Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Reply

Thread Tools
Old 23-03-2011, 01:58   #461   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Die Sygic ziet er wel goed uit

DM is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2011, 11:19   #462   link
Xefox
IggaR

Xefox's Avatar

Quote:
Originally Posted by Xefox View Post
Ik heb m'n HTC Hero es heropgestart en plots zijn verschillende HTC widgets verdwenen.
M'n favorieten - agenda - mail - wifi aan/uit - ...

Heb enige tijd wel een update gedaan, kweeni als het relevant is, maar geef het liever mee.

Ze zijn dus verdwenen van m'n home screen, maar ik kan ze ook niet terugvinden in de menu's om ze opnieuw erop te zetten...
yo?
Xefox is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2011, 11:48   #463   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Probeer eens een van deze 3 'oplossingen'. (het zijn 3 verschillende zaken, niet 1 procedure)

1 Batterij eruit halen en dan opnieuw erin steken
2 Ga naar instellingen=>Aanpassen=>scenes=>HTC
3 Factory reset
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 23-03-2011, 15:00   #464   link
Xefox
IggaR

Xefox's Avatar

1 haalt niets uit (meermaals geprobeerd)
2 geeft quasi lege schermen -> die widgets die hij niet vindt, vindt hij hier dus ook niet.
3 heb ik weinig zin in, wat ben ik dan kwijt?
Old 23-03-2011, 16:14   #465   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Maar bij 2, kan je de widgets niet opnieuw toevoegen?

Factory Reset is denk ik enkel uw instellingen en zaken zoals gmail die je opnieuw moet instellen. Foto's enzo zouden moeten behouden blijven. Durf het u wel neit garanderen
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2011, 10:44   #466   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Iemand die weet wanneer Amazon Appstore in BelgiŽ beschikbaar wordt? Ik wil Angry Birds Rio.
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2011, 13:48   #467   link
Xefox
IggaR

Xefox's Avatar

Nee, bij 2 staan ze nog steeds niet in m'n lijst...
Zal wachten op volgende update denk ik. Internet leert me dat het er nog voorgehad hebben na een update...
Factory Reset is me iets te risky, maar misschien is het het ideaal moment om es te backuppen...
Thx voor de hulp
Old 24-03-2011, 17:01   #468   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Zwoep View Post
Iemand die weet wanneer Amazon Appstore in BelgiŽ beschikbaar wordt? Ik wil Angry Birds Rio.
http://www.amazon.com/mobile-apps/b?...ode=2350149011

dagelijks een 'freebie app'

dus de moeite om te installeren en gewoon te downloaden

edit: damn, ge hebt gelijk. not yet available in region in app zelf

Last edited by Alex; 24-03-2011 at 17:08.
Alex is offline   Reply With Quote
Old 24-03-2011, 17:06   #469   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Dat ist juist, dat gaat niet. App is installed, al mijn gegevens zijn ingevuld maar krijg "Amazon Appstore not yet available in your region".
Old 25-03-2011, 08:58   #470   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Godmiljaar, ik wil die freebie apps.
Old 25-03-2011, 09:09   #471   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Dochter maakte me hierop attent:

Cheapass android tablet €89 tablet aan die prijs ben ik wel aan het twijfelen. Al kan het slechts ebooks en surfen, voor mij al een meerwaarde. Zou wel eens willen weten wat voor processor.

Via foto en wat rondneuzen, denk ik dat dit het is.

Quote:
De Point of View Mobii 7″ GenII is vanaf de introductie populair in de categorie budget tablets. Met een advies aankoopprijs van minder dan 150 euro kun je eigenlijk geen miskoop begaan. Met het Android 2.1 besturingssysteem en de standaard functies die je van een tablet verwacht kun je spreken van een toppertje in deze categorie.
Beeldscherm Mobii GenII
Het 7-inch beeldscherm meet 800 bij 400 pixels en is resistief. Dit houdt in dat het aanraakscherm minder snel en minder gevoelig reageert dan capacitieve schermen van bijvoorbeeld de iPad of de Galaxy Tab van Samsung. Toch hoeft dit geen belemmering te zijn voor het gebruik van deze tabletpc. Je moet er even aan wennen.
Technische specificaties
De specificaties zijn licht, maar voor deze prijs prima te noemen. De 600 MHz processor in combinatie met 256 MB RAM geheugen kunnen het besturingssysteem van Android 2.1 makkelijk aan. Je zult deze lichte specificaties wel merken bij het gebruik van meerdere applicaties tegelijk.
Met 4 gigabyte geheugen kun je veel applicaties downloaden en files opslaan. Eventueel is de geheugencapaciteit van de Mobii 7″ uit te breiden met een SD-kaart.
De connectiviteitsopties zijn beperkt maar genoeg om veel plezier te beleven thuis op de bank. Met WiFi kun je een draadloze connectie maken met het Internet. Met behulp van de USB-poort kun je externe apparatuur aansluiten of de tablet aansluiten op je PC.
Multimedia
De basis multimedia functionaliteiten zijn aanwezig. Standaard worden deze bestandsformaten ondersteund: AVI, 3GP, MP4, RM, RMVB, FLV, MKV and MOV. Uiteraard kun je zelf multimedia apps downloaden naar wens, bijvoorbeeld de Rock Player.
Deze tablet ondersteund officieel geen Flash omdat de 7″ Mobii tablet niet voldoet aan de voorwaarden van Adobe (onder andere Android 2.2 en een te lichte processor).
Met behulp van de HDMI uitgang kun je vanaf je tablet video’s streamen naar externe monitoren of je TV.
Android
Deze tablet draait op Android 2.1. Het is onzeker of de Mobii 7″ GenII geŁpgrade zal worden naar Android 2.2 of hoger. Doordat de tabletpc niet beschikt over telefoon-functionaliteit kun je je niet aanmelden voor Google’s officiŽle Android Market om applicaties te downloaden. Wel kun je zelf alternatieve App Stores installeren, bijvoorbeeld Android Pit.

Last edited by Belgatom; 25-03-2011 at 09:34.
Belgatom is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 09:49   #472   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Dit komt toch helemaal niet overeen met die foto ?

Ik zou oppassen met die goedkope android tables:
http://www.test-aankoop.be/computers...et-s701673.htm
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 10:30   #473   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Inderdaad maar als je weet wat je kunt verwachten...

Persoonlijk ga ik het niet riskeren en in Japan deze zomer eens kijken wat ik kan vinden. Maar voor iemand die gewoon wat wilt surfen in de sofa en een boekje lezen via een ereader heeft dit toestel alles aanwezig. Angry Birds spelen hiermee zal niet lukken. Zelf heb ik een Hero en de processor is niet sterk genoeg om dat te draaien.
Old 25-03-2011, 10:34   #474   link
Erik701
Senior Member

Erik701's Avatar

Send a message via ICQ to Erik701 Send a message via MSN to Erik701 Send a message via Skype™ to Erik701
Ik denk dat je om een boekje te lezen beter iets meer uitgeeft aan een Kindle bijvoorbeeld. Het non-capacitive display van die Android zal zeer snel gaan tegensteken lijkt me.
Erik701 is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 11:51   #475   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Twee vraagjes: waarom zie ik bij iedereen die Talk gebruikt op z'n Android het android-wezentje voor zijn naam staan in gmail? Bij mij blijft dat de standaard icoontjes weergeven. Of is dat omdat er een ander programma wordt gebruikt ipv talk?

En een beetje in de lijn van die vraag: is er een client voor Android waarbij je ook voice chat kan doen? Bij de standaard applicatie lijkt dat niet mogelijk, en eigenlijk lijkt me dat wel fijn om mijn telefoniekosten nog meer te drukken. (video-chat is niet nodig omdat ik geen backwards-pointing cam heb op mijn Wildfire)
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is offline   Reply With Quote
Old 25-03-2011, 11:56   #476   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

cheap tablets (en al zeker die zonder manufacturer naam) vermijden als de pest
Old 25-03-2011, 12:00   #477   link
Belgatom
Granpa Shrimp aka Neut

Belgatom's Avatar

Alex, zit je nog in Osaka? Al eens gaan zien in Den den town of er wat te rapen valt betreffende android tablets?
Old 25-03-2011, 12:15   #478   link
Alex
Soupe du jour

Alex's Avatar

nope, ben terug sinds 16 feb

ben zelfs niet in den den geweest sinds 2 jaren terug :<
had ik alles wel in umeda!
Old 27-03-2011, 20:53   #479   link
emag
Junior Member

Leuke en grappige android apps zijn, :P

angry bird
https://market.android.com/details?i...ature=top-free

U.S. Army survival guide
https://market.android.com/details?i...=search_result

Scanner Radio
https://market.android.com/details?i...=search_result
emag is offline   Reply With Quote
Old 28-03-2011, 13:29   #480   link
sn1p3r
bashir_be

sn1p3r's Avatar

die scanner radio werkt waarschijnlijk niet voor BelgiŽ? want ASTRID is geencrypteerd...

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Hardware & Software

Thread Tools

Posting Rules