Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 07-12-2018, 10:32   #16041   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Het is een film op basis van YA books in een post apocalyptische setting. Denk maze runner, the hunger games, divergent... Wie weet.
kar is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 11:18   #16042   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Venom: 2e poging gisteren. Vanaf de 2e helft wordt het id nog grappig. Maar wtf met 20min end credits.
Old 07-12-2018, 12:08   #16043   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Het is een film op basis van YA books in een post apocalyptische setting. Denk maze runner, the hunger games, divergent... Wie weet.
Ik ga dinsdag met ne maat kijken omdat hij erachter vroeg. Trailer doet me weinig, maar we zullen wel zien.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2018, 23:23   #16044   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Juist gezien: 'Captain fantastic'

Heel goede film imho.
Old 08-12-2018, 23:45   #16045   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

In de zoektocht om de meer onbekendere films op Netflix te vinden, Ataúd Blanco: El Juego Diabólico een kans gegeven.

Vrij matige film in het begin, maar die toch ineens een vrij donkere draai neemt en af en toe nog eens een bakje goor over je heen gooit.
Hellhound is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2018, 18:43   #16046   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Star Wars Rogue One - Saaien, uitgemolken drek.
CSM is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2018, 22:24   #16047   link
HeLLBirD
You ain't seen me, aight!

HeLLBirD's Avatar

Rogue One was imho nog de beste van de nieuwe SW-films. 't Trekt op niets tegenwoordig.

Van't weekend trouwens naar Immortal Engines gaan kijken. Mja ... een heel doorzichtige verhaallijn dat vol met plotholes zit. Het valt in de typische val van de boekverfilming, namelijk dat alle scenes waar iets of wat mogelijke uitleg over de wereld er gewoon uitgeknipt zijn (of nooit opgenomen?), waardoor je je iets teveel de vragen 'wie?', 'wat?', 'wanneer?' en 'hoe?' moet stellen.
Maar 't zijn met momenten wel mooie beelden, en op zich wel een interessante wereld. Gelijk Star Wars dus, of om het even welke andere (actie)film: veel potentieel, slechte uitwerking. Waarom ga ik eigenlijk nog naar de cinema...
HeLLBirD is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2018, 10:30   #16048   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Ja-Rune View Post
Is die mortal engines iets? Ziet enerzijds cool uit maar anderzijds ook waanzinnig kinderachtig en een beetje voos.
Hij was entertainend genoeg om een bezoek aan de cinema te rechtvaardigen. Ik had meer verwacht qua battles tussen steden. Het is typisch good vs evil. Visueel enorm sterk. Soms ook plotholes waar ge de titanic tussen kunt parkeren.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2018, 09:54   #16049   link
tragezot
Senior Member

Op de vlieger door en weer naar de VS vorige week:

The Death of Stalin: bijzonder lollig. Luidop moeten lachen, wat nogal awkward is op een volle vlieger.

Phantom Thread: Goh, waarschijnlijk ongelofelijke acteerprestaties, maar het ging allemaal nogal een beetje verloren op dat kleine schermpje.

I, Tonya: plezant gebracht en goed geacteerd. Zeker van die moeder.
tragezot is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2018, 15:25   #16050   link
andu

andu's Avatar

Assassination Nation, aangename verrassing, aanrader.
andu is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2018, 19:52   #16051   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Vorige week gezien: 'Widows'

Miste wat spanning. Wel knap geacteerd en goed in beeld gezet.
Old 13-12-2018, 07:39   #16052   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Outlaw / King. Op Netflix. Een film over Robert The Bruce, met Chris Pine in de hoofdrol en Stannis Baratheon als King Edward. Productie waarden liggen zeer hoog. Ik kan mij weinig ridderfilms herinneren die er zo overtuigend middeleeuws uitzagen. Ook de gevechten zinj geloofwaardig. Ze staan daar niet te zwaaien met zwaard alsof het knuppels zijn (zoals in de lotr trilogie). Jammer dat het verhaal wat minder is, en de tearjerkers te goedkoop. Al bij al wel voldaan na deze ridderfilms fix.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 13-12-2018, 22:41   #16053   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Net gezien: 'Roma'

Wie écht interesse heeft in film en dit niet op groot formaat gaat bekijken is op zijn hoofd gevallen. Topervaring, de kracht van echte Cinema. Dit wordt de te kloppen kandidaat in de oscarrace voor beste film.

Vanaf deze week te bekijken in Brussel (Cinema Palace). Gent, Brugge, Antwerpen en Leuven volgen de komende weken.

Netflix releaset de film morgen 14 december via haar streamingdienst. Maar doe de verplaatsing en geef die 10 EUR uit, het is het méér dan waard.
Old 14-12-2018, 23:12   #16054   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

A Quiet Place

Lol waarom staat dat gecatalogeerd als horror? Saai, verschrikkelijk onnozel en matig geacteerd.

Shame, want het idee stond mij wel aan toen ik het las.
Old 14-12-2018, 23:31   #16055   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Quote:
Originally Posted by wukedadde View Post
A Quiet Place

Lol waarom staat dat gecatalogeerd als horror? Saai, verschrikkelijk onnozel en matig geacteerd.

Shame, want het idee stond mij wel aan toen ik het las.
Iets met "monsters" dumpen ze meestal in de categorie horror, of het nu past of niet. Op zich kon ik mij enorm vinden in die film, heb er van genoten. Paar zaken waar ik de wenkbrauwen lichtjes bij moest fronsen, maar ieders heeft zijn eigen smaak uiteraard.
Old 16-12-2018, 15:49   #16056   link
Hellhound
Stieven.

Hellhound's Avatar

Gojira ni-sen mireniamu (Godzilla 2000)
Humanoids From The Deep

Cheapo horror zondagnamiddag.
Old 16-12-2018, 17:08   #16057   link
Schism
ayatollah of rocknrollah

Schism's Avatar

kvond A Quiet Place ook niet slecht en wel iets hebben. was entertainend, niet al te zwaar en vond da er toch nog genoeg niveau in zat.
I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?
Schism is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules