Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 23-08-2013, 17:18   #1061   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Ook weer just

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 23-08-2013, 20:32   #1062   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Gunpoint, leutig maar wel kort. User content nog niet bekeken, met deze mechanics vallen wel breinbrekende pareltjes te maken.
BOERteun is offline   Reply With Quote
Old 26-08-2013, 20:44   #1063   link
Ceeke
Jouw maandaggevoel

Ceeke's Avatar

Tombraider
98% complete wtf; volgens de map is elk gedeelte 100%
Ceeke is offline   Reply With Quote
Old 28-08-2013, 00:03   #1064   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Papers Please

Toch wel een geweldig spel. Alleen niet al te veel herspeel waarde.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 29-08-2013, 10:56   #1065   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Net Spec Ops: The Line uitgespeeld. Gewacht tot ik hem gratis kon krijgen op ps+. Shit maat. Kort (5-tal uurtjes over gedaan), gameplay is erg middelmatig, maar miljaar, dat verhaal. Lang geleden dat een spel me zo kon beroeren (alleja, van Last of Us geleden, maar dat is het dan ook). Ook van de eerste keer alle eindes eens gespeeld.

Echt, als je ps+ hebt, haal dit binnen, is echt iets dat je gespeeld moet hebben tussen alle brol gelijk MW, BF, Blops door.

Schitterend hoe die verandering van Walker wordt overgebracht. Van eenvoudige fysieke veranderingen, tot uitspraken tijdens gevechten door ("threat eliminated" wordt "kill fucking confirmed" of "he's fucking dead"), tot de loadscreens (van gewone tips tot "you're still a good person", "you would've been a better person if you left dubai", "do you feel like a hero yet?").

Man, ik had er echt niet veel van verwacht, maar serieus onder de indruk. Dit is hoe storytelling zou moeten zijn in games.
Robin is offline   Reply With Quote
Old 29-08-2013, 12:05   #1066   link
black
Senior Member

black's Avatar

Tof dat ik dat weet Robin, ik was spec ops: the line beginnen spelen omdat het gratis was, maar na 5 minuten afgehaakt door de gameplay.
Toch eens opstarten dus . Kheb nog 5 dagen tegen diablo 3, moet lukken.
Old 29-08-2013, 12:05   #1067   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Staat die shit ook op steam?
Old 29-08-2013, 13:02   #1068   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
Staat die shit ook op steam?
http://store.steampowered.com/app/50300/

Hier ook alle 5 (dacht toch 5) de eindes gespeeld.
Old 29-08-2013, 16:19   #1069   link
blumcole
Chairman of the bored

http://www.howlongtobeat.com/search....es&s=Top+Games

Leuke site Interessant alleszinds om wat een idee te hebben hoelang een game zoal duurt.

Old 29-08-2013, 17:33   #1070   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Wat is er mis met de gameplay van Spec ops: The line? Dat speelt toch uitstekend als een third person shooter? Ok, het is lineair en alweer honderdduizend man afschieten, maar het speelt toch lekker.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2013, 09:04   #1071   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Eergisteren mijn eerste keer terug gegamed deze zomer en begonnen met Brothers: tale of two sons. Zalig spel, wel vrij kort. Enorm sfeervol en coole gameplay!
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2013, 09:15   #1072   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Robin View Post
Net Spec Ops: The Line uitgespeeld. Gewacht tot ik hem gratis kon krijgen op ps+. Shit maat. Kort (5-tal uurtjes over gedaan), gameplay is erg middelmatig, maar miljaar, dat verhaal. Lang geleden dat een spel me zo kon beroeren (alleja, van Last of Us geleden, maar dat is het dan ook). Ook van de eerste keer alle eindes eens gespeeld.

Echt, als je ps+ hebt, haal dit binnen, is echt iets dat je gespeeld moet hebben tussen alle brol gelijk MW, BF, Blops door.

Schitterend hoe die verandering van Walker wordt overgebracht. Van eenvoudige fysieke veranderingen, tot uitspraken tijdens gevechten door ("threat eliminated" wordt "kill fucking confirmed" of "he's fucking dead"), tot de loadscreens (van gewone tips tot "you're still a good person", "you would've been a better person if you left dubai", "do you feel like a hero yet?").

Man, ik had er echt niet veel van verwacht, maar serieus onder de indruk. Dit is hoe storytelling zou moeten zijn in games.
De loading screen textjes vond ik maar zwak, maar de voice lines zijn inderdaad het hoogtepunt. "heavy FUCKING DOWN", echt te merken hoe gefrustreerd die allemaal geraken. scenery is ook heel cool
Alex is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2013, 09:55   #1073   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dj El Marriachi View Post
Wat is er mis met de gameplay van Spec ops: The line? Dat speelt toch uitstekend als een third person shooter? Ok, het is lineair en alweer honderdduizend man afschieten, maar het speelt toch lekker.
- debiele AI
- turkeyshoot
- on-rails
- oneindige spawns
- saaie levels
- geen variatie
- 13 in een dozijn cover zwans
- belachelijke heavies

Als je de gameplay goed vindt zijn je standaarden laag, goed voor jou.

Toch is het spel een aanrader.
Old 30-08-2013, 09:57   #1074   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

+ dat 2 wapens console systeem. Irritant
Old 30-08-2013, 10:04   #1075   link
BOERteun
Senior Member

BOERteun's Avatar

Zou ik niet zo erg vinden als ik dan tenminste mijn favoriete wapen zou kunnen blijven gebruiken. Maar daarvoor ligt er te weinig ammo, in een fucking arcade shooter waar je per uur honderden mensen afknalt.
Old 30-08-2013, 11:57   #1076   link
eye
Senior Member

eye's Avatar

Kutspel dus in feite, maar toch de moeite?
eye is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2013, 12:14   #1077   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

De shooty bits zijn zeer matig
Maar de shit er rond (scenery, storytelling) is zeer goed

Recommended
Old 30-08-2013, 12:15   #1078   link
Robin
Redactie

Robin's Avatar

Boh, 't is nu ook vreselijk lang geleden dat ik nog eens een echte shooter had gespeeld (laatste is van MW2, wat ik uitgezet heb na 2 uur omdat shooters mij eigenlijk geen zak meer kunnen interesseren), dus ik heb me niet echt gestoord aan de gameplay. Het verhaal, de personages, de voiceacting, de setting, zijn in mijn ogen echt allemaal zo goed dat ik gerust door die paar uurtjes covershooter heen kon kijken.

Nu, ik vond de gameplay ook niet zo erg gelijk al de rest hier. Misschien is het omdat ik een consolegamer ben, maar heb me geen moment gestoord aan 2 wapens of ammo tekort (zeker in dit spel waar er meer dan een keer op gewezen wordt dat ammo schaars is in Dubai (mensen die juwelen omsmeden tot kogels en dergelijke)), en ik zou het ook maar idioot gevonden hebben dat Walker daar plots met 10 verschillende wapens op zijn rug rondloopt.
Voor de rest is het een gewone covershooter, maar de communicatie met zijn team tijdens gevechten en de omgevingen (alhoewel het wel altijd van cover naar cover lopen is) waren voor mij interessant genoeg dat ik er geen probleem mee had.

Trouwens, ik heb er maar een vijftal uur over gedaan, waarvan een deel toch rondkijken was naar Intel (collectibles, maar die een mooi en uitgebreid beeld geven van wat er in Dubai gebeurd is). Als je op easy speelt en je rusht je er wat door denk ik dat het gerust uit te spelen valt op 4 uur. Als je daarvoor een van de beste story-ervaringen wilt laten liggen van het afgelopen jaar, your loss .
Robin is offline   Reply With Quote
Old 30-08-2013, 14:34   #1079   link
Flyby
Senior Member

Flyby's Avatar

Send a message via ICQ to Flyby Send a message via MSN to Flyby
DLC Quest, een uurtje of 2
Old 30-08-2013, 14:37   #1080   link
blumcole
Chairman of the bored

Quote:
Originally Posted by Robin View Post
laatste is van MW2, wat ik uitgezet heb na 2 uur omdat shooters mij eigenlijk geen zak meer kunnen interesseren
Eigenlijk achteraf bekeken toch wel een schijtgame Enfin, best entertainend op een bepaald niveau maar ook zo leeg als maar kan zijn. Kheb dat toen nog heruitgespeeld op hardcore of insane (wat was het moeilijkste weer) omdat ik gelezen had dat Nieker dat ook had gedaan en ik niet wou onderdoen Kwou ook de king of the world zijn Onaangename ervaring, die difficulty

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules