Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Fotografie

Reply

Thread Tools
Old 03-04-2008, 22:32   #521   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wolf View Post
zuur gezever
Quote:
Originally Posted by Teus View Post
even FACT ALERT voor onze zure kameraad
Wolfje is inderdaad nogal zuur, als hij zelfs al negrep zit uit te delen als iemand post dat hij een foto mooi vindt

Snap echt niet wat zo iemand bezielt, ofzo...
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 00:53   #522   link
Farah
Döner macht schöner

Farah's Avatar

Vandaag gaan ontwikkelen met Tdbraban!

(Deze foto maakte ik met Thomas' fototoestel.)

In 't echt zien ze er natuurlijk weer net iets leuker uit.
Old 04-04-2008, 08:30   #523   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

tweede is goed afgedrukt en heeft een deftig opgebouwd beeld, maar hij kijkt zo strak. voorlaatste vind ik ook goed.

je laat je teveel afleiden door je eigen relatie met die mensen denk ik, maar ik zal me onthouden van enige Bavo-analyses
Old 04-04-2008, 09:09   #524   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Bavo-analyse: Farah heeft een vriendje!
Oban is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 09:22   #525   link
Kapsalon Wendy
Senior Member

Kapsalon Wendy's Avatar

Ja, ja, als Farah ne vent was zou iedereen het schandelijk vinden dat die potentięle poeppartners lokt met fotosessies! De Ignace Crombé onder de vrouwelijke sChrimpers!

Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean, I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff - Mariah Carey
Kapsalon Wendy is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 09:25   #526   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Vind vooral de laatste mooi. Weer dat soort onbestemde emotie, in mindere mate deze keer, maar de twijfel is weer aanwezig. Vind ik knap.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
Old 04-04-2008, 09:28   #527   link
Kapsalon Wendy
Senior Member

Kapsalon Wendy's Avatar

Quote:
Originally Posted by ran View Post
Vind vooral de laatste mooi. Weer dat soort onbestemde emotie, in mindere mate deze keer, maar de twijfel is weer aanwezig. Vind ik knap.
Mja, mooie foto maar kerel zit zich iets te veel alternatief-cool-bink-maar-toch-gevoelig te voelen. Ik heb liever de live action pics zoals die eerste aan het schietkraam met die twee figuren waar er eentje smakelijk van lacht, dat vind ik een veel leukere dan de wat 'God, I'm Oscar Wild - Only Straight' dingen

Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean, I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff - Mariah Carey
Kapsalon Wendy is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 10:06   #528   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
7 foto's, dat gaat al een pak sneller dan de eerste keren dat wij geweest zijn ... of heb je echt tot een hol in de nacht in de Therminal gezeten?

Tweede is inderdaad de leukste, en die aan de grijpertjes valt ook nog veel beter mee dan ik eerst dacht.
Jonah is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 10:45   #529   link
zinno
Senior Member

Geef mij maar de voorlaatste, de rest vind ik meer voor het familie/vriendenalbum.
zinno is offline   Reply With Quote
Old 04-04-2008, 11:23   #530   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kapsalon Wendy View Post
Mja, mooie foto maar kerel zit zich iets te veel alternatief-cool-bink-maar-toch-gevoelig te voelen. Ik heb liever de live action pics zoals die eerste aan het schietkraam met die twee figuren waar er eentje smakelijk van lacht, dat vind ik een veel leukere dan de wat 'God, I'm Oscar Wild - Only Straight' dingen
Er zit een beetje een brutaal trekje om zijn mond, dat in mijn verbeelding op het punt staat op te lossen, misschien in een glimlach, of een frons...

Bij de foto van het meisje met de hand voor de mond vind ik het knap dat ze lijkt alsof ze zich betrapt voelt, en nog niet weet hoe ze verder gaat reageren. Gaat ze rood worden? Gaat ze een vieze blik geven? Ik meen echt dat ik het een mooie foto vind, je ziet vaak heel mooie mensen, of heel verrimpelde mensen, of mensen waaraan iets heel speciaals is, maar iemand gewoon op een speciale manier fotograferen is imo nogal zeldzaam... Het lijkt ook alsof ze toneel gaat spelen ofzo (haar schmink en juwelen...) Nu ja, wat uitleg, omdat er wel wat commentaar was gekomen op hoe ik die foto de hemel inprees, sommige grappig, sommige iets minder...
Old 04-04-2008, 11:34   #531   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Quote:
Bij de foto van het meisje met de hand voor de mond vind ik het knap dat ze lijkt alsof ze zich betrapt voelt, en nog niet weet hoe ze verder gaat reageren.
Te meer omdat ze gewoon probeert iets te zeggen zonder de persoon tegenover haar vol eten te spuwen .
Old 04-04-2008, 17:45   #532   link
axel
Aaah. Ehh. Errr.

axel's Avatar

Send a message via ICQ to axel
Tiens, iemand anders die ook zo het gevoel heeft dat Jonah en Farah elkaar kennen en enkele vrienden delen?

Ik kan er mij maar niet van ontdoen!
Old 04-04-2008, 17:56   #533   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Wat heeft dat er nu mee te zien? Ik ken dat meisje op die foto helemaal niet. Ik vond rans diepgravende analyse gewoon grappig in het licht van het feit dat er nét geen eten uit haar mond valt (wat je toch zo ziet, enkel Marjolein heeft zulke hamsterwangen van zichzelf).
Old 04-04-2008, 19:07   #534   link
axel
Aaah. Ehh. Errr.

axel's Avatar

Send a message via ICQ to axel
Ej, niet boos zijn op mij wanneer jíj een Angeluske doet
Old 06-04-2008, 13:49   #535   link
Farah
Döner macht schöner

Farah's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
tweede is goed afgedrukt en heeft een deftig opgebouwd beeld, maar hij kijkt zo strak. voorlaatste vind ik ook goed.

je laat je teveel afleiden door je eigen relatie met die mensen denk ik, maar ik zal me onthouden van enige Bavo-analyses
Ik vind de tweede zelf ook de beste, daarna de eerste. De voorlaatste foto (van de grijpertjes) vond ik de minste, maar 'k dacht wel dat sommigen die hier dan weer beter zouden vinden.

Ik snap niet zo goed wat er verkeerd is aan me te laten 'afleiden' door mijn relatie met die mensen. Die avond moest ik een rolletje optrekken en we gingen toevallig pokeren en daarna naar de kermis. Ik heb dan gewoon wat foto's getrokken en uiteindelijk heb ik 7 foto's van de 24 die ik best oké vind. Da's véél meer dan ik gewend ben. Die "groepsfoto's" zijn voor de leut en de jongens in kwestie zijn er blij mee. De meeste foto's zijn erg spontaan getrokken. Je moet er niet te veel achter zoeken.

Quote:
Originally Posted by Oban View Post
Bavo-analyse: Farah heeft een vriendje!
Omdat veel van m'n vrienden mannelijk zijn? Jongens zijn gewoon veel leuker als vrienden: ze doen fijnere dingen als ze weggaan, ze zijn grappiger en je hebt er veel minder ruzie mee. Er zijn natuurlijk uitzonderingen in beide richtingen.

Quote:
Ja, die foto vind ik ook heel leuk, maar ik zou 'm nog eens opnieuw willen afdrukken met minder contrast.
Old 06-04-2008, 14:01   #536   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

De grijpertjesfoto is gewoon heel leuk door de spiegeleffecten én omdat de jongens er zelf ook duidelijk opstaan. Niet zo'n simpele combinatie.

En ik zou in hun plaats ook heel blij zijn met die groepsfoto's, hoor, dat zeker .
Old 09-04-2008, 12:43   #537   link
Farah
Döner macht schöner

Farah's Avatar

'k Heb deze foto nu iets lichter afgedrukt.

Pijpjes van het schietkraam.

Omdat hij bewoog is zijn hoofd hier wel onscherp.

En nu is het gedaan met al die kermisfoto's.
Old 09-04-2008, 16:04   #538   link
jmke
★★[M]★★

jmke's Avatar

laatste foto prachtige '70 stijl
Old 09-04-2008, 23:16   #539   link
ChildeRoland
Corporate sellout

Bij de pijpkrijtjes zou ik het beeld minder breed gehouden hebben en wat dichter bij de krijtjes getrokken hebben. Nu heb ik vooral het idee van één vage witgrijze vlek.

De rest van je kermisfoto's kon ik wel onmiddellijk smaken.
Old 10-04-2008, 14:09   #540   link
Farah
Döner macht schöner

Farah's Avatar

En nu weer iets helemaal anders! Gisteren hield de Fotoklas een workshop studiofotografie. Het model was Annelien Hacha.

'k Ben er nog niet helemaal tevreden over, maar momenteel heb ik nog geen idee hoe ik het zou aanpakken en 'k heb er ook helemaal geen tijd voor. Straks een test en morgen nog eentje.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Fotografie

Thread Tools

Posting Rules