![]() |
![]() |
#7822 link |
Pro-shrimper
|
Streaming gekeken, foto's genomen, bellen, internetten, whatsapp en mails beantwoorden. Dat is voor mij standaard gebruik, op enkele na zijn dat handelingen waar de telefoon ook geen minuten aan een stuk moet aanstaan hč.
Zelfs bij dubbel gebruik is het zeker niet slecht te noemen.
![]() |
![]() |
#7834 link |
Senior Member
|
Ik heb een Samsung met Android besturingssysteem (uiteraard) en een Google Chromecast aan mijn TV hangen.
Is er in godsnaam een reden waarom ik video's opgenomen met mijn smartphone, niet kan casten naar mijn TV? Ik heb er zelfs al een betaalde app voor geīnstalleerd waarmee ik video's vanop telefoon kan casten, maar die zegt dat de video's opgenomen met de telefoon 'wrong format' zijn. Iemand advies? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7839 link | |
Senior Member
|
Quote:
Schermgrootte: 6'' vs 5.2'' vs 5.5'', voor sommige is 6'' te groot. Ik heb 5,5 en vind dat het randje. Al verandert het natuurlijk door het wegvallen van de randen bij nieuwe telefoons. OS: iPhone met ios, ik ken de updates daar niet van maar is al ouder toestel? Nokia 7+ zal sowieso 3 jaar alle updates krijgen. Bij de Motorola zou ik niet te veel verwachten. Zelf ben ik android biased maar ik zou voor de Nokia gaan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7840 link |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
miljaarde, mijne mi5 int water laten vallen en ie is kapot
wa een irritante periode om ne chinkphone van 300 euri te kopen zeg, der zit allemaal shit op waar ik niet mee akkoord ga (fingerprint vanachter, notch, geen hardware buttons) ma tis dan ook weer te zot om dezelfde smartphone van twee jaar oud opnieuw te kopen wa moek doen
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|