Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old Yesterday, 19:11   #18141   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
not sure if trolling
Voor mij is het onduidelijk of de nieuwe content nu in de endgame ligt of niet. Ik heb ook geen zin hier tientallen artikels over te lezen over wat er nu nieuw en leuk is, dus dacht het hier eens te vragen.

Ik heb al meerdere keren in vanilla WoW een peetje geleveld naar ong. lvl 70-80, dus tot dat gedeelte is het vrij saai om dit opnieuw te doen.

Mijn boost heb ik nog wel over.
Old Today, 09:46   #18142   link
Lion
N°1 Music Spammer

Lion's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wolf View Post
Voor mij is het onduidelijk of de nieuwe content nu in de endgame ligt of niet. Ik heb ook geen zin hier tientallen artikels over te lezen over wat er nu nieuw en leuk is, dus dacht het hier eens te vragen.

Ik heb al meerdere keren in vanilla WoW een peetje geleveld naar ong. lvl 70-80, dus tot dat gedeelte is het vrij saai om dit opnieuw te doen.

Mijn boost heb ik nog wel over.
Questen om te lvlen is het enige dat buiten de endgame ligt. Alles draait rond max lvl he wolf. Gebruik uw boost.
Lion is offline   Reply With Quote
Old Today, 10:11   #18143   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

Quote:
Originally Posted by Lion View Post
Questen om te lvlen is het enige dat buiten de endgame ligt. Alles draait rond max lvl he wolf. Gebruik uw boost.
Tis omdat ik 3 expansions heb gemist dat ik niet meer kan volgen. Heb nu class trial geprobeerd van mage en monk. Nog aan het twijfelen wat, misschien toch gewoon mijn hunter boosten, want zo hard staan beiden me niet aan.
Old Today, 10:56   #18144   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Alles hangt af van wat je wil doen.

Pure dps of wil je meerdere rollen vervullen, het hangt van jezelf af. Meerdere rollen zal je verder helpen in M+. Als je solo speelt zal het hard zijn om als pure dps een groep te gaan zoeken. Zoek een guild als je die content wilt doen.
Guru is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules