Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 03-12-2017, 22:53   #15481   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Die Coco film verbaast mij toch enigszins, alsof Disney naar The Book Of Life heeft gekeken en Pixar bevolen heeft deze na te maken voor het grote publiek.

Last edited by Cage; 03-12-2017 at 22:56.
Cage is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 11:48   #15482   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Gisteren Justice League gezien, wat een teleurstelling Ik ben een enorm grote fan van Zack Synder (Sucker Punch blijft film van het jaar 2011 wat mij betreft), Man of Steel vond ik ok, de director's cut (183 minuten) van Dawn of Justice vond ik een boeiende superheldenfilm maar dit was echt volledig ondermaats.

Aquaman en Cyborg konden voor geen moment interesseren en ik heb ook geen enkele zin gekregen om hun eigen films te gaan zien. Er is een scene waarin Aquaman onder water praat en daarvoor creëren ze een onder-water luchtbel. Serieus? Als een Atlantean met vissen praat, maakt hij dan ook eerst een luchtbel? Dit vond ik meer cringy dan de Martha scene uit Dawn of Justice, en een klap in het gezicht van de comic fans. Losstaand daarvan was de CGI van de onderwater-scenes volledig ondermaats, en zag The Matrix Reloaded er bijna 15 jaar geleden beter uit (ik denk dan specifiek aan de vechtscene tussen Neo en de vele Agent Smiths).

Verder zijn de actiescenes inspiratieloos, de dialogen hol, de humor flauw en bovenal: de feels nul. Er zijn nochtens genoeg momenten om right in the feels te gaan. Wat het hoogtepunt van de film had moeten zijn, de verrijzenis van Superman, samen met de naschokken daarvan, de ontmoeting met Louis Lane en daarna met Martha, wordt herleid tot een korte vechtscene en een slechte aflevering van Dawnson's Creek. Ik had eigenlijk verwacht dat het geheime wapen van Batman ging zijn om de naam "Martha" opnieuw te laten vallen, dat zou nog grappig zijn geweest. Wat een gemiste kans.

Hoogtepunt was wat mij betreft Ezra Miller als The Flash. Door zijn performance kijk ik extra uit naar Flashpoint, een film die sowieso op mijn lijst stond omdat die verhaallijn wat mij betreft één van de hoogtepunten uit de DC comics is.

Met pijn in het hart: 0 sterren op 4.
rastaman is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 12:06   #15483   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Quote:
Originally Posted by rastaman View Post
(Sucker Punch blijft film van het jaar 2011 wat mij betreft)
Vaarwel geloofwaardigheid.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 12:26   #15484   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Vaarwel geloofwaardigheid.
I'll just leave this here:

Gevolgd door:

En:

Old 04-12-2017, 13:59   #15485   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Zo dacht ik er destijds over en daar sta ik nog altijd achter.
Old 04-12-2017, 14:16   #15486   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

ik kan begrijpen dat mensen sucker punch nen deftige actie film vonden int genre "we zetten onze hersenen af en zien wijven wa shit kapot doen", ook al vond ik hem zelf ook absolute trash maar da iemand zoiets ziet als movie of the year? das wel een beetje verbluffend
Old 04-12-2017, 14:19   #15487   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

sucker punch is hier wel een guilty pleasure. Maar das omdat ik die Emily Browning zo iets knap vind hé...

Al een crush op sinds lemony snicket verfilming.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.

Last edited by Irmo; 04-12-2017 at 15:09.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 14:26   #15488   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

voor mij is de enige echte goede snyder film zijn dawn of the dead remake, die shit was awesome. maar zelfs dat was nooit van zijn leven movie of the year kandidaat

doet mij eraan denken dat ik die zo dringend mogelijk nog eens moet zien
Old 04-12-2017, 14:27   #15489   link
rastaman
Banned

rastaman's Avatar

Des goûts et des couleurs, ... We verschillen sowieso al van smaak heb ik geleerd uit de scores die we aan films geven. Zo geef je ook The Mummy slechts 1 ster terwijl ik die een 4 op 4 geef. Ik denk bv ook aan Gravity, Fury Road, Arrival en zeker 10 Cloverfield Lane die ik lager inschat dan jij.

Ik ben trouwens ook grote fan van Suicide Squad (extended cut + deleted scenes zijn wel belangrijk) en heb enorm genoten van Power Rangers eerder dit jaar.
Old 04-12-2017, 14:52   #15490   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Irmo View Post
sucker punch is hier wel een guilty pleasure. Maar das omdat ik die Emily Browning zo iets knap vind hé...

Al een mancrush op sinds lemony snicket verfilming.
Ah, ik wist niet dat Emily Browning een man was. Weer bijgeleerd se.
Old 04-12-2017, 15:09   #15491   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

ah shit nuja gewoon crush dan :-/

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Old 04-12-2017, 16:41   #15492   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Zowel de vriendin als ik vonden Sucker Punch zo slecht dat hij geweldig was. Er was zoveel inherent mis met die film, maar het is er zo over dat ik het echt met de beste wil van de wereld niet kon of wou afzetten en geboeid bleef kijken. Gelijk naar een spuwende vulkaan kijken terwijl iedereen rondom u aan het vluchten is voor zijn leven.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 04-12-2017, 20:43   #15493   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Mja, ik ben niet voorbij 'zo slecht dat hij gewoon slecht is' geraakt.
Old 04-12-2017, 21:31   #15494   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Gisteren gezien: 'The foreigner'

Onderhoudend actiefilmpje, niets wereldschokkends maar vakkundig gemaakt.
Old 05-12-2017, 00:40   #15495   link
Dorfmeister
O_o

Is er iemand op de hoogte van de verschillende formules in cinemaland als je een frequent bezoeker bent? Gisteren zag ik namelijk dat UGC een abonnement aanbiedt voor 19 euro per maand waar je ongelimiteerd films kan bezoeken. Ik ga voornamelijk naar Aarschot en daar spelen ze een deftig aanbod, maar natuurlijk niet alles.

Vroeger nam ik een 100 days card van Kinepolis (heet nu movie card zag ik zonet) en daar is de catch natuurlijk dat je binnen 100 dagen tien films moet bekijken, dus er zit wel beetje een "dwingend" gevoel bij. Ik woon ook niet vlakbij een Kinepolis (hoewel ik vlakbij die van Hasselt werk nu) en om telkens 40 à 50 km enkel af te leggen voor het zien van een filmpje lijkt me nu ook wat te veel van het goede.
Dorfmeister is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2017, 09:13   #15496   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Ik gebruik vooral 100 days kaarten, maar in de hoofdstadis de UGC Unlimited kaart zonder twijfel de beste deal omdat je met die kaart niet alleen in de twee UGC bioscopen in Brussel terecht kan maar ook in de Actor's studio én Cinema Galeries waar ze alternatieve films spelen.

Het verschil is wel dat een Movie card niet strikt persoonlijk is en een UGC Unlimited kaart wel. Nu, 3 keer per maand een film bekijken en je haalt dat er dik uit. Een ander groot voordeel is dat je geen supplementen ebtaalt voor 3D of lange speelduur.

Zot eigenlijk dat ik daar geen gebruik van maak, maar qua gratis parkeergelegenheid en bereikbaarheid is de Kinepolis voor mij nog altijd het gemakkelijkste.

De volledige lijst met bioscopen waar je met de UGC Unlimited kart terecht kan staat hier.

Last edited by Maniac; 05-12-2017 at 09:17.
Old 05-12-2017, 11:19   #15497   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

gratis parkeren en kinepolis?
In Brussel?
Was dat niet €3?

Fidoh vond het te lang

Old 05-12-2017, 11:25   #15498   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Niet langs de achterkant van Bruparck, langs de Boechoutlaan en de Voetballaan.
Old 05-12-2017, 11:33   #15499   link
Disabled
Integrated Amplifier

Disabled's Avatar

Send a message via ICQ to Disabled Send a message via MSN to Disabled
Quote:
Originally Posted by Dorfmeister View Post
Is er iemand op de hoogte van de verschillende formules in cinemaland als je een frequent bezoeker bent? Gisteren zag ik namelijk dat UGC een abonnement aanbiedt voor 19 euro per maand waar je ongelimiteerd films kan bezoeken. Ik ga voornamelijk naar Aarschot en daar spelen ze een deftig aanbod, maar natuurlijk niet alles.

Vroeger nam ik een 100 days card van Kinepolis (heet nu movie card zag ik zonet) en daar is de catch natuurlijk dat je binnen 100 dagen tien films moet bekijken, dus er zit wel beetje een "dwingend" gevoel bij. Ik woon ook niet vlakbij een Kinepolis (hoewel ik vlakbij die van Hasselt werk nu) en om telkens 40 à 50 km enkel af te leggen voor het zien van een filmpje lijkt me nu ook wat te veel van het goede.
Is er geen Euroscoop in de buurt bij je?
Zij hebben zowel voordeelkaarten als cinemadagen (dinsdag meestal). Komt allebei neer op ongeveer €6,5 per film.
Disabled is offline   Reply With Quote
Old 05-12-2017, 12:58   #15500   link
LukeSoloSalade
Zetelliberaal

LukeSoloSalade's Avatar

Quote:
Originally Posted by Disabled View Post
Is er geen Euroscoop in de buurt bij je?
Zij hebben zowel voordeelkaarten als cinemadagen (dinsdag meestal). Komt allebei neer op ongeveer €6,5 per film.
Ik dacht dat het 6,5 was voor 3d films en 5,5 voor gewone films op dinsdag en met voordeelkaart.

Euroscoop ftw. Heeft ook niet dat fabriekshal gevoel wat ik de kinepolis in hasselt altijd heb.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules