Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 14-02-2012, 17:31   #1081   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by ecko View Post
Ja dat kan zeker, maar nu gaat het automatisch door naar BG2. 't Hoefde niet speciaal, maar geen idee waarom exact ik weer BGT gekozen had ipv BGTuTu. Ik denk omdat ik dan gewoon 1 install heb voor de twee. Ah en 1 geļntegreerde map; wat ook wel fijn (zij het totaal nutteloos) is.
Tutu is toch ook geļntegreerd? Ge moogt dan uw originele installatie verwijderen.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2012, 17:32   #1082   link
blumcole
Chairman of the bored

Send a message via MSN to blumcole
Al uw games verkocht mijn hart doet pijn

Hier Fear 2 voor de moment. Zeer matige shooter. Niet slecht, maar ook niet echt goed.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2012, 17:49   #1083   link
ecko
since 09 Feb, 2001

ecko's Avatar

Quote:
Originally Posted by CSM View Post
Tutu is toch ook geļntegreerd? Ge moogt dan uw originele installatie verwijderen.
Werkt den 2 dan nog? Ik dacht dat Tutu een extra install maakt. Nu goed, doet er niet toe. Ik heb vroeger ook eens tutu gebruikt en dat werkte even goed. Zolang ik maar kan spelen.
Old 14-02-2012, 19:23   #1084   link
oblo
~MOAI!

oblo's Avatar

Quote:
Originally Posted by blumcole View Post
Al uw games verkocht mijn hart doet pijn
Soms overweeg ik dat ook, echt, ik... Voornamelijk omdat ik me er best bewust van ben toch nooit alles (uit-)gespeeld te krijgen en dat het hele boeltje veel te veel plaats begint op te eisen... En ja waarschijnlijk zou ik ook verstandigere dingen met m'n centen kunnen doen, dat ook.

Als ik dan begin te denken wat weg mag en wat zou moeten blijven... Lukt me simpwelweg niet... Toch, wel van plan tegen volgende generatie eens selectie te maken, al ben ik nu al vrij zeker dat "blijven" veruit de grootste berg gaat zijn.

Ik troost mezelf steeds dat het tenminste geen postzegels zijn.

On-topic: Final Fantasy XIII, gisteren op Gran Pulse aangekomen, jeuj, vrijheid, kan niet zeggen dat ik daar op zat te wachten, maar goed... Van de betere CGI-films die ik al op m'n PS3 heb bekeken, geniet ervan. Als het schijfje wordt gelezen, zo meteen eens verder doen... Voor de rest uiteraard APB met roze Valentijns pew pew!
Old 15-02-2012, 15:16   #1085   link
ExReey
Grunger

ExReey's Avatar

Kingdoms of Amalur.

Zo awesome. Zo onverwacht.
ExReey is offline   Reply With Quote
Old 15-02-2012, 15:39   #1086   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Quote:
Originally Posted by oblo View Post
Soms overweeg ik dat ook, echt, ik... Voornamelijk omdat ik me er best bewust van ben toch nooit alles (uit-)gespeeld te krijgen en dat het hele boeltje veel te veel plaats begint op te eisen... En ja waarschijnlijk zou ik ook verstandigere dingen met m'n centen kunnen doen, dat ook.

Als ik dan begin te denken wat weg mag en wat zou moeten blijven... Lukt me simpwelweg niet... Toch, wel van plan tegen volgende generatie eens selectie te maken, al ben ik nu al vrij zeker dat "blijven" veruit de grootste berg gaat zijn.

Ik troost mezelf steeds dat het tenminste geen postzegels zijn.

On-topic: Final Fantasy XIII, gisteren op Gran Pulse aangekomen, jeuj, vrijheid, kan niet zeggen dat ik daar op zat te wachten, maar goed... Van de betere CGI-films die ik al op m'n PS3 heb bekeken, geniet ervan. Als het schijfje wordt gelezen, zo meteen eens verder doen... Voor de rest uiteraard APB met roze Valentijns pew pew!
Het is gewoon zo'n gigantische investering geweest... ik zou het nooit over mijn hart krijgen om dat te verkopen aan een fractie van de prijs. Ik zit aan een 150tal games en dan nog voor honderden euro's aan hardware, enkel voor mijn xbox 360. Omgerekend kom je gemakkelijk aan 6000-7000 euro. Om dat dan te verkopen voor een paar honderd euro...
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 15-02-2012, 17:25   #1087   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Quote:
Originally Posted by ecko View Post
Werkt den 2 dan nog? Ik dacht dat Tutu een extra install maakt. Nu goed, doet er niet toe. Ik heb vroeger ook eens tutu gebruikt en dat werkte even goed. Zolang ik maar kan spelen.
Welja, Tutu maakt met BG2 en BG1 een extra Tutu installatie, en de originele BG1 en BG2 installaties blijven over en kunnen verwijderd worden.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2012, 13:36   #1088   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Het is gewoon zo'n gigantische investering geweest... ik zou het nooit over mijn hart krijgen om dat te verkopen aan een fractie van de prijs. Ik zit aan een 150tal games en dan nog voor honderden euro's aan hardware, enkel voor mijn xbox 360. Omgerekend kom je gemakkelijk aan 6000-7000 euro. Om dat dan te verkopen voor een paar honderd euro...
En de moeite die je moet doen om al die games te verkopen mag je ook niet vergeten. Dan moet je die nog posten op forums/tweedehands sites, die threads volgen, opsturen met de post, ...
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2012, 16:11   #1089   link
blumcole
Chairman of the bored

En een jaar en half later krijgt ge goesting in dat spel, en koopt ge dat terug Zo gaat dat bij mij toch

Old 16-02-2012, 19:17   #1090   link
Jack The Ripper
Dark Soul

Jack The Ripper's Avatar

Die consoles nemen wel plaats in na een tijd.
Heb nu een ps2, ps3, wii en een xbox360. En een 3ds, psp, ipad en binnenkort een vita qua mobile devices/handhelds
Ik heb mijne gameboy vroeger weggegeven en daarvan heb ik al spijt gehad. Misschien doe ik binnenkort wel mijn xbox weg als de opvolger BC is.
PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86
Jack The Ripper is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2012, 19:38   #1091   link
magarana
Dt foutenmaker

magarana's Avatar

echt wel niks op de moment, veel lotro gespeeld de laatste weken, maar nu opeens geen zin meer.. Ik word te oud om te gamen denkik.
magarana is offline   Reply With Quote
Old 16-02-2012, 19:40   #1092   link
blumcole
Chairman of the bored

Quote:
Originally Posted by Jack The Ripper View Post
Die consoles nemen wel plaats in na een tijd.
Heb nu een ps2, ps3, wii en een xbox360. En een 3ds, psp, ipad en binnenkort een vita qua mobile devices/handhelds
Ik heb mijne gameboy vroeger weggegeven en daarvan heb ik al spijt gehad. Misschien doe ik binnenkort wel mijn xbox weg als de opvolger BC is.
Kheb ook al aan gedacht om wat consoles weg te doen. NES, SNES, N64, Wii, Xbox, Xbox 360, PS3, PS2, Dreamcast, 3DS, iPad. Tbegint wa veel te worden. Ma kan er geen afscheid van nemen. Tvoelt als een kleine collectie

Old 18-02-2012, 10:28   #1093   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Jedi Outcast

Bizar dat dit spel zo ondermaats is in vergelijking met Jedi Knight II.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2012, 13:24   #1094   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Ehm, is Jedi Outcast niet JKII? Bedoel je Jedi Knight: Dark Forces II?
http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wa...Dark_Forces_II

En wat is er dan zo "ondermaats" aan? Vond dat een zalig spel.
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2012, 13:40   #1095   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Oei, ik bedoel Jedi Academy, niet Jedi Outcast, want die is inderdaad zeer plezant.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2012, 18:31   #1096   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Just een sessie "War in The North" met mijn neefke achter de rug. Met skyrim en al de rest, dacht ik gehad te hebben met dat spel, maar is toch eigenlijk enorm plezant in Co-op. Ben achteraf gezien al blij dat ik het niet verkocht kreeg
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 18-02-2012, 18:48   #1097   link
blumcole
Chairman of the bored

Cogs nog eens na ne lange tijd.

Eerste kwartier :

Old 18-02-2012, 21:09   #1098   link
Intred
Senior Member

Intred's Avatar

Allen wake op de pc, vrij goed spel al paar keer goed verschoten.
Old 20-02-2012, 09:35   #1099   link
Max Power
Senior Member

Max Power's Avatar

the force unleashed 2 op ps3, in de tweedehandsbak van de GM gekocht, best aangenaam af en toe frustrerend wegens lastige camerastandpunten.
Old 20-02-2012, 09:40   #1100   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Quote:
Originally Posted by Max Power View Post
the force unleashed 2 op ps3, in de tweedehandsbak van de GM gekocht, best aangenaam af en toe frustrerend wegens lastige camerastandpunten.
Jammer genoeg veel te snel gedaan, 2a3uur gameplay of zoiets?

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules