Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Koopjeshoek > Te Koop

Reply

Thread Tools
Old 08-06-2019, 11:26   #1   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

Ultegra 11-speed groep / 3T stuur / 3T stuurpen

wat? Ultegra 6800 11-speed groepset, 50-34 vertanding in goede staat. cranklengte 172.5mm, gxp. Remblokjes inclusief (degelijke staat), ketting indien gewenst kan er ook bij (gebruikte staat).

reden? overbodig. zit op gekochte fiets waar ik sram op zal monteren.

prijs? €350

==============================================================================================

wat? 3T Ergonova Pro alu stuur 42cm(c-c), nooit mee gevallen, goede staat.

reden? overbodig.

prijs? €40

I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

Last edited by Schism; 15-06-2019 at 18:31.
Schism is offline   Reply With Quote
Old 14-06-2019, 22:59   #2   link
Freddie Wasbak
ministerial typist

Freddie Wasbak's Avatar

ik ben eventueel geïnteresseerd als upgrade van Tiagra op mijn diverge, maar heb momenteel de tijd niet om dit te doen.

mag ik vragen welke sram je gaat steken?
en hoe lang ben je daar mee bezig (lijkt me best een werkje)
Freddie Wasbak is offline   Reply With Quote
Old 15-06-2019, 08:22   #3   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

yo Freddie, ik ga SRAM Force22 installeren. de eTap spreekt me enorm aan maar momenteel niet het budget. ook lees ik hier en daar dat er problemen zijn met sommige achterderries die "rogue" gaan.
ik ga het zelf doen met een kameraad die in avondschool fietsmechaniek heeft gedaan. eens ik alle nodige onderdelen heb, zal dat wel niet zo lang duren, neem ik aan.
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Old 15-06-2019, 18:32   #4   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

3T stuurpen ondertussen verkocht.
Old 21-06-2019, 08:46   #5   link
tragezot
Ne coureur

Quote:
Originally Posted by Freddie Wasbak View Post
ik ben eventueel geïnteresseerd als upgrade van Tiagra op mijn diverge, maar heb momenteel de tijd niet om dit te doen.

mag ik vragen welke sram je gaat steken?
en hoe lang ben je daar mee bezig (lijkt me best een werkje)
Groep monteren duurt echt wel niet lang. Er staan genoeg YT filmpjes die je alles in geuren en kleuren uitleggen. Fijne afstellingen zullen iets langer duren, maar leer je direct veel mee bij

Wat wel belangrijk is, is een momentsleutel en montagevet. Een sleutel tot 20Nm voor alle kleine onderdelen (remmen ed.) en dan voor je linkercrankarm. Zonder ga je vaak de boel véél te vast zetten. En dat vet om alles in te vetten zodat je het later nog los krijgt.

https://www.mantel.com/blog/be/crank...ets-vervangen/

Ik weet niet hoe de kabels nog zijn? Misschien die nieuw kopen.
tragezot is online now   Reply With Quote
Old 21-06-2019, 15:53   #6   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

ik denk dat dat nooit een slecht idee is maar zo vuil/versleten zijn ze volgens mij niet. Ultegra is btw wel mooie upgrade als je nu Tiagra hebt.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Koopjeshoek > Te Koop

Thread Tools

Posting Rules