Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 24-05-2018, 21:43   #5361   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Ruud Vormer is geen Belg hé..
Old 24-05-2018, 23:05   #5362   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

BREAKING NEWS

Defour stopt ook met de rode duivels!
Old 28-05-2018, 13:14   #5363   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Bondscoach Roberto Martinez bijt van zich af: “Nainggolan selecteren zou een grote vergissing geweest zijn”

Quote:
Ik beslis op professionele en eerlijke wijze op basis van informatie die we in een periode van twee jaar hebben verzameld. Niet op basis van de laatste twee of drie weken
Quote:
Voor de selectie maak ik gebruik van de structuur van de Belgische voetbalbond. Ik baseer me op de informatie die ik heb. Daarnaast moet je met trainers gaan praten, met de mensen die dagelijks werken met onze spelers. En dan kijk je natuurlijk ook naar de rol die ze in de nationale ploeg kunnen vervullen”, vertelde Martinez. “Ik selecteer niet op basis van namen. Ik selecteer spelers die voor het nationale team een topprestatie kunnen afleveren.
Roberto pls
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 28-05-2018, 13:41   #5364   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Het enige positieve aan Witsel tegenover Nainggolan is dat het drinkspel kan doorgaan voor elke keer hij een pas naar achter geeft.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 28-05-2018, 14:29   #5365   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat je niet selecteert op namen, maar op je speelstijl. Op dat vlak kan je er weinig van zeggen. Alleen vraag ik mij wel af op basis van wat je een Witsel selecteert bvb. Hij kan het dan wel goed gedaan hebben tijdens de kwalificaties, maar die mens heeft al anderhalf jaar geen match meer op niveau gespeeld. Tijdens de poulefase zal dat wel geen probleem vormen, maar wat ga je doen als daar plots middenvelders tegenover staan die in Europese topcompetities spelen?

Ook geen idee wat hij bedoelt met "structuur van de bond".

Trouwens, je ziet regelmatig lijstjes passeren van spelers die ook niet geselecteerd zijn. Morata zit daar altijd tussen, maar als je deze compilatie zit, vind ik dat toch niet zo'n gekke beslissing:

Chelsea en Spaanse spitsen, toch geen gelukkige combinatie.
Old 28-05-2018, 14:39   #5366   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Prumpy View Post
Het enige positieve aan Witsel tegenover Nainggolan is dat het drinkspel kan doorgaan voor elke keer hij een pas naar achter geeft.
ik hoor mijne lever al in agony roepen
Old 28-05-2018, 14:52   #5367   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bjorn View Post
Hij heeft natuurlijk wel gelijk dat je niet selecteert op namen, maar op je speelstijl. Op dat vlak kan je er weinig van zeggen. Alleen vraag ik mij wel af op basis van wat je een Witsel selecteert bvb. Hij kan het dan wel goed gedaan hebben tijdens de kwalificaties, maar die mens heeft al anderhalf jaar geen match meer op niveau gespeeld. Tijdens de poulefase zal dat wel geen probleem vormen, maar wat ga je doen als daar plots middenvelders tegenover staan die in Europese topcompetities spelen?
als je een speelstijl hebt waar iemand zo veelzijdig als radja niet in past, dan scheelt er misschien iets aan uw speelstijl. kerel kan en heeft al verschillende posities in het midden gespeeld, zowel opbouwer meer centraal-aanvallend als nen stofzuiger in de verdediging.

dan hij zelfs niet in de 28 koppige selectie zit, laat staan de 23 koppige blijft een mysterie. dat je hem niet laat starten in uwe "speelstijl", dat kan ik nog begrijpen maar dat je zo'n middenvelder niet op uw bank zet? dan moogt ge nog uren rond de pot draaien met statements als "de structuur van de bond" (???), met zo'n uitleg kom je nergens thuis. zeker als je dan figuren zoals tielemans, januzaj, dedoncker en chadli wél in uw preselectie zet.

het feit dat we ook nog eens nen stront gemakkelijke kwalificatie groep hebben gehad terwijl in de vriendschappelijke daartussen het altijd triest was, oh boy, ik kan al niet wachten op de teleurstelling en het veelvoudig roepen naar mijne tv
Old 28-05-2018, 15:01   #5368   link
aksm
anale kattenneuker

aksm's Avatar

Jamaar Radjen, HIJ ROOKT! HIJ DRINKT!

Denk aan de groepsgeest!

Denk aan de kinderen!

+ mauven bond plz

“BUILD ‘EM UP, BREAK ‘EM DOWN.” Tornbjörn since 2016

~ First it giveth - Then it taketh away ~
aksm is online now   Reply With Quote
Old 28-05-2018, 15:38   #5369   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

eerder het verhaeghe effect imo

sterke man bij de voetbalbond
Old 28-05-2018, 16:15   #5370   link
Sentinel
Senior Member

Sentinel's Avatar

Send a message via MSN to Sentinel
Radja op de euros:

"tactisch geen plaats voor"
Sentinel is offline   Reply With Quote
Old 28-05-2018, 16:38   #5371   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

0:15 is dezelfde Nainggolan

Jaak is offline   Reply With Quote
Old 28-05-2018, 16:45   #5372   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sentinel View Post
Radja op de euros:

"tactisch geen plaats voor"
een schwalbe in een highlightmovie

waw
Old 28-05-2018, 16:48   #5373   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

pff dat gepijp over die niet selectie begint nog harder tegen te steken dan die niet selectie.

de coach heeft een bepaalde manier van werken, en om een of andere reden denkt hij dat die beter marcheert zonder de nienja ertussen. Ik snap het ook niet want ik vind het ook ne zaligen sjotter, maar plaats hem pls niet op het niveau KDB, Courtois, fitte Kompany of Hazard, de enige echt heel goeie spelers van de RD. Al de rest is gewoon degelijk maar echt geen wereldtop.

t gaat echt niet van hem afhangen dat we gaan gaan sucken op t wk ze boys.

Tis toch straf dat alle trainers graag met Witsel werken. Moest nu blijken dat die op training moeite krijg met het ritme of conditioneel achteruit gaat zullen die trainers dat ook wel zien denk ik dan? Idem voor zo een Fellaini, ik kan hem ook niet af, maar elke trainer werkte er graag mee (buiten Van Gaal)
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 28-05-2018, 17:22   #5374   link
Ferrex
wadist

Ferrex's Avatar

kunnen misschien beginnen over welk team wél de kanshebbers zijn

wa denkte gasten

frankrijk? duitsland? of toch maar een land uit zuid amerika
Old 28-05-2018, 17:24   #5375   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Spanje niet vergeten

Ook geile selectie
Old 28-05-2018, 17:27   #5376   link
rooz
siii

rooz's Avatar

brazilie niet vergeten :

Goalkeepers: Alisson (Roma), Ederson (Manchester City), Cassio (Corinthians Sao Paulo)

Defenders: Miranda (Inter Milan), Marquinhos, Thiago Silva (both Paris Saint-Germain), Marcelo (Real Madrid), Filipe Luis (Atletico Madrid), Fagner (Corinthians), Pedro Geromel (Gremio), Danilo (Manchester City)

Midfielders: Casemiro (Real Madrid), Fernandinho (Manchester City), Paulinho (FC Barcelona), Renato Augusto (Beijing Guoan), Philippe Coutinho (FC Barcelona), Willian (Chelsea), Fred (Shakhtar Donetsk)

Forwards: Gabriel Jesus (Manchester City), Roberto Firmino (Liverpool), Douglas Costa (Juventus), Taison (Shakhtar Donetsk), Neymar (Paris Saint-Germain)

Old 28-05-2018, 17:29   #5377   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Mr Ramos I dont feel so good

Old 28-05-2018, 17:32   #5378   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Brazilië met Neymar topscorer en speler van het toernooi.
Old 28-05-2018, 17:41   #5379   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Kvind het wel moeilijk om een ploeg te vinden waar ik voor kan rooten zonder Italië.

Misschien Nigeria. Coolste truitjes en in het verleden ook al zalige teams gehad.
Old 28-05-2018, 17:55   #5380   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

ook meest sympathieke terroristen
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules