Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 13-10-2009, 16:36   #2661   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by andu View Post
De dochter van Susan Sarandon uit de kleren in Californication gisteren. Wat een loezen, wat een loezen.
²

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2009, 16:51   #2662   link
^Kristof^
Senior Member

³ zenne, foei foei.
Wat e wijf.
^Kristof^ is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2009, 18:21   #2663   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

hahahaha, salt the snail!!! It's always sunny in philly, hilarisch
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2009, 22:37   #2664   link
bowser
Senior Member

bowser's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Hij werkt als Belgacom technieker, nuff said.
olala meneer is gewoon jaloers , kwens u toch nog veel plezier opt ocmw
bowser is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2009, 22:42   #2665   link
bowser
Senior Member

bowser's Avatar

Quote:
Originally Posted by DaHitch View Post
Uhm, zou ge spoilers op zijn minst tussen spoilertags kunnen zetten ktnxbye?
En eigenlijk liever reserveren voor de Lost-thread.
Noob.
liever noob dan ne zieligaard achter een pc die denkt da aantal posts = street cred
bowser is offline   Reply With Quote
Old 13-10-2009, 22:50   #2666   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Quote:
Originally Posted by bowser View Post
aantal posts = street cred
Old 14-10-2009, 01:38   #2667   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by DivineOne View Post
Blijkbaar willen ze de kijkers overtuigen te blijven kijken door Hayden een lesbische relatie te geven met Madeline Zima.
Zo'n schraal wijf, toch maar kijken nu.
Old 14-10-2009, 07:03   #2668   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Hij werkt als Belgacom technieker, nuff said.
Rofl, het verenigd syndicaat der belgacom medewerkers is op pad precies, aangezien Trojan in een negrep kwam vragen of ik problemen had.

Nee hoor, alles in orde!
Old 14-10-2009, 07:41   #2669   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by bowser View Post
liever noob dan ne zieligaard achter een pc die denkt da aantal posts = street cred
Uw e-penis en die van andere interesseert me voor geen beetje en gelukkig Lost ook niet maar geen reden om het daarvoor mensen hun plezier te verpesten. Iets zegt me dat het ook niet de eerste keer is.
Old 14-10-2009, 12:02   #2670   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
SERIES JONGENS, KOM.
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2009, 12:07   #2671   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Zojuist tijdens lunchpauze twee eerste afleveringen van 30 Rock bekeken. Schot in de roos. Ik voorspel dat ik de 3 seizoenen in amper een week of zo ga afwerken.
Old 14-10-2009, 14:04   #2672   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Pfff. Tijdje geleden aan Stargate sg1 begonnen.

Wat een klotereeks. Extreem verslavend wel, damn. En zoveel. Op een anderhalve maand eerste 5 seizoenen erdoor gejaagd.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2009, 14:21   #2673   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

waarom klotereeks? beetje contradictorisch met de verslavingsfactor niet ?
Old 14-10-2009, 14:55   #2674   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Omdat SF altijd wel lekker tijdverdrijf is, omdat het ZO VEEL is, en zo'n complete tijdverspilling.

Het is juist omdat het zo verslavend is dat het zo'n klotereeks is. "Hmmm, wat ga ik eens opzetten?" wordt automatisch de volgende DVD van stargate...

Ben misschien ook een beetje een autist. Ga pas echt gelukkig zijn als ik dat helemaal uitgezien heb
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
Old 14-10-2009, 15:03   #2675   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

De eerste 2 seizoen van SG1 zijn eigenlijk vrij saai imo. Precies nog een oude stijl van verhalen-> Elke aflevering is een verhaal op zich, zonder overhangende story-arc, behalve dan "AMAGAD DE GOA'ULD ZIJN SLECHT". De serie begint pas echt goed op gang te komen eind S2, halverwege S3 als de Tok'Ra op het toneel verschijnen en ze met de andere systemlords te maken krijgen.

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2009, 15:06   #2676   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
Omdat SF altijd wel lekker tijdverdrijf is, omdat het ZO VEEL is, en zo'n complete tijdverspilling.

Het is juist omdat het zo verslavend is dat het zo'n klotereeks is. "Hmmm, wat ga ik eens opzetten?" wordt automatisch de volgende DVD van stargate...

Ben misschien ook een beetje een autist. Ga pas echt gelukkig zijn als ik dat helemaal uitgezien heb
Farscape is een "much better bet" voor jouw noden. (Ik veronderstel dat Firefly reeds gezien is)
Old 14-10-2009, 15:09   #2677   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

Farscape is de max, maar te kort.
Had gerust 7 seizoenen mogen zijn. :/

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 14-10-2009, 15:16   #2678   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Quote:
Originally Posted by DaHitch View Post
Farscape is de max, maar te kort.
Had gerust 7 seizoenen mogen zijn. :/
Over de 80 afleveringen??? Te Kort??? Zot!

(bedankt trouwens om me die ooit te bezorgen, Hitch man)
Old 14-10-2009, 15:18   #2679   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Farscape vreemd genoeg niet verder dan seizoen 1 gezien

Toch wel een aantal dingen in stargate die echt wel knap gedaan zijn, imho. Heb als kind zaken als Duin, de oeuvres van Asimov en Clarke, en een heleboel jaren 60 SFboekjes (Sturgeon, Vance, Moorcock, ...) letterlijk verslonden. En het fijne aan een reeks als stargate is dat die echt wel een heel pak cliches uit het genre nogal schaamteloos in de reeks verwerken. Heel de superepische scope van de verhalen vind ik geweldig - ben daar een complete sucker voor. Laatste boeken van Duin liggen ook nog steed te blinken om ooit eens (tesamen met de hele reeks) gelezen te worden.

Farscape vond ik op dat vlak toch wat lichter. Dat kan ik inderdaad makkelijk laten liggen en later terug oppikken.

Firefly misschien eens bezien wie weet helpt het me van mijn stargate verslaving af.
Old 14-10-2009, 16:33   #2680   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
De nieuwe Stargate: universe is trouwens so far bijzonder saai. Er gebeurt dus echt NIETS. Nog een paar afleveringen een kans geven, maar ze gaan toch iets serieus beter moeten geven.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules