Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 27-07-2013, 18:06   #1021   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

DLC van The Walking dead. Dat season 2 er maar rap is!
Old 27-07-2013, 18:08   #1022   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Ik zit bij The Walking Dead in episode twee al vast. 't Is te zeggen, ben gestopt want het is oersaai... Op die boerderij zo.
Is dat stuk gewoon saai en moet ik op m'n tanden bijten om er voorbij te gaan, of is heel dat spel eigenlijk zo, en is dat eigenlijk geen saai stuk? Want dan is het gewoon echt niets voor mij ...
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 28-07-2013, 10:32   #1023   link
jack828
Senior Member

jack828's Avatar

stronghold, deze keer het economische deel ook
jack828 is offline   Reply With Quote
Old 28-07-2013, 12:10   #1024   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Ik zit bij The Walking Dead in episode twee al vast. 't Is te zeggen, ben gestopt want het is oersaai... Op die boerderij zo.
Is dat stuk gewoon saai en moet ik op m'n tanden bijten om er voorbij te gaan, of is heel dat spel eigenlijk zo, en is dat eigenlijk geen saai stuk? Want dan is het gewoon echt niets voor mij ...
Episode 2 was cool. Ik weet niet hoe ver je daar in zit?
Als je het over de saaie gameplay hebt, tja dan is het idd niks voor u. Want er is gewoon bijzonder weinig gameplay in die reeks. Want om eerlijk te zijn, snap ik wel niet dat de reeks daar niet wat harder op wordt afgerekend. Buiten de keuzes maken en af en toe wat qte's enzo valt er gewoon niks te spelen.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 28-07-2013, 13:06   #1025   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Tis eigelijk gewoon naar ne film kijken en nu en dan eens op wat knoppen duwen. In het begin dacht ik ook van wtf is dit. Maar op den duur begon ik echt mee te leven met het verhaal en de personages. Dat er nauwelijks gameplay is stoorde mij dan eigelijk totaal niet meer.
Old 28-07-2013, 13:55   #1026   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

The Walking Dead is echt de moeite, maar je moet het zien als interactieve fictie. Qua gameplay is er idd weinig aan, maar dat is het punt eigenlijk niet. Geef het misschien nog een kans, er komen nog veel mooie wtf momenten
Prodigy is offline   Reply With Quote
Old 28-07-2013, 16:59   #1027   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Splinter Cell Conviction

Veel te gemakkelijk. En de minst goeie van de 5. Het heeft mij geamuseerd maar zeker niets om te onthouden, beetje gelijk Double Agent. Hopelijk is de nieuwe in augustus terug meer zoals de eerste 3.
Old 28-07-2013, 17:44   #1028   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Controls waren wel stuk beter in Conviction. Ik kan niet meer wennen aan die van de ouwe Splintercell games.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 28-07-2013, 23:08   #1029   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Episode 2 was cool. Ik weet niet hoe ver je daar in zit?
Als je het over de saaie gameplay hebt, tja dan is het idd niks voor u. Want er is gewoon bijzonder weinig gameplay in die reeks. Want om eerlijk te zijn, snap ik wel niet dat de reeks daar niet wat harder op wordt afgerekend. Buiten de keuzes maken en af en toe wat qte's enzo valt er gewoon niks te spelen.
Walking dead spoilers
en de keuzes maken uiteindelijk niet echt zwaar iets uit ... als het op een punt komt van character a of b te redden is a/b dood in de volgende episode (om dev kosten wat te besparen)
Alex is offline   Reply With Quote
Old 31-07-2013, 22:51   #1030   link
Fallschirmjaeger
Senior Member

Fallschirmjaeger's Avatar

Okami HD, blijft nog altijd een van de beste games ooit.
Old 01-08-2013, 10:40   #1031   link
Muis
grml

Muis's Avatar

Quote:
Originally Posted by Alex View Post
Walking dead spoilers
en de keuzes maken uiteindelijk niet echt zwaar iets uit ... als het op een punt komt van character a of b te redden is a/b dood in de volgende episode (om dev kosten wat te besparen)
Das toch niet helemaal zo. Het einde hangt toch af van de characters dat je in leven hebt kunnen houden? Zo kan het zijn dat je alleen bent of dat er nog 3 mensen meegaan.
Old 01-08-2013, 14:26   #1032   link
Sexy Schaap
'sexy' 'schaap'

Sexy Schaap's Avatar

Uiteindelijk maken uw keuzes echt geen bal uit, maar ge zijt beter af als ge er niet teveel op let.
http://venturebeat.files.wordpress.c...-gamesbeat.jpg

De belangrijkste keuze is nog of ge Doug of die reporter redt in episode 1, dat bepaalt wie van de twee mee doet in episode 2 en 3 en ze hebben wel wat verschillende content. Maar wie het ook is, sowieso gaat wordt hij in 3 dood geschoten door Lilly en gaat zij ook weg. In episode 4 en 5 zijn er zelfs geen betekenisvolle beslissingen meer. Het maakt helemaal niets uit of ge uw arm meteen af hakt of het verborgen houdt. De keuzes komen uiteindelijk op weinig meer uit dan wie in het volgende gesprek boos op u gaat zijn. Welke gesprekskeuzes ge ook hebt gemaakt, er gaan mensen met u mee en kenny gaat dood. Die hele verhaallijn met die kidnapper vond ik ook te achterlijk voor woorden.
Het is een zeer cool spel zo lang het de illusie van keuze kan ophouden, maar het is wel maar een illusie, hoe verder in het spel hoe minder keuzevrijheid.
Sexy Schaap is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2013, 18:31   #1033   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

AC: Revelations uitgespeeld.
Moet zeggen het spel was veel beter dan de vorige AC's .
Heb wel een tijdje gewacht na het spelen van Brotherhood voor ik deze begon.
Best wel genoten van het verhaal en de gameplay.

Nu AC 3
Old 04-08-2013, 10:25   #1034   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Heart of the swarm campaign mode.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2013, 11:49   #1035   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sexy Schaap View Post
Uiteindelijk maken uw keuzes echt geen bal uit, maar ge zijt beter af als ge er niet teveel op let.
http://venturebeat.files.wordpress.c...-gamesbeat.jpg

De belangrijkste keuze is nog of ge Doug of die reporter redt in episode 1, dat bepaalt wie van de twee mee doet in episode 2 en 3 en ze hebben wel wat verschillende content. Maar wie het ook is, sowieso gaat wordt hij in 3 dood geschoten door Lilly en gaat zij ook weg. In episode 4 en 5 zijn er zelfs geen betekenisvolle beslissingen meer. Het maakt helemaal niets uit of ge uw arm meteen af hakt of het verborgen houdt. De keuzes komen uiteindelijk op weinig meer uit dan wie in het volgende gesprek boos op u gaat zijn. Welke gesprekskeuzes ge ook hebt gemaakt, er gaan mensen met u mee en kenny gaat dood. Die hele verhaallijn met die kidnapper vond ik ook te achterlijk voor woorden.
Het is een zeer cool spel zo lang het de illusie van keuze kan ophouden, maar het is wel maar een illusie, hoe verder in het spel hoe minder keuzevrijheid.
Hier vreesde ik al voor. Wat een beetje logisch is, want anders zou het enorm veel werk zijn om zo een episodes te maken als je echt zoveel keuzevrijheid zou hebben als het spel doet uitschijnen. Ik ging nog een playthrough doen, maar laat maar zitten dan. In feite is heel dat spel dan wel echt extreem overrated imo. Nog steeds z'n prijs waard voor een playthough. Maar uiteindelijk is het een reeks waar de gameplay quasi onbestaande is en hetgene dat net het sterke punt moet zijn, "de keuzevrijheid", blijkt dan ook nog eens bullshit te zijn. De 90+ scores zijn nogal onverdiend.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2013, 12:35   #1036   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Ja, maar langs de andere kant was iedereen toch getroffen door de verhaalvoorstelling. Keuzes zullen de gamer gefopt hebben om meer betrokken te voelen voor even.

De facade was er, maar als ze dat niet oplossen tegen season 2 gaat dat nu wel harder opvallen
Alex is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2013, 15:21   #1037   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Muis View Post
Das toch niet helemaal zo. Het einde hangt toch af van de characters dat je in leven hebt kunnen houden? Zo kan het zijn dat je alleen bent of dat er nog 3 mensen meegaan.
En ge uiteindelijk alles toch zelf doet en die personages er gewoon voor show bij staan...
CSM is offline   Reply With Quote
Old 04-08-2013, 18:45   #1038   link
Sexy Schaap
'sexy' 'schaap'

Sexy Schaap's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Hier vreesde ik al voor. Wat een beetje logisch is, want anders zou het enorm veel werk zijn om zo een episodes te maken als je echt zoveel keuzevrijheid zou hebben als het spel doet uitschijnen. Ik ging nog een playthrough doen, maar laat maar zitten dan. In feite is heel dat spel dan wel echt extreem overrated imo. Nog steeds z'n prijs waard voor een playthough. Maar uiteindelijk is het een reeks waar de gameplay quasi onbestaande is en hetgene dat net het sterke punt moet zijn, "de keuzevrijheid", blijkt dan ook nog eens bullshit te zijn. De 90+ scores zijn nogal onverdiend.
't Is natuurlijk wel typisch dat reviewers weinig meer doen dan de marketing hype herhalen (zie ook het zogenaamde fantastische verhaal in Heavy Rain of LA Noire) maar ik vind de eerste drie eps nog steeds fantastisch, ge hebt serieus de illusie dat uw, vaak moeilijke, keuzes er toe doen (en sommige doen er zelfs echt redelijk wat toe) en het is het eerste spel dat mij zo heeft doen mee leven met de personages.
Sexy Schaap is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2013, 22:23   #1039   link
jack828
Senior Member

jack828's Avatar

sleeping dogs met year of the snake dlc

Last edited by jack828; 09-08-2013 at 21:41.
jack828 is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2013, 02:18   #1040   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Ook Sleeping Dogs, maar zonder DLC.

Mijn initiële vrees voor een slecht spel is eigenlijk ongegrond gebleken. In het begin heb ik het even moeilijk gehad met de controls, maar eens die goed stonden is alles toch vlot te doen. Sprint en parkours op dezelfde knop zetten is geen goed idee, maar voor de rest speelt het best vloeiend.

Sleeping Dogs is entertainend en een degelijke open world game, maar ik had ergens toch meer spanning en invloed verwacht van het feit dat ge een undercover agent zijt.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan Splinter Cell Double Agent, waar je je cover moest rechthouden maar tegelijk ook niet te ver kon gaan want dan werd je als "gone rogue" beschouwd door uw bazen. Hier kan je alles van cops en triads tegelijk doen en het ene beïnvloedt het andere niet.

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules