Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 07-02-2011, 20:57   #121   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

BFBC2

De shrimhype lijkt totaal voorbij, maar ik amuseer me dagelijks met een korte sessie van een uurtje. Zeker nu ik enkele degelijke volwassen servers heb gevonden.

Levellen mag wel wat sneller gaan imo. Nog maar 13. Die 50 wordt moeilijk voor BFBC3
Old 07-02-2011, 22:17   #122   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

na 120h ofzoiets zit ik nog maar op lvl 35

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 07-02-2011, 22:55   #123   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Tenzij je echt gaat samenwerken met mekaar om die upgrades en zo te halen is dat niet te doen nee. Heb zo al een paar servers gezien waar er om de beurt zo'n 100 keer geknifed wordt etc...
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2011, 09:44   #124   link
eaurouge
Senior Member

Na overal gelezen te hebben dat je dit eens moét gespeeld hebben Ben benieuwd.
eaurouge is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2011, 10:48   #125   link
jack828
Senior Member

jack828's Avatar

titan quest + immortal throne
jack828 is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2011, 11:33   #126   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Quote:
Originally Posted by jack828 View Post
titan quest + immortal throne
Onlangs ook gespeeld. Was toch een serieuze teleurstelling. Niet dat het een slecht spel is, maar je krijgt alleen maar zin om Diablo te spelen. Wat ik nu dus aan het doen ben. Het spel mist finesse.

Last edited by Holly Martins; 11-02-2011 at 12:46.
Holly Martins is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2011, 12:01   #127   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by eaurouge View Post
Amai nog niet. Psychonauts is gewoon heerlijk. Zeer coole leveldesign. Wel best wat moeilijk/frustrerend met momenten, zeker het endgame.

En Titan Quest een teleurstelling? Is beste Diablo-kloon die er is, speelt heerlijk vlot. Ik doe jaarlijks wel eens een playthrough, meer dan D2. Neemt niet weg dat je uiteraard zin krijgt in D3 als je ermee bezig bent.

Last edited by HeLLBirD; 11-02-2011 at 15:02.
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2011, 14:37   #128   link
FuNeo
darcore 460

FuNeo's Avatar

Send a message via MSN to FuNeo
Quote:
Originally Posted by Leeuwke View Post
ik zou beter zwijgen.
Leeuwke leert zijn plaats!

OT: wow levelen met 2 (1 tank, 1 healer) via dungeon only is cool. Instajoin!
Old 11-02-2011, 15:09   #129   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Titan quest is de max. En ik vind Diablo niet eens goed. Go figure.
Old 11-02-2011, 15:21   #130   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

't Zal wel zijn. Binnenkort eens aan Immortal Throne beginnen. Zit met char op't einde van 't gewone spel, hopelijk kan ik die gemakkelijk terug oppikken na een klein jaar. Normaal begin ik altijd nieuwe char om er weer in te komen.

Hier trouwens Resident Evil 4 aan't spelen. Gamecube-versie op de wii. Dit prachtige spel gevonden tussen een hoop GC-discs die hier al een jaar of twee liggen. Nooit eerder gespeeld omdat ik een afkeer heb van shooters op een console. Nu toch maar eens doorgezet, en man, hoe heerlijk is dat spel wel niet? En grafisch nog steeds zeer goed, om al zo oud te zijn.
Pas op, door m'n gebrek aan "controller"-feeling zit ik regelmatig zonder ammo, wat toch best frustrerend is. En dat is dan nog maar met traag strompelende zombies en schieten terwijl ge stilstaat. Zou zot komen bij een echte shooter, denk ik.
Old 11-02-2011, 15:41   #131   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

RE is dan ook geen shooter .
Old 11-02-2011, 15:55   #132   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
En Titan Quest een teleurstelling? Is beste Diablo-kloon die er is, speelt heerlijk vlot.
Volledig juist wat je zegt. Maar het scoort op alle vlakken net niet goed genoeg om mij lang genoeg te kunnen boeien en om mijn drang naar Diablo te stillen. Ik zal het zeker nog eens een kans geven, ooit, maar dan eerder als spellcasting type, want een fighter was redelijk saai.
Old 11-02-2011, 16:12   #133   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Quote:
Originally Posted by Holly Martins View Post
want een fighter was redelijk saai.
Feit. Maar is dat niet bij bijna elke arpg? Barbarian in D2 heb ik ook alleen maar gespeeld bij allereerste playthrough, omdat dat meestal het makkelijkste is. Daarna nooit meer de barbarian aangeraakt. (Amazon en necromancer FTW!)
Old 11-02-2011, 18:32   #134   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

In Diablo vind ik dat goed meevallen. Enkele toffe en efficiënte moves die hem toch een leuke speelervaring maken. Ik ben momenteel bezig met een Paladin op Battle.net, en hoewel ik mij reuzeamuseer, is het niet echt het boeiendste ventje om te spelen. Al mijn punten zitten in Zeal, sacrifice en fanaticism, waardoor ik werkelijk niets leuk kan doen, buiten bashen op de monsters. En toch verveel ik mij geen seconde, mede dankzij de itemfever.

Zit ook nog bezig met een Druid en die heerst enorm. Een leuke mengeling tussen Necro en Sorc.
Old 12-02-2011, 11:07   #135   link
jack828
Senior Member

jack828's Avatar

Ik ben titan quest aan het spelen als conqueror (gewoon omdat ik elke rpg altijd eerst met een sword + shield type speel) en ik amuseer me rot! Ik vind wel dat sommige van de verbeteringen van immortal throne al in het originele spel hadden moeten zitten (zoals de karavanen). Want toen ik het spel de eerste keer speelde, was het zonder de uitbreiding en op sommige momenten werd mijn inventory voor een groot deel gebruikt om items bij te houden die mijn personage nog niet kon gebruiken waardoor de inventory (die al klein is) nog kleiner werd. Het resultaat daarvan was dan dat ik meer tijd spendeerde met heen en weer te gaan van het slagveld naar de shopkeeper om alle items die ik niet nodig had te gaan verkopen dan met monsters te bevechten. Ik zou het spel dan ook niet aanraden om het zonder de uitbreiding te spelen maar met vind ik het een absolute topper.
jack828 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2011, 11:55   #136   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Door al jullie gepijp krijg ik zin om het nog een kans te geven.

Heeft dat nog een actieve multiplayergemeenschap?

Ik heb ze allebei op steam staan en ze staan allebei geïnstalleerd, maar ik kan mij niets herinneren van enige karavaantoestanden die jij beschrijft. Ik moet het spel dan waarschijnlijk via immortal throne opstarten?
Old 12-02-2011, 12:01   #137   link
Dj El Marriachi
Senior Member

Dj El Marriachi's Avatar

Ja, maar MP heeft geen closed servers. dus kans is groot dat je veel cheaters tegenkomt. Maar je zult ook wle genoeg servers zien waar "no cheats en hacks" vermeld staan.

Je moet spel idd opstarten via IT icoontje. Karavanen zijn ok, maar de artifacts zijn ook een zalige toevoeging. Naar bepaalde divine artifacts toewerken kan serieus lang duren en geeft veel voldoening. Maar dan moet je al in legendary difficulty geraken.

Ik heb IT geinstalleerd staan, aangezien het hier nog blijkbaar redelijk populair is wil ik volgende week ofzo weleens een eventje doen met shrimpers? Lijkt me wel lollig feitelijk.
Dj El Marriachi is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2011, 13:46   #138   link
HeLLBirD

HeLLBirD's Avatar

Staat hier ook geïnstalleerd, dus kan op elk moment inspringen. Moet maar iets laten weten.
Old 12-02-2011, 16:00   #139   link
Snuff
Verlicht Despoot

Snuff's Avatar

Quote:
Originally Posted by eaurouge View Post

Ga je geen spijt van krijgen. Awesome spel
Cave Johnson: Alright, let's get started! First test involves something the lab boys call "Repulsion Gel". You're not part of the control group, by the way. You get the gel. Last poor son of a gun got blue paint! Ha ha ha! ...all joking aside, that did happen. Broke every bone in his legs. Tragic, but informative! Or so I'm told.
Snuff is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2011, 19:48   #140   link
Holly Martins
a real pantload

Holly Martins's Avatar

Welke skills en masteries raden jullie aan voor een leuke speelervaring in TQ? Er is redelijk veel keuze en heb niet veel zin om alles eerst te bestuderen.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules