![]() |
![]() |
#22 link |
Senior Member
|
Ik ben minder opvliegend voor zo'n mopje. Maar ik zit wel langs u.
![]() Ook in tegenstelling tot wat Fidoh beweert ben ik helemaal niet Borg-like en wil gerust wel traden. Als ik een 3 krijg, geef ik trouwens elke keer dat we innen 1TG aan mijn tegenpartij (zodat we 2 voor 2 traden ipv 1 voor 3). Dit geld ook voor Hacan. Weerstand tegen zo'n goed aanbod is zinloos ![]() Als ik trade zou nemen, wie wil er traden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 link |
Bordspelnerd
|
De racial tech van Xxcha Kingdom is veranderd naar “Once per game round when an opponent activates a system containing a planet you control, you may force him to instead place the Command Counter into his reinforcements and immediately end his action.”Update staat ook in de post over rassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 link |
Senior Member
|
Helemaal niet, ik promoot enkel mijn Trade Agreement met waarde 1 (wat bij de slechtste hoort) tot een trade agreement met waarde 2 voor zij die zelf een 3 hebben (Hacan en Winnu). Ik kan dit niet doen voor deze met een trade agreement 2 want dan is alle nut voor mezelf weg.
![]() Een diplomatieke relatie op basis van dreiging is niet stabiel. Anderzijds een trade agreement van 3 kan vrede wel promoten... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 link |
Bordspelnerd
|
Wat is er nu eigenlijk allemaal verschillend van vanilla Twilight Imperium?Dit is maar een samenvatting, omdat nu alle aanpassingen wat door elkaar staan. Deze post is belangrijk voor Guns en OmegaII, en heel erg belangrijk voor wjw, omdat hij het spel al gespeeld heeft, maar niet met deze aanpassingen.
Ter info, dit zijn de veranderde action cards. Als je deze action cards krijgt, zal de uitleg die erbij staat al juist zijn. Je hoeft dit dus niet per se te lezen. 't Zijn gewoon een aantal veranderingen. Waarschijnlijk alleen interessant voor Wjw, omdat hij de enige is die het spel al gespeeld heeft zonder de huisregels van onze groep. Last edited by Fidoh; 05-10-2012 at 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 link |
Bordspelnerd
|
Open Victory Points:
Stage I De Speaker Token gaat naar The Xxcha Kingdom. De speelvolgorde bij Galaxy Creation is in wijzerzin, dus:
PM's met systems worden nu verstuurd. Een planeet plaatsen doe je zo, in de kleur van je ras: voorbeeld: Xxcha plaatst de planeet Garbozia (2r, 1i, groene tech) op vakje -1,1 (Je mag ook de image erbij posten eventueel) Regels bij plaatsing van systems: - Eerst de binnenste ring, dan de tweede, dan de buitenste ring. - Xxcha gaat eerst, dan Hacan, en zo voorts. Naalu plaatst twee systemen, dan Yin, dan Winnu, tot Xxcha er twee mag plaatsen. - Je mag geen twee systemen met een rode rand naast elkaar leggen - Je mag niet twee keer na elkaar een systeem zonder een planeet leggen, tenzij je niet anders kan. Het is niet nodig te wachten tot ik de map update om de volgende planeet te leggen. Graag na je beurt ook posten wie de volgende speler is. ![]() Veel succes iedereen. (De beurt is aan Guns) Last edited by Fidoh; 22-09-2012 at 12:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 link |
Bordspelnerd
|
L1Z1X begon met een strategy counter meer. Dat heb ik geüpdatet in de map.
En ook nog: geen communicatie in't geheim. Geen afspraakjes maken en zo. Niet via PM, niet via instant messaging. Hou alles in de thread. Wat wel mag, is actiekaarten of political cards aan elkaar tonen. Als je dat wil doen, post je in de thread hoeveel kaarten van welke soort jij aan welke speler toont. Daarna stuur je die speler een PM met mij in CC. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|