Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 21-05-2020, 00:05   #3101   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Metro Exodus

Nogal gemengde gevoelens. Sfeer is weer top. Graphics zijn top. gunplay voelt goed aan. De semi-open world gebieden zijn niet slecht, maar deden me vaak gewoon goesting krijgen om een fallout of stalker spel te spelen.

Maar vooral, wtf is dat met die cringy dialogen en personages. Haalt het niveau van heel het spel naar beneden met een paar punten. de protagonist die nooit geen woord zegt helpt in dit geval ook echt niet. in sommige games werkt dat, maar hier echt niet.
Vooral omdat npc's zoveel te zeggen hebben, ze u effectief vragen stellen en je gewoon nooit iets terug zegt. Echt een rare keuze.

Enfin, op veel vlakken een knap spel, maar ze kunnen toch echt wel wat verbeteren op vlak van verhaal/dialogen. De cringy 'engels met een russisch accent' zat in de vorige spellen ook al, maar had precies het gevoel dat de meeste personages wat beter waren uitgewerkt dan nu.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2020, 17:12   #3102   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

SETTRA DOES NOT SERVE!

De Tomb Kings campagne in TW Warhammer 2 is veel plezanter dan de High Elves die ik eerst gespeeld heb. Als TK moet je je niets aantrekken van de race om de vortex en uw eigen campaign mechanics belonen u ook ipv u harder en harder af te straffen zoals de vortex race.

Daarnaast zijn Tomb Kings ook een tof ras. Uw basis skeletten zijn shit, maar volledig gratis. Meer geavanceerde units zijn ook gratis en zonder upkeep, maar daarvan heb je een beperkt aantal beschikbaar afhankelijk van de gebouwen die je in uw steden gebouwd hebt. Zeer gelijkaardig aan de unit caps in Rome/Medieval 2 als iemand zich dat nog herinnert.
Zo is het eindelijk een undead ras met een werkende undead mechanic. Vampire Counts kunnen wel instant units raisen, maar dat kost geld en upkeep. Met de beperkte VC economie is dat meestal niet haalbaar. TK hebben ook geen grote economie, maar het enige waar je geld aan spendeert is gebouwen.

De end game units zijn echt graaf, allerlei Egyptische standbeelden die tot leven gewekt zijn en door infanterie walsen alsof het niets is. Khemrian Deathkitty
Old 22-05-2020, 18:07   #3103   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Komt binnenkort blijkbaar een nieuwe TW Saga uit, Troy.
Guru is online now   Reply With Quote
Old 22-05-2020, 20:32   #3104   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

SW: Fallen Order

meh, mij enorm geirriteerd aan de controls. Dan zijn er kistjes onder water, aan land gaat uw robotje daar dan in zoeken, maar int water blijft die robot op uw schouders, maar zijn de geluidjes dat die zoekt en het gerommel in die kist zichtbaar...

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 23-05-2020, 12:42   #3105   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Nu in Coronatijden is het de moment om wat games uit te spelen bij mij

Atelier Ryza Ever Darkness & the Secret Hideout op de Switch op +- 50u
Mijn eerst Atelier game die ik echt serieus gespeeld heb (heb er nog wel enkele in mijn backlog gelijk Atelier Rorona en Atelier Totori)
Alchemy is tof om te doen, je hebt zot veel verschillende items die je kan maken en nieuwe recipes te ontdekken, je kan daar echt uren mee bezig zijn.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 23-05-2020, 21:13   #3106   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Xenoblade 2: The Golden Country expansion nu ook uitgespeeld.

DLC zoals het moet , je bent er toch een uur of 20 mee bezig.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 25-05-2020, 16:58   #3107   link
DontLikeJelly
Senior Member

DontLikeJelly's Avatar

Ori and the will of the wisps. Algoed dat er net een patch uitgekomen is die de performance serieus verbeterde, de map oproepen (wat je continu nodig hebt) heeft nu een aanvaardbare delay. Prachtig spel en deze is uitdagender dan de eerste, toch paar keer heel goed moeten zoeken en ook vingers in een knoop. Dikke aanrader.
DontLikeJelly is offline   Reply With Quote
Old 29-05-2020, 23:46   #3108   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Aquanaut's Holiday: Hidden Memories

op ne gesoftmodde triple natuurlijk want de engelstalige (en tis best vettigen engrish in deze) disc van het spel is schijteduur. wreed aangenaam om wa viskes in te scannen en de info te lezen, beejte de hd versie van endless ocean. en opt einde ging het de kubricktoer op, da hoefde wel nie, khad liever ne giant squid gezien tons
ma als ge fan zijt van beetje chillen in de zee wel de moeite, tstond al wreed lang op mijn lijstje

aja en ge speelt simon mee ne mola mola gene zever
Old 03-06-2020, 11:17   #3109   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Days Gone. Geen slecht spel, maar ook geen absolute topper. Een degelijke 7/10. Met de Harley door post apocalyptisch Amerika rijden nadat een virus de mensen gemuteerd heeft in zombies, is plezant.

De hordes zijn wel indrukwekkend en zeker de grote die uit meer dan 100 zombies bestaan. Vooral plezant om opeens een groep menselijke vijanden overvallen te zien worden door zo’n horde, al blijft ge dan best niet te lang rondhangen of gij zijt de volgende.

Last edited by Fallschirmjaeger; 03-06-2020 at 11:20.
Fallschirmjaeger is online now   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules