Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 07-02-2020, 00:05   #5121   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Ik vrees dat ge beetje te veel in een bernie bro bubbel zit als ge denkt dat die ook maar een kans heeft tegen trump.
vooral dit

beetje reddit circlejerk bubble ook
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2020, 00:10   #5122   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

bernie bros mja, populisten trekken de whack jobs aan, da passeert ni of het op links of rechts is. de enigste reden da ik wil da bernie de primary wint is om eindelijk echt keer iemand te zien die ni int systeem geboren is. want nen obama was da even goe

ik volg ni actief de twitter achterban van bernie en op reddit kom ik al helemaal ni. das overdosis alex jones zelfs voor mij

edit: tablet typt graag berni ipv bernie, k dan

y'all motherfuckers are crazy

Last edited by Ferrex; 07-02-2020 at 00:16.
Ferrex is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2020, 08:01   #5123   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

En wat van de jonge garde bij de democraten? Dat crazy latino vrouwmens was daar toch coming?
Jack Carver is online now   Reply With Quote
Old 07-02-2020, 08:04   #5124   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

aoc is al lang officieel aant campaignen voor bernie

het is bij de dnc echt vaste garde/het systeem tegen progressieven zenne, daarom dat iedereen daarbuiten dus spreekt over interne problemen

Old 10-02-2020, 16:31   #5125   link
Mr. Santa

Mr. Santa's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
trump gaat nooit van zijn leven zijn eerste termijn overleven woops toch wel
trump zal nooit een tweede termijn krijgen <- hier zitten we nu
Ik denk niet dat die laatste twee punten door veel mensen serieus beweerd werden.
Het was door de republikeinse meerderheid in de Senaat al vanaf het begin duidelijk dat Trump niet ging afgezet worden bij impeachment. En natuurlijk maakt Trump een grote kans om herverkozen te worden, ge zou stom zijn om die realiteit niet te willen inzien.

@ ran, wuke: ik denk dat ge Sanders iets te snel afschrijft. 't Is zot hoe sterk die zijn achterban is, en laat dat nu ook hetgeen zijn wat Trump zoveel momentum gaf. Zelfs polls van Fox News geven aan dat Sanders de general election zou winnen als hij door de primaries geraakt. Ok 't zijn maar polls, maar als 't al komt uit de hoek van de meest conservatieve outlet van het land...
Old 11-02-2020, 13:53   #5126   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Oké ik ben 100 percent een bernie bro nu.

https://twitter.com/newabnormality/s...985077248?s=21
Old 11-02-2020, 17:10   #5127   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Oké ik ben 100 percent een bernie bro nu.

https://twitter.com/newabnormality/s...985077248?s=21
Old 11-02-2020, 17:40   #5128   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

The Strokes die van het podium gegooid worden door een agent terwijl ze net aan het shit talken zijn tegen de flikken in dat nummer.

Op een campaign rally van Sanders die straks bejaard is!
Old 14-02-2020, 20:59   #5129   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Bloomberg is in elk geval een stevige antagonist voor Trump, damn.

Elke dag opnieuw, Trump kan noet bewegen of Bloomberg zit erop. https://twitter.com/Mike2020/status/...964081155?s=19

Bernie is fantastisch, natuurlijk. En Bloomberg is niet populair, zeker niet bij de zwarte bevolking, maar die wint dan weer een berg Republikeinse stemmen.

In elk geval wel stilaan de moment om medelijden met Donald te krijgen. In de tang genomen worden door Bezos (rechtzaak over cloudcontract Pentagon, dat Trump uit vijandschap jegens Bezos naar Microsoft heeft laten gaan, ALLEGEDLY. FAKE NEWS.) en Bloomberg.

Wie het ook wordt, Trump krijgt zwaar op zijn doos, en spendeert de rest van zijn leven aan rechtszaken. Binnen een paar jaar krijgen we er de gevolgen van zijn druggebruik bij.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2020, 21:01   #5130   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

https://twitter.com/BernieSanders/st...556752896?s=19
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
Old 14-02-2020, 21:03   #5131   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post

Wie het ook wordt, Trump krijgt zwaar op zijn doos, en spendeert de rest van zijn leven aan rechtszaken. Binnen een paar jaar krijgen we er de gevolgen van zijn druggebruik bij.
u wot

trump staat kleir om opnieuw te winnen

Old 14-02-2020, 21:57   #5132   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Old 14-02-2020, 23:03   #5133   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ferrex View Post
u wot

trump staat kleir om opnieuw te winnen
Hij heeft al amper gewonnen tegen Hillary Clinton, en daar had hij een pak ammo tegen... Geloofwaardig Swamp monster ook.

Tenzij hij nog serieus wat dirt heeft liggen, haalt hij imho een derde van de stemmen.

En de senaat gaat ook naar de democraten gaan. McConnel overleeft Trump niet, en Barr en Pence ook niet. Lindsey Graham daarentegen

Trump heeft een medaille gegeven aan fucking Rush Limbaugh, hij heeft gezegd dat hij de ultieme macht over Justitie heeft, de dramas die zich aan de grens hebben afgespeeld, zijn openlijk racisme en mysogynie, klimaatontkenning, zelfverrijking, ... De dagvaardigingen voor Deutsche Bank liggen klaar. De meesten van zijn woorden en daden gaan hem nog jaren in rechtbanken achtervolgen, de dag dat hij president af is.

De reacties op Trump zijn Twitter zijn niet overwegend Maga. En het diehard Trump volk is zijn foodstamps en medicare kwijt. Meer dan 60% van de Amerikanen vinden dat hij afgezet moest worden.

Het komt erop aan om mensen aan het stemmen te krijgen, tegen Trump die een heel grote common enemy is.

Alleja, ik volg op Twitter redelijk wat Amerkanen, ook figuren als Michael Steele, of Cheri Jacobus, of Dean Obeidallah, en de democratische kandidaten, en Pence, en Trump. Geeft een redelijk brede kijk op wat er speelt. En dat is woede en ongeloof binnen een heel groot deel van het politieke spectrum.

Als Amerika écht zo gek is dat ze opnieuw Trump verkiezen, verdienen ze niet beter, en ga ik de Duitse politiek wel volgen ofzo.

Maar ik geloof dat wat nu op het spel staat, vooral volledige Democratische controle is. Huis, Senaat, en President. En dan gaat een hervorming naar een meer representatieve democratie zeker op tafel komen.

Last edited by ran; 14-02-2020 at 23:11.
Old 15-02-2020, 00:44   #5134   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:

Maar ik geloof dat wat nu op het spel staat, vooral volledige Democratische controle is. Huis, Senaat, en President. En dan gaat een hervorming naar een meer representatieve democratie zeker op tafel komen.
euhm

democraten hebben amper controle over hun eigen basis (gemodereerde vs progressieven), laat staan dat ze al een strategie hebben om te winnen tegen trump. langs de ene kant hebt ge bernie en het aoc volk, daar tegenover hebt ge de klobuchars en bloombergs. bloomberg die laatste weken -zoals gebeurd met elke presidentiële kandidaat- serieus wat was naar buiten heeft gekregen en da ziet er echt niet goed uit. de ene racistische veralgemening na de andere pre 2016, zeker als burgemeester van ny, da gaat goed komen tussen al da woke volk van de bernie bro's

moesten de dems nen unifying kandidaat hebben zoals obama -ook al was da feitelijk maar nen neolib-, ja, dan durfde ik nu al zonder veel schroom te zeggen dat die verkiezingen ez gingen worden

ma da is totaal het geval nie

Old 15-02-2020, 00:51   #5135   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

en om heel duidelijk te zijn: ik ben al jaren van't kamp sanders. van mij mag die peet winnen (lijkt mij ook de enige sterkte tegenstander tegen trump + zwaar genomen door hillary in 2016) en mogen de dems nen 2/3 meerderheid krijgen in huis en senaat zodat ze letterlijk alles er door kunnen duwen da nodig is

ma ge kunt onmogelijk een president afstraffen in een twee partijen land als uw eigen achterban in perpetuele burgerlijke oorlog is

Old 15-02-2020, 20:31   #5136   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Er worden miljarden gespendeerd om van de democratische stem een frontstem tegen extreem rechtse waanzin te maken. Bloomberg gaat honderden miljoenen blijven spenderen als Front tegen Trump. En Bezos speelt zijn eigen spel op een ander front. Toch een flink aantal miljardairs die Trump harder haten dan dat ze Sanders vrezen. Het gaat zuur zijn voor Bloomberg om zijn volle gewicht achters Sanders te zetten, maar hij gaat het imho wel doen.

Voor heel veel machtigen is het heel persoonlijk. McCain heeft ook nog vrienden, en de Bushes. Volgens mij wijst alles erop dat er een serieuze reckoning aankomt, en Trump/McConnel hun dagen geteld zijn. En figuten als Graham lullen zich eruit door te stellen dat ze in moeilijke tijden trouwe partijsoldaten moesten zijn, maar dat ze wel op de juiste momenten een paar zinnen kritiek op die rare Trump hebben gegeven.
Old 15-02-2020, 21:21   #5137   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

https://twitter.com/MikeBloomberg/st...115955712?s=19
Old 15-02-2020, 21:35   #5138   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Abu Ivanka zijn thread

Tis letterlijk wie de beste memes post op Twitter gaat winnen.

Wa ne wereld.
Old 15-02-2020, 22:49   #5139   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Er worden miljarden gespendeerd om van de democratische stem een frontstem tegen extreem rechtse waanzin te maken. Bloomberg gaat honderden miljoenen blijven spenderen als Front tegen Trump. En Bezos speelt zijn eigen spel op een ander front. Toch een flink aantal miljardairs die Trump harder haten dan dat ze Sanders vrezen. Het gaat zuur zijn voor Bloomberg om zijn volle gewicht achters Sanders te zetten, maar hij gaat het imho wel doen.

Voor heel veel machtigen is het heel persoonlijk. McCain heeft ook nog vrienden, en de Bushes. Volgens mij wijst alles erop dat er een serieuze reckoning aankomt, en Trump/McConnel hun dagen geteld zijn. En figuten als Graham lullen zich eruit door te stellen dat ze in moeilijke tijden trouwe partijsoldaten moesten zijn, maar dat ze wel op de juiste momenten een paar zinnen kritiek op die rare Trump hebben gegeven.
https://nypost.com/2020/02/15/bloomb...running-mate/?

ma sure als hij verliest gaat hij honderden miljoenen in bernie pompen

LOL get me out of this hellscape als bloomberg echt hillary wilt als vp (zelfs al hapt 't bitter wijf nie toe), dan hebt ge wel een schoon samenvatting van wie dien peet is

Old 15-02-2020, 22:59   #5140   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

plus tis echt nix positiefs voor de vs als de democratische tegenstander van trump fucking bloomberg gaat worden. weetwel, de "bankencrisis is de schuld van de armen en de zwarten" bloomberg? "stop en frisk die zwarten" bloomberg? de miljardair die zich overal in politieke status heeft ingekocht, incluis de burgemeester van ny?

is dat echt de kerel die ge wilt als alternatief op trump en nog belangrijker, zijt ge echt zeker dat zo'n racistisch miljardair sujet als hij aan de macht komt een land gaat normaliseren? het is niet omdat hij sinds de campagne meer naar links is geschoven voor zijn imago dat dat ineens 77 jaar daarvoor teniet doet

als ik dan echt moet kiezen en 't mag gene bernie zijn, geef mij dan maar nen warren of buttigieg. 't meeste dat ge van warren kunt zeggen is dat ze in de jaren 90 ergens nog republikein was, toen het centrum nog heel dicht bij elkaar lag over partijgrenzen heen

https://www.gq.com/story/bloomberg-sexism

https://www.nytimes.com/2020/02/12/o...top-frisk.html

https://nypost.com/2020/02/13/bloomb...omic-collapse/

't is bijna een trump kloon. maar met meer geld. en 't is niet omdat er "D" ipv "R" voor zijn naam staat dat em daardoor onschuldiger wordt.

Last edited by Ferrex; 15-02-2020 at 23:24.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules