Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 19-06-2009, 14:09   #101   link
Farah
Döner macht schöner

Farah's Avatar

Oké, besteld!
Old 19-06-2009, 14:12   #102   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Ik wil met uw speelgoed komen spelen
Old 19-06-2009, 14:16   #103   link
Farah
Döner macht schöner

Farah's Avatar

Oeh! Wil je komen checken of er onnodige dingen op staan? Dan mag je er eens mee spelen ook.
Old 19-06-2009, 15:48   #104   link
Scientist
Petrolhead!

aaaaaaaah te laat. Er zit blijkbaar een 4200 rpm schijf in. Ik zou daar niet blij mee zijn
Scientist is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2009, 15:51   #105   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Niet overdrijven, tis niet dat daardoor uw toestel plots ongelofelijk belachelijk traag wordt.
Desnoods steek je er later een snellere in, maar nogmaals, het zal geen hinder geven.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2009, 20:54   #106   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Sony is best een goed merk, enkel dwaas dat ze er zelden een numeriek pad opzetten.

Acer is zo slecht niet. Degelijke budgetlaptops. Service na verkoop is wel gruwelijk.
Old 19-06-2009, 20:58   #107   link
Aristide
5x combo bonus

Aristide's Avatar

Dat gezegd zijnde, de Acer Timeline laptops zien er lekker uit! Draagbaar, plat, licht, belachelijk goeie batterijduur en geen trieste specs voor de prijs. Yum.
Aristide is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2009, 20:58   #108   link
Takeshi
ALPPALP

Takeshi's Avatar

Send a message via MSN to Takeshi
Een zekere 'peace of mind' dat moest het mislopen je kan rekenen op vlotte service is echt wel de enkele euro's meer waard. Bovendien kan Acer geen bal tippen aan het design van de VAIO. Top of the line specs vind je zeker bij Sony, maar je betaalt vaak ook de prijs.
Dacht dat AR reeks van VAIO wel numerieke toetsen had? Zijn wel heel lompe toestellen.
Takeshi is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2009, 21:02   #109   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Quote:
Originally Posted by Farah View Post
Oké, besteld!

Last edited by Teki; 22-06-2009 at 15:59. Reason: Post gehide vanwege eigen mening
Teki is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2009, 21:03   #110   link
Farah
Döner macht schöner

Farah's Avatar

Toen ik hem daarnet bestelde was hij nog in voorraad. Met andere woorden: morgen komt hij toe!
Old 19-06-2009, 21:04   #111   link
Japisee
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉

Japisee's Avatar

Quote:
Originally Posted by Aristide View Post
Dat gezegd zijnde, de Acer Timeline laptops zien er lekker uit! Draagbaar, plat, licht, belachelijk goeie batterijduur en geen trieste specs voor de prijs. Yum.
Het zijn trage schijtdingen. Single core processor doet ze echt geen goed. Bij ons in de winkel draaien die dingen hun CPU tegen 's avonds altijd aan 100%, ookal staan ze gewoon op bureaublad.
Old 19-06-2009, 22:04   #112   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Farah, heb quasi zelfde gehad, echt prachtige laptop. Heb hem indertijd enkel weggedaan omdat ik hem nét te groot vond om elke dag mee te nemen op baan, maar voor de rest zalige machine.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 19-06-2009, 23:08   #113   link
Aristide
5x combo bonus

Aristide's Avatar

Quote:
Originally Posted by Japisee View Post
Het zijn trage schijtdingen. Single core processor doet ze echt geen goed. Bij ons in de winkel draaien die dingen hun CPU tegen 's avonds altijd aan 100%, ookal staan ze gewoon op bureaublad.
Ey, ow, er zijn ook modellen met een dualcore en een discrete gpu. Voorts ga ik die Vista zeker niet laten staan, zot.

Om even op te klaren: ik was al een tijd van plan om de nieuwe HP dv2 gebaseerd op AMD congo platform te kopen, gezien de prijs dik cava is, draagbaarheid ook en prestaties eveneens. Het is wel zo dat die acer veel beter doet op batterijduur en platheid en lichtheid, dus het lijkt mij dat die de meerprijs bovenop een dv2 waard is.
Old 22-06-2009, 16:09   #114   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Zonet opgebeld door Coolblue, beheerders van Laptopshop om te horen waarom ik er in het verleden niet tevreden over was & wat ze kunnen koen om dit in de toekomst te verbeteren naar aanleiding van mijn posts in deze thread.

Op mijn gsm nummer dan nog en de persoon had duidelijk zijn research naar mij gedaan om de meningen over zijn zaak te horen.

Op zich nog zo geen slecht idee eigenlijk, hij heeft zijn uitleg kunnen doen, ik blijf bij mijn standpunt dat ik niet tevreden was, maar wil het gerust nuanceren dat het maar over 2 contacten ging.

Farah heeft er toch ook bij besteld zodus, hoe is het trouwens met de laptop?
Old 22-06-2009, 16:32   #115   link
Farah
Döner macht schöner

Farah's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Farah heeft er toch ook bij besteld zodus, hoe is het trouwens met de laptop?
Hij is vandaag toegekomen (normaal gezien zaterdag, maar bon). Ik zit helaas nog in Gent en de pc is bij m'n ouders thuis toegekomen. 't Zal helaas nog tot zaterdag duren voor ik de laptop zal zien...
Old 22-06-2009, 16:34   #116   link
DeathKnight
Voorzitter CSOLT

DeathKnight's Avatar

Send a message via ICQ to DeathKnight
Quote:
Originally Posted by Teki View Post
Zonet opgebeld door Coolblue, beheerders van Laptopshop om te horen waarom ik er in het verleden niet tevreden over was & wat ze kunnen koen om dit in de toekomst te verbeteren naar aanleiding van mijn posts in deze thread.
Ik vind Alice Cooper echt rommel. Ik wou dat die mij eens opbelde, dan kon ik eens goed mijn mening zeggen, en ik zou misschien van gedacht veranderen na een hoop promospullen. Gratis concertjes. En de hand van zijn dochter.
Old 22-06-2009, 17:13   #117   link
Teki
Supercapitalist

Teki's Avatar

Die vergelijking gaat niet echt op

Dat zijn persoonlijke voorkeuren, dit gaat om een (niet) geleverde service die je objectief kunt vaststellen en die je dus kunt verbeteren.

Direct contact werkt dan beter met Belgische klanten, wij zijn niet zoals Nederlanders die elk mogelijk servicecenter contacteren om hun uitleg te doen en compensatie eisen.
Old 22-06-2009, 18:11   #118   link
Aristide
5x combo bonus

Aristide's Avatar

Ah, tiens hoe ben je bij die vaststelling gekomen? Ik merk inderdaad (tijdens mijn gelurk op tweakers.net) dat er zoveel hollanders zijn die simpelwel gebruik maken van hun consumentenrechten: een machien terugdoen als ze er niet tevreden over zijn, en dergelijke meer. Rarents.
Old 22-06-2009, 18:20   #119   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Vandaag mijn Macbook Pro 13 inch ontvangen!! Ik => blij!!
Klein maar dapper zou ik zeggen, windows is snel vergeten...
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 22-06-2009, 21:07   #120   link
Unzip Attack
Self-proclaimed genious

Unzip Attack's Avatar

Quote:
Originally Posted by BOERteun View Post
Ik heb het echt proberen negeren, de hoeveelheid onzin in het laatste deel van deze thread, maar dit is er over. Je bent een blaaskaak Unzip. blaat blaat
Da's bullshit, hoeveel mensen ik niet ken die op de "ubuntu hype" zijn gesprongen en daarna terug naar windows zijn gekeerd, ik kan het niet op 2 handen tellen. Face it, het spul is gewoon nog steeds niet volwassen.

Je kan er gewoon niet buiten dat héél wat open source projecten gewoon doodbloeden omdat er geen sterke financiele poot achter steekt. élk fuckin jaar is het "jaar van Linux", élk jaar met de grote trom en élk jaar druipt het af. Ik heb Linux al méérdere malen grondig getest, gebruikt over langere periode en als ik dan moet aanhoren dat het "klaar is voor het grote publiek" lach ik eens hardop.

Bv. die repository bevat momenteel grofweg voor 25% programma's die open source zijn, goed zijn en ook op windows verkrijgbaar zijn (anders zou er geen hond naar kraaien), 25% linux only en okay (maar meestal een evenwaardig of beter windows alternatief hebben) en voor 50% inferieure rommel die ooit eens is geschreven, 0 support voor is of keihard doodbloeden (how about "Mono develop" *god* ?).

En als je dan toch persoonlijk wil spelen, plz ga dan nog wat sites maken die incompatibel zijn met 90% van je bezoekers
Unzip Attack is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules