Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 12-06-2016, 11:20   #401   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Pjanic toptransfer
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2016, 11:41   #402   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Een van uw beste zeker?
Soit ge hebt nog altijd uwen Timmy Simons
rooz is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2016, 13:52   #403   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

http://www.marca.com/en/football/rea...d6f8b45ee.html

Rofl wow

Wel de absolute beste op zijn positie, Pogba
Old 25-07-2016, 14:15   #404   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

http://www.mirror.co.uk/sport/footba...edical-8477585

Rofl dat gaan plezante matchen worden tegen Napoli.
Old 25-07-2016, 16:23   #405   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Alsof die matchen voorheen normaal waren
DM is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2016, 19:30   #406   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Napoli heeft zich concreet bij Ajax gemeld om Arek Milik over te nemen. Er zit voor de Amsterdammers een recordtransfer aan te komen, aangezien de Napolitanen 35 miljoen euro willen neerleggen voor de Poolse spits.
http://www.vi.nl/nieuws/overmars-bev...sfer-milik.htm

Beetje dubbel gevoel. Ergens zie ik hem liever niet vertrekken, maar voor zo'n bedrag kan je gewoon niet weigeren. Alleen, als zij 94 miljoen voor Higuain vangen, mag die 35 miljoen nog wel naar omhoog.
Old 26-07-2016, 20:05   #407   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Milik is een leuke, maar 35 miljoen is toch echt wel genoeg nee?
zie die graag spelen, maar zijn cijfers zijn voor de eredivisie nu niet van het niveau Ronaldo, Van Nistelrooi of Suarez toch?

alz ik weet wel tijden veranderen, bedragen laatste tijd ook, maar ik blijf 35 voor Milik toch de jackpot vinden hoor.

Of zie jij er echt de nieuwe Ibra ofzo in?
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 26-07-2016, 20:48   #408   link
B0Yke
Senior Member

B0Yke's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Alleen, als zij 94 miljoen voor Higuain vangen, mag die 35 miljoen nog wel naar omhoog.
Zo werkt het niet
B0Yke is offline   Reply With Quote
Old 26-07-2016, 21:01   #409   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Milik is een leuke, maar 35 miljoen is toch echt wel genoeg nee?
zie die graag spelen, maar zijn cijfers zijn voor de eredivisie nu niet van het niveau Ronaldo, Van Nistelrooi of Suarez toch?

alz ik weet wel tijden veranderen, bedragen laatste tijd ook, maar ik blijf 35 voor Milik toch de jackpot vinden hoor.

Of zie jij er echt de nieuwe Ibra ofzo in?
Tuurlijk niet. Goeie spits voor de eredivisie, maar is zo stijf links dat ik mij afvraag of hij het in een grotere competitie gaat redden. Alleen zijn die transferbedragen deze tijd zodanig van de pot gerukt, dat je gerust wat meer mag vragen .

Als Ajax straks gaat shoppen voor een vervanging, gaan de vraagprijzen ineens ook +30 of 40%.
Old 26-07-2016, 21:29   #410   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Dat zeiden ze van Pelle ook zeker? Die heeft het toch meer dan behoorlijk gedaan in de PL.

En is ondertussen een van de best betaalde voetballers ter wereld
Old 26-07-2016, 21:38   #411   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Dat zeiden ze van Pelle ook zeker? Die heeft het toch meer dan behoorlijk gedaan in de PL.

En is ondertussen een van de best betaalde voetballers ter wereld
Pelle is fysiek wel een pak sterker dan Milik. Bij AZ is die hopeloos geflopt, maar bij Feyenoord deed die het wel goed. Scoorde zelf veel en was echt een kapstok voor dat team (en zijn interviews waren redelijk hilarisch: ).

Dat zie ik bij Milik veel minder tbh. Dodelijke linker, maar meevoetballend is het dikwijls net niet. Wat hierin meespeelt is wel dat hij afgelopen seizoen belachelijk weinig vertrouwen kreeg van De Boer. Dan voetbalt het altijd iets moeilijker, helaas. Ik hoop voor hem dat het er nog uitkomt.
Old 31-07-2016, 11:57   #412   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

http://www.sofoot.com/comment-la-juv...ux-226790.html

Meneer balletje breed volgens de Belgische analisten, zou tekort komen voor het buitenland. Zou mooi zijn mocht die naar Juve gaan.
Old 31-07-2016, 12:17   #413   link
Moldonado
awesam

Moldonado's Avatar

Stond die niet in het flopelftal van transfers vorig jaar?
Old 31-07-2016, 12:50   #414   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Nein, dat was 3j geleden een uitspraak die gebaseerd was op de eerste 3 maanden competitie

Goed geheugen m8
Old 31-07-2016, 13:01   #415   link
Moldonado
awesam

Moldonado's Avatar

thx
Old 01-08-2016, 00:08   #416   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
http://www.sofoot.com/comment-la-juv...ux-226790.html

Meneer balletje breed volgens de Belgische analisten, zou tekort komen voor het buitenland. Zou mooi zijn mocht die naar Juve gaan.

op zen 30e bij de nr 8 van Italie tot nu toe ...
Een WK finale gehaald met Messi, Di Maria en Higuain in de ploeg. Door belgie ne met verlengingen nederland er uit te knikkeren
ongelooflijke held zeg die Biglia.
subtoppertje niveau Europa League. Echt wou van Anderlecht dat ze die voor 4 miljoen hebben kunnen halen en voor 7 terug te verkopen.

Schande dat die niet meer gouden schoenen gekregen heeft

Komt nog niet aan de knieŽn van Meunier, Perisic, Bacca, Izquerdo, Timmy Simons, ...

soorry k ben zat

Ruud Vormer > Biglia
hell zelfs Kums heeft bij momenten meer indruk op mij gemaakt dan die Biglia
Old 01-08-2016, 00:14   #417   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

mijn ogen bloeden van de hoeveelheid shit in uw post
Old 01-08-2016, 02:19   #418   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
op zen 30e bij de nr 8 van Italie tot nu toe ...
Een WK finale gehaald met Messi, Di Maria en Higuain in de ploeg. Door belgie ne met verlengingen nederland er uit te knikkeren
ongelooflijke held zeg die Biglia.
subtoppertje niveau Europa League. Echt wou van Anderlecht dat ze die voor 4 miljoen hebben kunnen halen en voor 7 terug te verkopen.

Schande dat die niet meer gouden schoenen gekregen heeft

Komt nog niet aan de knieŽn van Meunier, Perisic, Bacca, Izquerdo, Timmy Simons, ...

soorry k ben zat

Ruud Vormer > Biglia
hell zelfs Kums heeft bij momenten meer indruk op mij gemaakt dan die Biglia
ik ben in mijn leven op de interwebs en IRL nog maar weinig volk tegengekomen zoals gij die zo weinig van sport kent maar toch overal zijn 2 cents wou meedelen

rafl

zou wel veel verklaren moest een hoop van uw posts in volledige zattigheid zijn gepost

Last edited by Ferrex; 01-08-2016 at 02:24.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2016, 02:24   #419   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

da leest letterlijk als een clubfan.be.vl.onafhankelijk post :')
Old 01-08-2016, 09:20   #420   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Soit had de laatste 4 regels precies duidelijk niet mogen toevoegen.

Voor de rest zie ik anders niet veel verkeerd staan. sommigen zien de lijn tussen serieux/opzettelijke overdrijving duidelijk niet in

Kums kon het ook in de CL, Biglia niet.
Zijn grootste prestatie is die WK finale met Argentinie, en daar heeft hij mij eerlijk waar positief verrast. Maar je moet die prestatie daar ook met een serieuze korrel zout nemen want zo goed was die argentijnse ploeg helemaal niet. Al haal je natuurlijk nooit toevallig de finale.

En iets van voetbal kennen lol.

In heel belgie loopt er misschien een man of 6-7 rond die er echt iets van snapt. Zelfs het gros van de analisten / commentatoren kent in er in feite geen hol van, veel weten en het goed kunnen uitleggen is nog iets anders dan er iets van kennen.

Soit, het zegt mss genoeg dat Jaak al met een roddelsites die nergens op gebasseerd zijn moet afkomen, om hem nog eens van onder het stof te halen.

Weetwel Lazio, das de club die Jordan Lukaku koopt. Dus excuses dat ik die club nu niet zo hoog inschat.

maar goed, mijn leven is niet saai genoeg om uit verveling +20 matchen van Lazio Roma te gaan kijken. dus t zou goed kunnen dat ik er echt geen snaar van begrijpen heb, en echt info mis om op u niveau mee te kunnen praten over voetbal.

Durf trouwens te zeggen dat Meunier ook belange niet goed genoeg is voor PSG, en op CL niveau verdedigend ook door de mand gaat vallen. En een Thielemans die er zin in heeft vind ik dan weer wel een fantastisch getalenteerde speler.

Kan heus wel iets goed zeggen over andere teams. Ben enkel nogal gevoelig aan overschatting van iemand met een iet of wat bovengemiddelde techniek. Zie ook de Rode Duivels.
Daar was ik in 2014 ook de zuurpruim die er niets van snapte. Maar 2 jaar later denkt toch zowat de hele belgische voetbalwereld er zo over.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules