Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 24-03-2011, 20:13   #281   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

acku is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2011, 20:28   #282   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Des avonds lig ik vaak in mijn bedstee met volgend dilemma: wat als ik de kans kreeg één of ander sujet van een prettige aandoening te voorzien. Een stevige tumor. Of kanker. Of aids, nog beter! Maar telkenmale denk ik wederom 'Ach nee, dergelijks wens je noch je grootste tegenstrever, noch de achterlijkste kutmongool ooit toe'.

Lijkkist slaagt er met verve in die balans van gezond verstand te doen overhellen.
Old 24-03-2011, 22:38   #283   link
gvd
Member

Topspin 4, met voorsprong de beste tennisgame ooit
gvd is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 07:51   #284   link
inqubus
Senior Member

hier ook topspin 4 en inderdaad beste tennisgame ooit.
mij al goed vermaakt met "my player'

enige spijtige is dat er geen commentaar inzit maar dat zou misschien toch ook maar snel ergeren omdat het altijd hetzelfde is
inqubus is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 09:46   #285   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

straks is beginnen aan homefront en crysis 2, en proberen om AC:Brotherhood uit te spelen.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is online now   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 11:31   #286   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Ben bezig aan AC1, maar dat is blijkbaar wel een héél lange game. Ik ben al 10 uur bezig en slechts twee aanslagen gedaan. Dacht dat ik gehoord had dat ik er 9 moest doen...

En dat duuuuuurt zo lang om van locatie te wisselen miljaarde. En kan er mij IEMAND uitleggen waarom een guard iemand die loopt wil aanvallen en iemand die stapt niet? It makes no sense whatsoever.

Vrees dat dit weer een game zal zijn die ik niet ga uitspelen.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 11:57   #287   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
En kan er mij IEMAND uitleggen waarom een guard iemand die loopt wil aanvallen en iemand die stapt niet? It makes no sense whatsoever.
Het lijkt me nu toch ook niet zo overdreven te stellen dat lopen een verdachtmaking is, alsook dat lopen opvalt, wandelen niet. Ik dacht nu wel niet dat het alleen lopen is, met het lopen duw je ook automatisch mensen uit de weg en dat is een daad van aggressie, dus komen de guards op je af. Ze moeten toch ergens taxerende eigenschappen vinden en hebben om te simuleren dat er constante dreiging is, dat je je dient voorzichtig te verplaatsen, enzovoort. Is geen Grand Theft Creed hé

Last edited by Cybdm; 25-03-2011 at 12:01.
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 13:42   #288   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Met uw knol geraak je toch overal heel snel? En dan heb je nog dat tunnelstelsel ook om ergens snel te geraken.

Ik moet wel zeggen dat de moeilijkheidsgraad véél te laag lag. Of guards u nu komen arresteren of niet, het maakt eigenlijk niet veel uit. Het is 5s werk om een groepje af te maken. Zeker als je die dodge attack onder de knie hebt

/ah, AC1. Oeps, ik dacht brotherhood

Last edited by Nieker; 25-03-2011 at 16:42.
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 15:28   #289   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
AC1 is dan ook de minste van de reeks, ik zou hem vooral spelen voor het verhaal en direct de 2 en 3 halen, die zijn stukken beter (Vooral de 2 is een pareltje imo, de 3de ben ik nog aan bezig).
DM is online now   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 16:19   #290   link
Sexy Schaap
'sexy' 'schaap'

Sexy Schaap's Avatar

Indrukwekkend wel om tien uur over 2 assassinations te doen, ik heb het uitgespeeld op een uur of 12.
Sexy Schaap is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 19:16   #291   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Gewoon lopen, de guards halen u toch nooit in als ge een beetje deftig kunt free-runnen.
Old 25-03-2011, 20:43   #292   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

AC1 heb ik toch ook op een weekje uitgespeeld (de zijmissies evenwel niet inbegrepen). Mits wat skills is het absoluut niet moeilijk om guards te verschalken, verstopplaatsen zat. Wat betreft het wisselen van locatie maak ik me eenzelfde bedenking als Nieker; met een paard onder de bips reis je in no time door het Heilige Land.
Old 25-03-2011, 21:27   #293   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Quote:
Originally Posted by Vrieskou View Post
Ehm, wat, den olsa. Oe zijde daar nu op gekomen?

staak niet int publiek?
Wie speelt er trouwens in het Nethegau-stadium?
We spelen na promotie naar 2de klasse voor een paar maanden daar door een uitbreiding met 3000 plaatsen op Parkweg.
Old 26-03-2011, 11:12   #294   link
Vantham
Senior Member

Vantham's Avatar

AC1 heb ik al opgegeven ondertussen, ik geraak niet in de 2e stad, geen zin om naar een andere te rijden.

AC2 is in alle opzichten beter op de moment
Old 28-03-2011, 09:20   #295   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

WipEout HD Fury weer verder aan het spelen. Momenteel aan het werken aan "Airbraker" (verste is zone 42)
Airbraker - Reach Zone 50 (Subsonic) in Zone Mode on any track using only airbrakes and sideshift. Motion sensor controls must be turned off

My eyes! Melting!
Old 28-03-2011, 09:29   #296   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Bioshock. run 2

Zalige spelwereld.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 28-03-2011, 11:36   #297   link
PearlChoco
Senior Member

PearlChoco's Avatar

Zopas een nieuwe CPU gestoken en opnieuw begonnen met GTA IV, deze keer in max detail en met enkele mods. WOW. Ik geef toe dat de engine bijzonder slecht geoptimaliseerd is, maar op volledig detail ziet ze er toch bijzonder knap uit.

Leuke snelheidsboost trouwens: mijn C2D 8500 + 4GB vervangen door een i5 2500K + 8GB -> framerate stijgt van ~25 fps naar ~68 fps :D

Ben eens benieuwd of mijn upgrade van 4870X2 naar GTX570 volgende woensdag er nog een paar frames gaat bij doen.
PearlChoco is offline   Reply With Quote
Old 28-03-2011, 11:43   #298   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Crysis2: Zeer knap, maar komt met moeite aan de hooggespannen verwachtingen.
Grotendeels de fout van de AI en enkele kleine (zwevende lijken, 1maal geluid dat bleef hangen) bugs.
Plus sinds BFBC2 verwacht ik meer demolition

BG1: In elk geval een poging tot. Dankzij EasyTutu een kensai genomen, maar het spel crashed als ik een wapen in men off-hand steek

Last edited by Turtle; 28-03-2011 at 11:46.
Turtle is offline   Reply With Quote
Old 28-03-2011, 11:52   #299   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

3D accel afgezet?
Old 28-03-2011, 11:58   #300   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Heb het zowel met als zonder

Misschien een teken van Bhaal om iets uitdagender te spelen dan Kensai/Mage