Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 16-05-2018, 12:12   #12661   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Ash vs Evil Dead Season 4 is cancelled.

8,5 op IMDB en 99-94% op Rotten Tomatoes.

Echt. Serieus. Wat een zotgoede serie (moest er even inkomen, maar na een paar episodes, fuark). En die cliffhanger/preview voor S4 op't einde van S3 zag er zo abnormaal fantastisch goed uit. Dat Netflix die serie maar overkoopt van Starz, en wa rap.
Sneu hť Maar den Bruce heeft er zelf ook genoeg van dus helaas.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2018, 14:13   #12662   link
Hek
bored...

Hek's Avatar

Quote:
Originally Posted by HeLLBirD View Post
Ash vs Evil Dead Season 4 is cancelled.

8,5 op IMDB en 99-94% op Rotten Tomatoes.

Echt. Serieus. Wat een zotgoede serie (moest er even inkomen, maar na een paar episodes, fuark). En die cliffhanger/preview voor S4 op't einde van S3 zag er zo abnormaal fantastisch goed uit. Dat Netflix die serie maar overkoopt van Starz, en wa rap.
Wait what. Ik wist zelfs niet dat er meerdere seizoenen van waren. Had enkel nog maar het eerste gezien
Hek is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2018, 17:34   #12663   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Happy! uitgekeken. Geen hoogvlieger maar wel amusant.
Old 16-05-2018, 19:26   #12664   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

Ik ben momenteel aan het wachten tot Handmaid's Tale, Westworld & Killing Eve gedaan zijn om die te kunnen bingen. Barry, Silicon Valley, Billions en Last Week Tonight houden mij nu wekelijks bezig en stellen zeker niet teleur. Verder ben ik Safe aan het bingen op Netflix, redelijk rommelig actie-drama waar Dexter in meespeelt met veel plotholes maar gaat enorm snel vooruit dus is prima voor tijdens de fitness.
Hierna ga ik naar Evil Genius kijken, is van dezelfde mensen die Wild Wild Country gemaakt hebben dus ben enorm benieuwd
Cage is offline   Reply With Quote
Old 17-05-2018, 13:32   #12665   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

https://twitter.com/theoneringnet

http://www.nme.com/blogs/tv-blogs/lo...t-cast-2170413

https://www.hollywoodreporter.com/li...etflix-1099213

Toch wreed curieus
Old 20-05-2018, 16:29   #12666   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Bijna seizoen 4 van Vikings uitgekeken.

Fuck, die aflevering 18...
DM is offline   Reply With Quote
Old 20-05-2018, 22:27   #12667   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Leuke finale van seizoen 4 van Gotham. Blijft een luchtige serie, maar wel een goede.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2018, 13:15   #12668   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Ook wel benieuwd naar, maar nog meer naar de serie die Amazon van 'Conan' aan het maken is. Dat moet hun antwoord op Game of Thrones worden.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2018, 13:25   #12669   link
Waldhar
Serieus

Waldhar's Avatar

Nu bijna aan het einde van seizoen twee van Daredevil. Daarvoor heb ik The Punisher gezien. Alletwee goeie actie, bij The Punisher (uiteraard) wat meer bloed. Daredevil geniet wel een betere verhaallijn. Ben blij dat ik ze in die volgorde zal gezien hebben.

Iemand tips voor wat ik hierna kan bekijken? Vond onlangs Helix, Mars en andere sci-fi klodden wel leuk. De ruimte, aliens, gekke ziektes, zombies... hoe apocalyptischer, hoe beter.
Old 22-05-2018, 14:07   #12670   link
kar
Public servant

kar's Avatar

Quote:
Originally Posted by Waldhar View Post
Nu bijna aan het einde van seizoen twee van Daredevil. Daarvoor heb ik The Punisher gezien. Alletwee goeie actie, bij The Punisher (uiteraard) wat meer bloed. Daredevil geniet wel een betere verhaallijn. Ben blij dat ik ze in die volgorde zal gezien hebben.

Iemand tips voor wat ik hierna kan bekijken? Vond onlangs Helix, Mars en andere sci-fi klodden wel leuk. De ruimte, aliens, gekke ziektes, zombies... hoe apocalyptischer, hoe beter.
Hebt ge Jessica jones, luke cage en the iron fist al gezien? En eens je die gezien hebt kan je naar the defenders kijken met daredevil, luce cage, Jessica jones en danny (iron fist). Ze zitten allemaal in hetzelfde universum al zijn ze niet allemaal zo goed als daredevil en the punisher. https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...Netflix_series

Onlangs is Jessica jones s02 uitgekomen, wel nog niet gezien.

Als het voor scifi is dan kan je niet anders dan eens naar the expanse kijken.
kar is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2018, 15:09   #12671   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Jessica Jones heeft wel echt de coolste badguy. En Luke Cage is gewoon lekker chill. Iron Fist vond ik daarentegen maar saaikes; wat ne kakacteur.

blumcole is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2018, 18:09   #12672   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Ik ben na twee seizoenen daredevil en een seizoen Jessica Jones meteen aan the defenders begonnen. Uiteindelijk moet je luke cage en iron fist precies niet gezien te hebben om te weten waar het om gaat, die verhalen liggen precies nogal bij elkaar. Leuker met hun vier. Ik vond daredevil altijd plezant want die vecht precies leuker dan de rest. En krijgt ook goed op zijn donder.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2018, 20:59   #12673   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

Luke Cage moet ge inderdaad niet gezien hebben. Maar het verhaal van Iron Fist is toch wel heel nauw verwant met alles van The Hand.

(en daarmee wil ik u niet aanmoedigen om Iron Fist te zien, want dat is toch maar een kak serie)

Quote:
Originally Posted by kar View Post
Onlangs is Jessica jones s02 uitgekomen, wel nog niet gezien.
Nog slechter dan Iron Fist. Echt rampzalig belachelijk. Er is zelfs gene bad guy
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 22-05-2018, 23:19   #12674   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

La casa de papel, ik denk halverwege seizoen 2 ondertussen.
Ik vind het tof om naar te kijken, want het is goed gemaakt en ik hou wel van heist movies (genre Dog Day Afternoon, Heat, Ocean's 11/12/weetikveel). Maar ik erger me aan Tokyo: alweer zo'n personage dat er enkel in zit om drama te veroorzaken en geen objectief nut/rol heeft binnen het team van overvallers. Tenzij er nog een of andere zotte plottwist komt is het een labiele trut.
Old 23-05-2018, 19:45   #12675   link
Ja-Rune
is mij er eentje

Ja-Rune's Avatar

Maar wel een lekkere labiele trut.

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
Ja-Rune is offline   Reply With Quote
Old 23-05-2018, 22:14   #12676   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Vandaag en gisteren de eerste 8 afl van seizoen 3 van Billions bekeken. Mixed feelings tbh. Syndroom waar enorm veel series last van hebben. Starten met een goed concept, slaat aan, zender bestelt seizoenen bij en dan begint het meer en meer een soap te worden.

Vooral het eerste seizoen vond ik echt sterk, maar nu zitten er zodanig veel plot twists en ongeloofwaardige situaties in, dat het al lang geen gevecht tussen goed of slecht meer is. Door al die dwaze wendingen interesseert het mij eigenlijk al niet meer wat er met de hoofdpersonages gebeurt. En seizoen 4 is al besteld, dus je weet nu al dat het einde van dit seizoen 0 closure gaat brengen.

Zijn er eigenlijk veel series die niet te lang doorgaan en op een deftige manier stoppen? Het enige dat ik mij voor de geest kan halen is Breaking Bad. Het aantal seizoenen kon mss wat minder, maar die finale is nog altijd 1 van de beste die ik gezien heb. Maar voor de rest? Zelfs The Wire had daar last van, waar dat laatste seizoen op niet al teveel trok.
Old 23-05-2018, 23:03   #12677   link
Pleun
blorp

Pleun's Avatar

Send a message via ICQ to Pleun
Recent kan ik enkel maar aan The Leftovers denken. Beestige serie maar de kampen zijn nogal zwart/wit verdeeld.
Pleun is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2018, 07:28   #12678   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

The Leftovers is echt goed. Het duurt 3 Seizoenen en het sluit mooi af.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2018, 21:20   #12679   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Waldhar View Post

Ik geef toe dat The Expanse minder goed begonnen was maar seizoen 2 was goed. Seizoen 3 is gewoonweg fantastich. Echt waanzinnig goed imho.
Ik bekijk series meestal als het seizoen gedaan is maar dit bekijk ik als het er is, kan niet wachten op de volgende aflevering eerlijk gezegd.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 25-05-2018, 17:12   #12680   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Allez, ik vond seizoen 1 net tof omdat het detectiveverhaal eens iets anders is dan de standaard scifi space avonturen. Versta me niet verkeerd: de andere seizoenen van Expanse zijn ook goed ze!

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules