Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 23-06-2018, 21:14   #12701   link
Fieldy
Senior Member

Fieldy's Avatar

The Handmaid's tale. 5 afleveringen ver en er begint wat vaart in te komen. Ge kunt er wel niet naast kijken dat elk shot precies een schilderij van Vermeer is. Wat cool is.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 26-06-2018, 10:13   #12702   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Afgelopen zondag de laatste afleveringen van het laatste seizoen van 'Cheers' bekeken.

Heerlijk einde voor een geniale comedyreeks. Voor mij het beste wat de Amerikanen qua sitcom ooit hebben gemaakt, het enige waar ik telkens weer mee in een deuk lig. Schitterend geschreven, tijdloze humor, fijn gespeeld en met een mooi evenwicht tussen humor en mild drama.

Een reeks voor de eeuwigheid.

Maniac is offline   Reply With Quote
Old 26-06-2018, 10:47   #12703   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Gisteren The Leftovers uitgekeken. Prachtige serie.

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 26-06-2018, 10:53   #12704   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Maniac View Post
Afgelopen zondag de laatste afleveringen van het laatste seizoen van 'Cheers' bekeken.

Heerlijk einde voor een geniale comedyreeks. Voor mij het beste wat de Amerikanen qua sitcom ooit hebben gemaakt, het enige waar ik telkens weer mee in een deuk lig. Schitterend geschreven, tijdloze humor, fijn gespeeld en met een mooi evenwicht tussen humor en mild drama.

Een reeks voor de eeuwigheid.

Inderdaad zalige serie. Vroeger dikwijls genoeg de late versie op de BRT nog mee kunnen pikken voor het slapen gaan.

Ik vond het ook bijzonder vreemd om in Boston dezelfde trap af te wandelen als in de serie om vervolgens in een café te komen dat langs geen kanten op de serie lijkt. Enkele kilometers verder staat wel een replica van de serie, maar dat is toch niet hetzelfde.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 30-06-2018, 10:46   #12705   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Omdat er dus geen voetbal was gisteren ben ik naar The Staircase beginnen kijken op Netflix.

Hoe verslavend is dat, direct 5 afleveringen van 45 min gebinged. Enkel een beetje jammer dat ge voor 95% beelden ziet van de verdediging.
Old 03-07-2018, 16:52   #12706   link
Wolf
Oh no

Wolf's Avatar

Er heeft precies nog niemand over gepost maar “Kiss me first” op Netflix is wel de moeite ��.
Old 07-07-2018, 17:19   #12707   link
operator
Senior Member

operator's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wolf View Post
Er heeft precies nog niemand over gepost maar “Kiss me first” op Netflix is wel de moeite ��.
Kwartier ver, hoop dat het beter wordt. Goedkope emoties, door je strot geramd met overdreven muziek.

Update, in de helft van de tweede aflevering: bende emo's.

Last edited by operator; 07-07-2018 at 18:11.
operator is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 22:52   #12708   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

Quote:
Originally Posted by operator View Post
Kwartier ver, hoop dat het beter wordt. Goedkope emoties, door je strot geramd met overdreven muziek.

Update, in de helft van de tweede aflevering: bende emo's.
um, nee.

Best goeie thriller imo.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much — everything — in a flash — before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2018, 15:12   #12709   link
Archangelus
Senior Member

Archangelus's Avatar

Ik ben eindelijk Atlanta beginnen zien. Nog maar 4 afleveringen gekeken, maar ik vind het echt goed gemaakt en fijn om te zien.
Old 12-07-2018, 21:44   #12710   link
Sepulfly
Tleger waser

Sepulfly's Avatar

Finale van handmaid's tale gezien en verdorie. Beter dan 1ste seizoen imo. Beste televisie van afgelopen paar jaar. Alles is er fenomenaal aan. Wat een brutaal geniale serie.
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
Sepulfly is online now   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules