Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 07-04-2019, 22:53   #321   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Laat Mickie James eens gepensioneerd. Uw roster is groot genoeg.

Go Asuka.

Logan ziet eruit als roadkill. Precies wa kleine autootjes over gereden.
Old 07-04-2019, 23:07   #322   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

mommy mickie nog steeds heter dan de helft van de roster tho

stacy en torrie zagen er gisteren ook prachtig uit

zoveel sperma op geloosd kga eerlijk zijn
Old 07-04-2019, 23:13   #323   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Geef mij maar de huidige generatie women ipv die barbiekes.

Het gaat mij niet om heet of niet. Het gaat mij erover dat de huidige women's roster haar niet nodig heeft. Dat is een andere stijl tegenwoordig en de bomma kan het niet af.
Old 07-04-2019, 23:14   #324   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Dus de tag team belts zijn zo belangrijk dat de match in de preshow valt. Sterk.
Old 10-04-2019, 10:03   #325   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Hebt ge alles al gezien japi? Slechts 6.5 uur show. Ik wil wel eens ranten maar niks spoilen
Old 10-04-2019, 11:05   #326   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

ja ze, live gekeken

kvonnet ne 6/10 show, weer veels te lang en tpubliek was dood de laatste twee uur

geen enkele echt memorabele match imo

ben het eindeloos gepander op raw & smackdown van "HEY JONGENS KOFI EN BECKY ZIJN CHAMPS HOERA KLAPPEN MAAR" nu al beu kmenet dk
Old 11-04-2019, 18:41   #327   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Zowel Kofi als Becky laten winnen was idd wat te veel feelgood bullshit, zeker bovenop de Reigns win, de Balor win en de Rollins win. En van in de preshow, die sowieso ietwat onnodige Zack Ryder tag team win. (Ze gaan die tag team belts gewoon toch afpakken en verder weer Ryder begraven onder alle andere minder en meer getalenteerden.)

Ik ga het niet tellen maar 't is idd precies "alle good guys laten winnen" want dat is wat het publiek wil? Nee het publiek wil gewoon geen 3 uur naar shows kijken en al zeker geen fucking 7 uur naar een PPV. Het publiek wil een normal size roster en verhaallijnen zonder een miljoen plotholes, en verhaallijnen die een einde kennen en niet genegeerd worden. Neem voorbeeld aan NXT.

Kofi moest helemaal niet winnen. Dat had misschien zelfs beter geweest voor het drama en ge kunt het dan nog een paar weken uitrekken. Lynch laten winnen vond ik wel oké, maar ik had eigenlijk een verrassing verwacht.. Geen idee wat, maar ik ben dan ook geen booker.

Ik heb mij al geërgerd aan Cole die zo zeer zeer duidelijk gearticuleerd en ingefluisterd moest roepen BECKY LYNCH WINS THE TITLES. En ROMAN REIGNS WINS en DA BIG DAWG WINS. Ja gast ja, hebt ge uw promofilmpje-gebrul op tape, herhaal het anders nog eens terwijl ge iedereen ontbreekt want als ge het niet rap genoeg zegt, wordt Vince zot omdat ge niet rap genoeg doet wat hij zegt. En stop met die big dog, serieus hoe belachelijk is dat. Uw poster boy een grote hond noemen, allez.

- Women's battle royal: ik zie niet graag battles royals en al zeker niet als fucking Carmella dat wint. Ik vind dat een heet wijf (dunno why) en ze kan wel wat, maar dan nog liever Logan. En eigenlijk nog VEEL liever Asuka. En wtf is dat met die lelijke lelijke trofee? Da's precies toffee ipv een trofee. Boresballs.

- Raw tag team: the Revival is cool, die doen mij denken aan zo van die ouderwetse tag teams uit de jaren 80. Zack Ryder en zijn vriendje zijn volgende week weer gewoon twee nullen. Rare win. OK matchke wel.

- Battle Royal mannen: gaap. Twee idioten van op tv, B-stars, nobody gives a shit. Stroman wint, gaap. Coole pee maar zo van die Battle Royalen dat is weggesmeten tijd.

- Rollins vs Lesnar: supervet dat het daar direct mee begon, coole promo natuurlijk van Heyman, vette opbouw door Lesnar. Schijt ending want ik ben die klotenklopperij ZO SCHIJTEBEU. Ten eerste, zoekt al eens iets anders als ge een cheap win wilt, ten tweede ik had echt heel graag Rollins proper zien winnen ipv below the belt. Het is worstelen, ge kunt dat realistisch maken, en ik zie niet in waarom ge Lesnar zo de man moet blijven houden, en waarom Rollins niet eens echt had kunnen winnen zonder truukske. Dat is nu uwe nieuwe kampioen maar niet echt want hij is gewonnen met een low blow. Wat voor boodschap is dat nu. Toffe match, kut einde.

- Styles vs Orton: ik vind het Styles het beste sinds Nutella en Orton kan normaal ook wel een pakje worstelen. En toch was ik niet geďnvesteerd in deze match. Ik weet zelfs niet meer wie er won.

- USOs fatal 4 way: te veel volk. Was wel ok match maar 't was ook weer gewoon rap iedereen zijn truukske laten doen...

- McMahon vs Miz: wajoo. Dit was nog eens een opbouw waar ik écht in geloofde en waar ik opeens fan was van the Miz na al die jaren. (Ik heb dat zo lang zo een blaas gevonden.) Dit is hoe ge een WM match opbouwt en uitvoert. Ik heb echt geroepen naar het scherm en met mijn handen over mijn mond gezeten, en dat gebeurt niet veel. Wreed coole match. A+++ 5 star will watch again.

- Women tag team fatal 4 way: weer ne fatal 4 way OMDAT GE TE VEEL VOLK HEBT. Smijt eens wat talent buiten serieus. Ik vond dit eigenlijk niet zo'n goeie match, terwijl ge daar wel met Bayley en Banks zat. Iiconics is funny win, heel tag team champions zijn normaal goeie story.

- Kofi vs Bryan: zeer plots einde. Match was ok.

- Samoa Joe vs Mysterio: eu, meh.

- Roman Reigns vs McIntyre: McIntyre heeft die match gedragen, opeens wint Reigns met 2 moves. Kut.

- Triple H vs Batista: ook zeer plots einde. Batista was precies al buiten adem na 2 minuten, ik dacht echt dat er iets scheelde. Zeer grappig dat hij struikelde bij zijn entrance en die dan nog eens overdeed. Irritant dat Michaels op commentaar zat. Ik zie de man graag in de ring maar hij moet zijn muil houden.

- Corbin vs Angle: doorgespoeld. Couldn't care less. Ik skip Corbin want ik word mottig van die gast.

- Balor vs Lashley: ik herinner mij precies niet veel van die match terwijl ik Balor normaal gezien wel goed vind. Was dat ook weer zo'n plots einde?

- Lynch: ik vond het een goeie match maar Cole moest stoppen met roepen.
Old 11-04-2019, 20:14   #328   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

kga vrijwel mee alles akkoord, miz vs shane idd verrassend match van de nacht

fucking corbin, tis nie te geloven hoe hard die loser zijne push blijft duren. echt go-away-heat nie normaal

kofi nog wa uitmelken had nie gemoeten, kvind zelfs dat het nu al te lang duurde tegen dat ie den titel won. thad eigenlijk echt moeten gebeuren tijdens elimination chamber eh, ne keer puur afgaan op de organische reactie van het publiek, kzou zwaar gepopt hebben amai

de ref van de wijven main event heeft irl een boete gekregen omdattie zijne count nie heeft herdaan, terecht want twas toch een beetje wrang imo

kzet zo nu en dan keer nen ouwe ppv op mee dat ik nog paar weken de network trial heb, toch echt een wereld van verschil met hoe langdradig de huidigen brol is he. buiten commentary is dat ook het enige dat nxt voor mij goed doet

aja en special shout out naar $$$ look van bobbo, jammer dat maar voor deze ene keer was

Old 11-04-2019, 20:52   #329   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Lashley is echt supernatural. Die moet daar geen lenzen voor indoen. (En die heeft ook die irritanten dwerg niet nodig wtf.)

Ik vind NXT commentary beter omdat het tenminste play by play is en geen gezever over wie de nicht van de neef zijne kleine nu weer door 't rood reed. Kijk naar wat Corey Graves ons gebracht heeft

Ik wil Gorilla en Jesse Ventura oké.

De storylines van main WWE zijn zo schijt dat ik mij niet eens herinner wat er een paar PPV's geleden gebeurd is, maar ge hebt gelijk over Kofi, ik was dat helemaal vergeten.

Ik vind network ook tof voor ouwe shit on demand te kunnen bekijken. Ik heb alle WM's op DVD maar zo de versies waar het WWF logo op elke frame is uitgegomd. En vaak zijn Summerslams en In Your Houses en Survivor Series de betere PPV en die heb ik niet. Soms op ouderwetse DivX ja... Ergens. Maar ik heb wel vaak gedacht, waarom heb ik dat nog dat network.

(En als Conor Mcgregor naar WWE zou komen kijk ik echt nooit meer.)
Old 11-04-2019, 20:57   #330   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

CONOR VERSUS CORBIN

MONEY
Old 11-04-2019, 21:50   #331   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Verschil: Conor is een echte, domme, marginale eikel van jewelste. Van die zijn promo's moet ik spagen en wil ik tv's uit ruiten gooien.

Corbin zijn excuus is dat het maar worstelen is en dat het zo geschreven stond.
Old 12-04-2019, 00:03   #332   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

YELL DO FOOKIN NUTHIN

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules