Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Reply

Thread Tools
Old 15-12-2012, 17:44   #61   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
't Is alweer begonnen trouwens:
http://www.thedailybeast.com/article...-shooters.html
CSM is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2012, 17:52   #62   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Clipper View Post
Ook gelezen, meerdere artikels met het zelfde argument. Maakt ook ergens steek, denk ik. Wanneer je in een land/cultuur leeft waar wapens zo gemakkelijk te verkrijgen zijn, en je wìl gewoon mensen pijn doen -en zo veel mogelijk-, naar waar ga je dan? Gun weapon free zone, haja. Hier ligt dat anders, maar ginds?

Quote:
Maat van mij is zo eens naar de psycholoog gegaan, verdict: "gij mankeert niks, gij wilt gewoon per se speciaal zijn". Beste psycholoog ooit.
Galeo is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2012, 17:54   #63   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sepulfly View Post
Bennimee.

Of is dat een Shrimp is amal de 0.05% ding?
We zijn wel GAMERS he maat. Let's play DEM GAAAIMZ.
Old 15-12-2012, 18:02   #64   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeo View Post
Ook gelezen, meerdere artikels met het zelfde argument. Maakt ook ergens steek, denk ik. Wanneer je in een land/cultuur leeft waar wapens zo gemakkelijk te verkrijgen zijn, en je wìl gewoon mensen pijn doen -en zo veel mogelijk-, naar waar ga je dan? Gun weapon free zone, haja. Hier ligt dat anders, maar ginds?
Haja, dus het vrij verkrijgen van wapens zorgt voor dit soort tragedies (één van de weinige zaken die school shooters gemeen hebben is dat ze bijna allemaal ervaring/toegang hadden tot wapens), dus is de oplossing wapens nog vrijer verkrijgbaar te maken. De logica zelve.
Old 15-12-2012, 18:11   #65   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Ik stel een schoolwapenwedloop voor. RPG's en AK's naast de branblusapparaten.

Oe, of een first strike policy. Als je te veel gamet en/of een emo bent, kan de school je huis annexeren en je zuster verkrachten. Zodat je niet het verkeerde pad op gaat natuurlijk.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2012, 18:12   #66   link
Waze
Banned

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Haja, dus het vrij verkrijgen van wapens zorgt voor dit soort tragedies (één van de weinige zaken die school shooters gemeen hebben is dat ze bijna allemaal ervaring/toegang hadden tot wapens), dus is de oplossing wapens nog vrijer verkrijgbaar te maken. De logica zelve.
En velen onder hen aten 's morgens ook Cornflakes bij het ontbijt. Ik zeg het maar he...
Waze is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2012, 18:17   #67   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Quote:
Originally Posted by Galeo View Post
Euh nee, dat is een volledig van de pot gerukt argument. Vooral hoe hij begint met "supporters of gun control have the blood of little children on their hands". Echt Wauw... het is moeilijk te geloven dat dat geen troll is.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2012, 19:37   #68   link
Drennargh
Senior Member

Drennargh's Avatar

Quote:
Originally Posted by Waze View Post
En velen onder hen aten 's morgens ook Cornflakes bij het ontbijt. Ik zeg het maar he...
Ehm.

De verhouding school shooters / corn flakes eters zal wel beduidend kleiner en minder relevant zijn dan school shooters / mensen met wapentoegang

Slaan, overslaan, doodslaan, afslaan, inslaan, beslaan, opslaan, uitslaan, toeslaan, tegenslaan, doorslaan, ontslaan, neerslaan, bananaphoneslaan: al de rest. ==> Voltooid deelwoord: -geslagen
Drennargh is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2012, 19:50   #69   link
Waze
Banned

Was dus een flauwke n.a.v. het feit dat er weer de link met 'gewelddadige computergames' werd gelegd.

Ik blijf ze niet uitleggen hoor. Alleen omdat gij af en toe eens een spelling verduidelijkt is het goed

edit: Maar ik zie al vanwaar de verwarring komt: we zitten in het forumgedeelte exclusief voor adel en clerus, waar dergelijke grapjes eigenlijk niet thuishoren.

Last edited by Waze; 15-12-2012 at 19:53.
Waze is offline   Reply With Quote
Old 15-12-2012, 20:37   #70   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Quote:
Haal nu eens ergens in mijn post aan waar ik zeg: ej dude, more guns for everybody. Waar de fuck heb ik dat gezegd? Ik had het uitsluitend over de gun free zones. In een land waar zotveel volk wapens heeft en er mag mee rondlopen (concealed of niet), zijn mensen in een 'gun free zone' simpelweg sitting ducks. Meer heb ik niet gezegd en gaat ge uit mijn mond ook niet krijgen. Ik zeg nergens 'eigen schuld dikke bult' of wat dan ook, het enige dat ik zeg is: als er overal wapens zijn behalve op plaats X en Y, wel dan zijn de mensen op plaats X en Y sitting ducks voor mensen met slechte bedoelingen.
Idem dito voor DJ, ge hebt mijn post niet goed gelezen.

Quote:
Maat van mij is zo eens naar de psycholoog gegaan, verdict: "gij mankeert niks, gij wilt gewoon per se speciaal zijn". Beste psycholoog ooit.
Old 15-12-2012, 22:39   #71   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Dit is letterlijk hoe Galeo denkt:

Old 16-12-2012, 07:07   #72   link
DaHitch
Resident Curmudgeon

DaHitch's Avatar

I don't mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that's how it comes out.
Racing is life. Everything else is just waiting.
Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life; I've been doing it all my life. And it stands up before anything else.
Accelerated movement sharpens the senses, dulls reality, heightens perception, quickens the mind, slows time, purifies travel, transports my being into another world - the place I want to live.
DaHitch is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2012, 10:41   #73   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Quote:
Dit is letterlijk hoe Galeo denkt:

Maar enfin, achterlijken dees :')

Quote:
Old 16-12-2012, 11:09   #74   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Niet te vlug oordelen Gaklekok, 't is een beetje een doordenker.
Clipper is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2012, 11:31   #75   link
Galeo
Galeocerdo teh shark

Galeo's Avatar

Uhu, uhu...

Quote:
Old 16-12-2012, 12:09   #76   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2012, 12:50   #77   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Allé, Nic Balthazar noemt games ook al als een van de oorzaken van dergelijke dingen... Ik had die mens toch wat wijzer ingeschat.

http://www.deredactie.be/permalink/1.1505594
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2012, 13:01   #78   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Ha, interessant wat u daar zegt over videogames, meneer Breivik. U lijkt wel te weten waarover u spreekt, jaja. Ik noteer het! En hebt u nog andere inzichten over onze samenleving? Negers en sossen moeten dood? Zozo! Jaja. Hmm. Kunnen we het misschien nog even over die videogames hebben?
Old 16-12-2012, 13:03   #79   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Lol de Nic, met zijn liedje.
DM is online now   Reply With Quote
Old 16-12-2012, 13:10   #80   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Wa nen tweezak, den Balthazar. Aan den ene kant games verheerlijken omdat ze asociale misfits toch nog aan vrienden helpen, maar datzelfde soort leert dankzij die games wel mikken.

En Morgan Freeman denkt ook weer dat hij criminoloog is of zo. En iedereen zijn statement maar posten en retweeten. 't Is niet alsof dit soort shootings om de haverklap gebeurt. De meeste daders die op een paar minuten een dozijn man neerleggen, zijn geen mediageile gekken. En de meeste doden die in Amerika vallen door geweren, zijn niet het slachtoffer van (al dan niet mediageile) gekken.

Tuurlijk wilt ge investeren in 't onderzoek naar zotten, en wilt ge misschien uw berichtgeving wat aanpassen, maar ik denk toch dat dat tweede amendement allang had aangepakt mogen worden. Iets dat bijna 300 jaar geleden zinnig en zinvol was, is dat daarom nu niet meer.

Shrimp Refuge Forums > Shrimp Town > Shrimp Town

Thread Tools

Posting Rules