Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 18-09-2018, 17:29   #5841   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Hij krijgt tenminste nog een update op zijn telefoon van 2015. Dan zijn de meeste updates bij de Android vendors depleted en moet je upgraden.
uit 2013 zelfs hier <3
Old 19-09-2018, 08:29   #5842   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
ik las cole zijn post als:
Oei edde gij nen bril nodig?

Nee eerder. Kgaan ni upgraden want diene ios 12 is redelijk geniaal. Ik wil dat een Android update echt zien nadoen.

Ik heb trouwens ook wel dropbox en Google drive maar ik gebruik iCloud voor mijn foto's. Synct over 3 apparaten. En Apple Music wegens nogal een grote iTunes library. Ik was het wat muug om tussen spotify en iTunes te flippen.

Last edited by blumcole; 19-09-2018 at 08:33.
blumcole is offline   Reply With Quote
Old 20-09-2018, 21:35   #5843   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Oei edde gij nen bril nodig?

Nee eerder. Kgaan ni upgraden want diene ios 12 is redelijk geniaal. Ik wil dat een Android update echt zien nadoen.

Ik heb trouwens ook wel dropbox en Google drive maar ik gebruik iCloud voor mijn foto's. Synct over 3 apparaten. En Apple Music wegens nogal een grote iTunes library. Ik was het wat muug om tussen spotify en iTunes te flippen.
Je weet dat je je iTunes library kan importeren in Spotify? .
Old 21-09-2018, 06:10   #5844   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

die feature hebben ze al een tijdje geleden verwijderd, dacht ik
Old 21-09-2018, 09:01   #5845   link
blumcole
Chairman of the bored

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Yep, heb ik ook gedaan maar dat is toch niet gans hetzelfde. Dan moet ik gans dienen shit nog herorganiseren. En gezien Apple Music en Spotify quasi hetzelfde zijn, was het gewoon makkelijker om te switchen.

Old 21-09-2018, 12:14   #5846   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Ik heb hier ergens nog een export staan van een oude iTunes library met tienduizende mp3`s. Zou echt super zijn mocht ik daar een playlist van kunnen maken in Spotify. Heb echter nog niet gevonden hoe ik dat moet doen.

Help.
Old 21-09-2018, 13:29   #5847   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

https://www.tunefab.com/apple-music/...o-spotify.html
Guru is offline   Reply With Quote
Old 21-09-2018, 14:03   #5848   link
blumcole
Chairman of the bored

SongShift. Da's een app voor iOS. Maar tis nogal een gedoe eerlijk gezegd.

Old 21-09-2018, 14:05   #5849   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Mja native gaat het niet meer denk ik.
Old 21-09-2018, 14:21   #5850   link
blumcole
Chairman of the bored

Kvind de desktop app van Spotify nogal een beperkte kutapp. Maar de iOS app van Apple Music is dan weer te beperkt om in te sorteren. Tis godverdomme godgeklaagd.

Old 21-09-2018, 18:08   #5851   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Yeah, het goed kunnen sorteren van je albums blijft in zo veel programma's en apps een pijnpunt. Bizar dat daar niet meer aandacht aan wordt besteed, terwijl er talloze vragen en opmerkingen op het internet over bestaan.
Old 24-09-2018, 09:20   #5852   link
Arne
Senior Member

Arne's Avatar

Arne is offline   Reply With Quote
Old 24-09-2018, 10:37   #5853   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ale weer zo ne "laten we erop slaan tot dat hij kapot is en het een test noemen" video

Wie had geweten dat glas op dezelfde manier zal krassen op al die top phones?
Marketing is toch een vreemd beest ze.

Nu weet ik dat ik mijne glazen telefoon niet mag laten vallen zonder case anders zou het kapot kunnen gaan, thanks Jerry.
Old 24-09-2018, 11:35   #5854   link
rooz
siii

rooz's Avatar

lol die kerel doet dat met letterlijk 1000 telefoons
review lijkt me toch redelijk objectief, gsm doorstaat zijn durability test, heeft voornamelijk kritiek op gebrek aan dongle, sapphire glas die geen sapphire glas is en de kostprijs voor het vervangen van het glas, dat meer dan x10 de prijs is van een Samsung.

tis nu niet alsof hij alleen iPhones kapotmaakt om fanboys te triggeren, wat blijkbaar wel weer gelukt is lol
Old 24-09-2018, 12:23   #5855   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Waarom zou je dat verwachten? Ik klaag enkel over de zoveelste youtuber die gsm's koopt om er dan op te slaan tot het kapot is en daar een review over te schrijven.

Zo heb je er tegenwoordig 1000, wat is daar nu interessant aan? Iedereen weet toch dat als je een glazen Samsung/iPhone/HTC/... laat kletsen op de grond, je dat gaat zien of niet?

Btw Rooz, Sapphire glass dat geen Sapphire is, is ook Gorilla glas dat geen Gorilla is. Beide Samsung en Apple en de meeste fabrikanten gebruiken die trucen van de foor al. De claim dat die van Samsung 10x goedkoper is is ver van de pot gerukt, want die hun high end smartphones zijn even duur/premium. Dat een iPhone zoveel duurder is dan een andere smartphone, sja... Jij hebt je eigen budget onder controle zal ik maar zeggen, als 1200 euro voor jou geen geld is dan geef je dat uit. Wat vroeger een zotte prijs was begint gaan te mainstreamen, zie Samsung voor de S9 Note en het vermoeden is dat de 6T ook fors in prijs zal stijgen (zonder audio jack lol)

Grappige is dat je van die mensen hebt die dat echt denken dat Samsung of Apple zo waar als een ontdekkingsreiziger in Afrika het sterkste diamant gaan zoeken om dan hun smartphone mee te bouwen. De realiteit is dat achter de schermen meeste grote fabrikanten gewoon samenwerken op veel productie vlakken voor hun toestellen aan de markt te verkopen. Liefst nog in bepaalde tijdsperiodes zodat ze optimaal van elkaar kunnen profiteren.

Ma soit, Apple fanboy talk i guess lol. (Als HTC nu maar nog eens goede phones maakte seg...) Als je dan toch wat tech talk wilt verkopen he Rooz, ga er dan niet van een fanboy/hater perspectief uit, zo kom je een pak verder.

Last edited by Guru; 24-09-2018 at 12:29.
Old 24-09-2018, 12:37   #5856   link
rooz
siii

rooz's Avatar

lol
Old 24-09-2018, 12:39   #5857   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ik ben content dat je weer vervallen bent in het trollen, want ik had even schrik dat je echt iets ging zeggen eigenlijk.

Oef

Sent from my Sapphire glass iPhone 20s XMAX to the moon.
Old 24-09-2018, 12:57   #5858   link
]as]e
↑ psychopaat

]as]e's Avatar

wel interessant om te zien hoeveel drop test filmkes er in de Android thread staan van die 1000en toestellen
Old 24-09-2018, 13:15   #5859   link
Arne
Senior Member

Arne's Avatar

Quote:
Ale weer zo ne "laten we erop slaan tot dat hij kapot is en het een test noemen" video

Wie had geweten dat glas op dezelfde manier zal krassen op al die top phones?
Marketing is toch een vreemd beest ze.

Nu weet ik dat ik mijne glazen telefoon niet mag laten vallen zonder case anders zou het kapot kunnen gaan, thanks Jerry.
Goh, die gast doet dat al vrij lang, en hij doet het met zowat elke populair telefoon. Het is alsof je het filmpje niet hebt uitgekeken, want zijn kritiek is wel terecht imho. Ik heb jaren Apple producten gebruikt en heb nog steeds een Macbook Pro. Dus ik kan dit echt wel plaatsen.

Wat het glas betreft: HTC heeft ook al 'saffier glas' gebruikt, en daar krast het dus -niet- (net zoals dat uurwerk). Apple gebruikt gewoon minderwaardig 'saffier glas'. Voor een telefoon van 1k+ is dat belachelijk. Geef dan tenminste wat je zegt op je website. Het maakt mij niet uit hoeveel ze voor zo'n iphone dan vragen.
Er zijn vermoedelijk ook wel android fabrikanten die deze fout maken.

Last edited by Arne; 24-09-2018 at 13:34.
Old 24-09-2018, 13:18   #5860   link
Arne
Senior Member

Arne's Avatar

Quote:
Waarom zou je dat verwachten? Ik klaag enkel over de zoveelste youtuber die gsm's koopt om er dan op te slaan tot het kapot is en daar een review over te schrijven.

Zo heb je er tegenwoordig 1000, wat is daar nu interessant aan? Iedereen weet toch dat als je een glazen Samsung/iPhone/HTC/... laat kletsen op de grond, je dat gaat zien of niet?

Btw Rooz, Sapphire glass dat geen Sapphire is, is ook Gorilla glas dat geen Gorilla is. Beide Samsung en Apple en de meeste fabrikanten gebruiken die trucen van de foor al. De claim dat die van Samsung 10x goedkoper is is ver van de pot gerukt, want die hun high end smartphones zijn even duur/premium. Dat een iPhone zoveel duurder is dan een andere smartphone, sja... Jij hebt je eigen budget onder controle zal ik maar zeggen, als 1200 euro voor jou geen geld is dan geef je dat uit. Wat vroeger een zotte prijs was begint gaan te mainstreamen, zie Samsung voor de S9 Note en het vermoeden is dat de 6T ook fors in prijs zal stijgen (zonder audio jack lol)

Grappige is dat je van die mensen hebt die dat echt denken dat Samsung of Apple zo waar als een ontdekkingsreiziger in Afrika het sterkste diamant gaan zoeken om dan hun smartphone mee te bouwen. De realiteit is dat achter de schermen meeste grote fabrikanten gewoon samenwerken op veel productie vlakken voor hun toestellen aan de markt te verkopen. Liefst nog in bepaalde tijdsperiodes zodat ze optimaal van elkaar kunnen profiteren.

Ma soit, Apple fanboy talk i guess lol. (Als HTC nu maar nog eens goede phones maakte seg...) Als je dan toch wat tech talk wilt verkopen he Rooz, ga er dan niet van een fanboy/hater perspectief uit, zo kom je een pak verder.
Die kerel maakt al lang (en consistent) dergelijke video's. Het is ook niet de eerste iPhone die hij test. Hij heeft al vroeger ook geklaagd over de "krasbestendigheid" van hun "saffier" glas.

Ik vond het vooral grappig verwoord en er zit veel waarheid in.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules