![]() |
![]() |
#244 link | |
كنت جوجل ترجمته
|
Quote:
Best een uurtje na de training en vlak na de training goed wat water drinken en een glaske appelsap voor de suikers. Maar het is beste is dat ge eiwitten neemt tussen door. Dus morgens een glas (30gr ofzo) en smiddags één en voor het slapen één. Best dat je ook creatine neemt in combinatie met die eiwitten, maar van die basis supplementen alleen ga je geen spieren krijgen. Je moet natuurlijk fantsoenlijk trainen en op u voeding letten want anders heeft het niet veel nut.
![]() |
![]() |
#248 link |
heeft een onfris idee
|
Van dien tijgerbalsem helpt wel wat.
Ma tijgerbalsem zelf is nog wa te zacht, ge hebt zo een variant, naam wel vergeten maar tis een gele stick mee een rode dop ![]() Brandt veel harder dan tijgerbalsem. Goed voor vermoeide/overbelaste/stijve spieren. edit : Schieten mij namen te binnen, a la reflex spray dus. Maar beter ![]() Last edited by starman; 23-06-2008 at 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 link |
Galeocerdo teh shark
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 link | |
Senior Member
|
Quote:
ow ja, zwemmen helpt niet altijd, als t water redelijk koud is dan ist zelfs nefast |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 link | |
Senior Member
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 link |
huisneger
|
een warme douche doet altijd deugd bij stijve spieren of spiertrauma's ma nekeer dat ge er vanonder zijt begint te miserie weer.
Wat ook helpt is om een gezond te eten. Stijvigheid verschilt enorm wanneer je alleen maar leeft op junkfood of op pasta.
![]() |
#256 link |
Psychotic Weeaboo
|
shake kap je binnen na uw training, en zo snel mogelijk. Optimaal binnen 15 min na training.
Voor het slapen gaan kan je nog één binnekappen, of smorgens als je opstaat. Je mag er 2/3 per dag drinken, maar dat zal prolly wel duur oplopen. 2 is genoeg, het is dan ook een supplement, geen vervanging, je moet sowieso proteinen uit andere dingen halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 link |
grml
|
Ik ben onlangs begonnen met een uur per dag powertrainen. Ik doe zoal alle belangrijke spieren. Ondertussen zijn we een week verder en het verschil is al zichtbaar. En ik voel me ook pakken sterker. Op sommige toestellen kan ik nu al het dubbele tillen dan toen ik begonnen was.
![]() Nu ik ben nogal een mager iemand en ik heb gelezen dat eiwit shakes enzo je wat meer volume kunne geven. Is er een aangeraden merk dat ik het best kan kiezen? of is het zoals allemaal hetzelfde?
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|