voorbeeld, Davydenko, Youzhny, Gonzalez en Mathieu).

Edit: Ik heb mij trouwens mateloos geërgerd aan dat publiek daar in New York.
Old 16-09-2007, 18:36   #84   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

de sfeer van de usopen kan je onmogelijk vergelijken met enig ander toernooi.Muziek tijdens de pauze's enz.. moeten de amerikanen bezighouden. Het oogt wel minder respectvol tegenover de spelers.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 16-09-2007, 18:54   #85   link
Marjolein
de junior

Marjolein's Avatar

Send a message via MSN to Marjolein
Bij de Masters is dat ook ,geloof ik, die muziek. Maar dan een pak luider dan op de US open. Ik erger mij daar verschrikkelijk aan.
Marjolein is offline   Reply With Quote
Old 01-11-2007, 21:23   #86   link
The one and only Buffalo
Kwek

Quote:
Originally Posted by sporza.be
Hingis is betrapt op gebruik van cocaïne
do 01/11/07 - Martina Hingis is op het grandslamtoernooi van Wimbledon betrapt op het gebruik van cocaïne. De voormalige nummer één van de wereld schreeuwt haar onschuld uit, maar zet wel voor de tweede keer een punt achter haar carrière.

De Zwitserse maakte het nieuws zelf bekend op een persconferentie.
"Ik ben positief bevonden in Wimbledon, maar heb nooit drugs genomen", vertelde Hingis in Zürich, Zwitserland.
"Ik voel me 100 procent onschuldig."
"Ik vind deze beschuldiging zo vreselijk, dat ik de koe bij de hoorns wil vatten door de pers in te lichten."
"Wegens mijn gezondheidsproblemen, en met mijn leeftijd in het achterhoofd, heb ik besloten te stoppen met proftennis", voegde ze er meteen aan toe.
Martina Hingis (foto) vierde eind september haar 27e verjaardag.
Btw: Van 5 tot 11 november de Masters voor de vrouwen in Madrid en vanaf 11 november beginnen de Masters bij de mannen in Shanghai
Old 10-11-2007, 18:59   #87   link
The one and only Buffalo
Kwek

Niet onbelangrijk: Henin heeft zowat al haar tegenstanders verpletterd op weg naar de finale van de Masters. Die speelt ze morgen tegen Sharapova. Alé Justine!
Old 12-11-2007, 09:44   #88   link
Rufus
PimpMeister

Finale was beestig en Henin heeft gewonnen
Old 12-11-2007, 19:24   #89   link
The one and only Buffalo
Kwek

Ik heb enkel de eerste set gezien. De uitslag werd in het stadion -bij onze Buffalo's- afgeroepen tijdens de match. Na maarliefst 3,5u. Moet echt een beestige match geweest zijn.
Old 11-01-2008, 12:52   #90   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Goeie finale daarnet, ik ben daar voor opgestaan, gekke shit.
Old 11-01-2008, 13:22   #91   link
The_Imagizer
Knuffelbeer

The_Imagizer's Avatar

Ook tussen het blokken door af en toe beetje gezien.

Wat ik mij afvroeg: dragen die express allebei een pakje in de kleur van de ondergrond zodat de andere minder goed kan zien waar ze staan ofzo?
Old 11-01-2008, 13:28   #92   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Euh, Sfèta Koezi (geweldige commentatoren, echt) droeg toch helemaal niets in de kleuren van ondergrond? Daarom ook dat ze verloren is uiteraard.
Old 11-01-2008, 16:19   #93   link
The_Imagizer
Knuffelbeer

The_Imagizer's Avatar

hmm, kan wel eens. Gisterenavond was Henin iig ook aan het tennissen, en toen hadden ze dat beide
Old 14-05-2008, 18:27   #94   link
Marjolein
de junior

Marjolein's Avatar

Send a message via MSN to Marjolein
Henin .
Marjolein is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2008, 19:28   #95   link
The_Imagizer
Knuffelbeer

The_Imagizer's Avatar

Onze 2 belgische tennis-trutten hebben allebij sowieso een te groot ego imo, ik zal ze niet missen
Old 14-05-2008, 20:27   #96   link
The one and only Buffalo
Kwek

Henin was niet erg geliefd, maar als je leeft om nr1 te zijn, ben je enorm streng voor jezelf en ga je rap zeggen dat je niet goed speelde. Ook dag in dag uit trainen, je mag geen goeie verliezer zijn (al is dat sowieso een belachelijke uitdrukking),...
De lijst met 'negatieve' eigenschappen is wel lang. Toch spijtig imo, 2 jaar nr1 staan wil toch wel wat zeggen. En ze speelde fantastisch mooi tennis. Maar n 16 jaar nonstop is het niet zo onlogisch.

Ze had moeten eindigen op Roland Garros.
Old 14-05-2008, 23:48   #97   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Originally Posted by The_Imagizer View Post
Onze 2 belgische tennis-trutten hebben allebij sowieso een te groot ego imo, ik zal ze niet missen
In vergelijking met andere speelsters valt dat toch goed mee denk ik zo. Daar loopt toch wat rond.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2008, 00:14   #98   link
FiReSe7eN
Senior Member

FiReSe7eN's Avatar

Het is gewoon gemakkelijk om nu te stoppen, nadat ze al genoeg geld heeft geschept om een paar jaar zonder inkomen te zitten (ze wil studeren en rondreizen wtf). Voor mij toont dat gewoon geen liefde voor hetgeen je doet. Echte sportmensen blijven doorgaan tot ze te oud zijn om mee te kunnen. Wat was Henin, ~25? Komaan, zeker nog 5 jaar aan de top meedraaien moet geen probleem vormen voor haar.

Najah, dat ze dan wat korstjes eet.
FiReSe7eN is offline   Reply With Quote
Old 15-05-2008, 00:26   #99   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

HENIN KAN HET NIET AAN OLÉ OLÉ.
Old 15-05-2008, 00:30   #100   link
Awoujol
Ancien

Awoujol's Avatar

Quote:
Originally Posted by FiReSe7eN View Post
Het is gewoon gemakkelijk om nu te stoppen, nadat ze al genoeg geld heeft geschept om een paar jaar zonder inkomen te zitten (ze wil studeren en rondreizen wtf). Voor mij toont dat gewoon geen liefde voor hetgeen je doet. Echte sportmensen blijven doorgaan tot ze te oud zijn om mee te kunnen. Wat was Henin, ~25? Komaan, zeker nog 5 jaar aan de top meedraaien moet geen probleem vormen voor haar.

Najah, dat ze dan wat korstjes eet.
She pulled a clijsters.
Awoujol is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules